Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 20:40   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Noen som har denne??









ACER AS2920Z 12.1/ T2370/ 2/ 250/ WLAN/ VHP (LX.ANM0X.276)

CPU: INTEL DUAL CORE
Disk: 250GB
Memory: 2GB
Model: ACER ASPIRE
Office Ready: Nei
OS: VISTA HOME PREMIUM
Phone: False
Screen Size: 12,1"
Weight: 2Kg

  Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:06   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Jeg har storebror 5920 og er veldig, veldig godt fornøyd. Jeg kan anbefale Acer. 2920 har liten skjerm, du er klar over det? 12,1 tommer.
5735 har 15" skjerm og er billig.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:36   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Hvis man skal frakte maskinen litt med seg er 12" helt ypperlig. Ser jeg for meg personlig er skjermstørrelse egentlig mer et spørsmål om oppløsning enn antall tommer. Bruker selv en bærbar med 12,1" for tiden og synes det fungerer ypperlig, men nå bruker jeg maskinen mye "på farten", men synes egentlig også det er greiere å sitte i sofaen med en 12" pc enn en 15,4" (som jeg for så vidt også har liggende... og som er generelt mye kraftigere og hadde vel 3x høyere pris...).

Hva er prisen på denne pc-en? 6-7000 kr? Min totale erfaring med Acer er litt sånn "midt på treet" når det gjelder "kvalitet over tid". Det blir noe modellavhengig.

T2370-prosessoren gir ikke all verdens av ytelse, men helt kurant hvis man hovedsakelig skal bruke pc-en til vanlige kontorapplikasjoner.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:40   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

5735 koster 5000, som må sies og være en god deal. Helt enig når det gjelder mobilitet, men tror vel ikke det er det viktigste for Sjuggerpløm (korriger meg gjerne om jeg tar feil Sjuggerpløm). 5735 har kjører på Core Duo 2390 så det er ikke noe beist det heller men den holder i massevis dersom du ikke har grafikktunge behov. 3GB ram og innebygd webcam har den og.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 08:12   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg har storebror 5920 og er veldig, veldig godt fornøyd. Jeg kan anbefale Acer. 2920 har liten skjerm, du er klar over det? 12,1 tommer.
5735 har 15" skjerm og er billig.

Det er 12" jeg vil ha. Har et monster av en HP på 17", og jeg fikser ikke å taue rundt på den. Det er jo helt til å drepe seg på.
Har også stasjonær med 22" skjerm, så denne søte lille saken skal fartes rundt med. Hadde Acer One, men den ble for liten igjen, så tror 12" er perfekt.

  Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 08:16   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvis man skal frakte maskinen litt med seg er 12" helt ypperlig. Ser jeg for meg personlig er skjermstørrelse egentlig mer et spørsmål om oppløsning enn antall tommer. Bruker selv en bærbar med 12,1" for tiden og synes det fungerer ypperlig, men nå bruker jeg maskinen mye "på farten", men synes egentlig også det er greiere å sitte i sofaen med en 12" pc enn en 15,4" (som jeg for så vidt også har liggende... og som er generelt mye kraftigere og hadde vel 3x høyere pris...).

Hva er prisen på denne pc-en? 6-7000 kr? Min totale erfaring med Acer er litt sånn "midt på treet" når det gjelder "kvalitet over tid". Det blir noe modellavhengig.
T2370-prosessoren gir ikke all verdens av ytelse, men helt kurant hvis man hovedsakelig skal bruke pc-en til vanlige kontorapplikasjoner.

Den koster vel snaut 7000,- ny tror jeg, men skal kjøpe en som brukt i noen mnd for 4000,- , men som selges fordi selger synes den er for liten
Den er svært lite brukt visstnok. Uansett er det akseptabelt med 4000
Jeg har andre maskiner å leke meg på, så derfor skal denne kun brukes til skolearbeid og surfing på internett i forbindelse med bacheloroppgaven min.

  Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:33   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg har storebror 5920 og er veldig, veldig godt fornøyd. Jeg kan anbefale Acer. 2920 har liten skjerm, du er klar over det? 12,1 tommer.
5735 har 15" skjerm og er billig.


Jeg er veldig fornøyd med min også (5920G), men den vifta!
Durer og durer og durer og durer.

Og mannen sitter med en ny og lydløs Macbook Pro og gliser...

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 16:55   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg er veldig fornøyd med min også (5920G), men den vifta!
Durer og durer og durer og durer.

Og mannen sitter med en ny og lydløs Macbook Pro og gliser...

Installer Speedfan og la det styre viften din så skal du se at det blir roligere

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:39   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg er veldig fornøyd med min også (5920G), men den vifta!
Durer og durer og durer og durer.

Og mannen sitter med en ny og lydløs Macbook Pro og gliser...

Vel, dette er klart forskjeller som går igjen på maskiner til 5-6000 kr og til 15 000++ maskiner....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:40   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Installer Speedfan og la det styre viften din så skal du se at det blir roligere

Mange bærbare som ikke støtter Speedfan, samtidig som man på bærbare skal være meget forsiktig med slike justeringer da maskinen kan være avhengig av de termiske egenskapene høyere viftehastighet gir; mao. det kan bli for varmt. Selv om ikke prosessor eller harddisk blir for varm, kan det være andre komponenter som ikke direkte overvåkes som ikke har godt av økt temperatur.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 17:09   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Acer as2920z 12.1/ t2370/ 2/ 250/ wlan/ vhp

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Vel, dette er klart forskjeller som går igjen på maskiner til 5-6000 kr og til 15 000++ maskiner....

Det kan hende prisen er avgjørende i disse dager, men min forrige HP til nesten 15000,- bråket som et helvete for å si det mildt. Vifta gikk KONSTANT. Og da jeg kontaktet HP så sa de at den skulle være sånn.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no