Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sony Ericsson G900

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 12:02   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sony Ericsson G900

Er det noen som har erfaring med denne? Eventuelt har hørt noen som har erfaring?
Jeg trenger ny telefon, og tenker å kjøpe en med godt kamera, siden det er noe jeg bruker en god del. I tillegg trenger jeg en med en grei kalender/mulighet for å skrive opp avtaler og notater.

Jeg er distré som få, og sliter virkelig med å klare å holde styr på alle mulige avtaler. Har SE K810i nå i dag, og telefonen er grei, men jeg syns det er så tungvint å legge inn avtaler på den, at det blir som regel ikke gjort. Det må med andre ord være veldig enkelt.

Ellers bruker jeg telefonen mest til å ringe med, og sende sms og mms. Hvis man kan bruke MSN på den også, så er det veldig kjekt. Samme gjelder å kunne oppdatere bloggen. (blogspot.)

Tar gjerne imot tips om andre telefoner også, og det gjør ingenting om de ikke koster så mye. Har telenor abonement, så kan vurdere å låse telefonen mot telenor et år til. Andre operatører er i utgangspunktet ikke så aktuelle.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no