Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nobels fredspris

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 14:04   #81
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Du er flink til å være frekk. Men jeg håper jeg ikke får dine LSD-tanker.


jeg håper det jeg også, for de ville ikke gjort deg smartere... det skulle heller liknet på et gigantisk og uendelig badtrip.. med en egosentrum av enorme dimensjoner

:hmm...lurer på om hun er allerede på badtrip.. hvordan kan man ellers være så reflektert og så vannvittig smart?...:

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:06   #82
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

jeg håper det jeg også, for de ville ikke gjort deg smartere... det skulle heller liknet på et gigantisk og uendelig badtrip.. med en egosentrum av enorme dimensjoner

:hmm...lurer på om hun er allerede på badtrip.. hvordan kan man ellers være så reflektert og så vannvittig smart?...:

Guuud, du har jo helt åpenbart kommet på innsiden av meg. Så treffende.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:07   #83
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Guuud, du har jo helt åpenbart kommet på innsiden av meg. Så treffende.

jeg synes du burde få fredsprisen..

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:09   #84
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

jeg synes du burde få fredsprisen..

Jeg får nok ikke FP's fredspris.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:12   #85
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg får nok ikke FP's fredspris.


bra for deg, mer for meg

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:49   #86
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Hva faen er galt med verden???

Vet du om det finnes verden? Og hvordan klarer du å skrive uten å kunne lese, det må du lære meg..!?

Du har en fin forklaringsmodell, som baserer seg på at når ingen skjønner hva du prøvde å si så er det de som er dumme. Det må føles fint å være så uangripelig!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:54   #87
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Du har en fin forklaringsmodell, som baserer seg på at når ingen skjønner hva du prøvde å si så er det de som er dumme. Det må føles fint å være så uangripelig!

det synes jeg også... så har jeg noe å tenke over. f eks forvrengte argumenter og idiotalternativene...

God bless stupid people, they make me think!

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 15:22   #88
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.


God bless stupid people, they make me think!

Så mye kan jeg være enig i. Innleggene dine har iallfall fått meg til å gruble litt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 15:24   #89
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Så mye kan jeg være enig i. Innleggene dine har iallfall fått meg til å gruble litt.

jau, d mått nåkkå t, veintle.. tannpirker?

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 01:32   #90
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Nobels fredspris

Nobelkomiteen fikk coaching av et profesjonelt jury-rådgivningsbyrå i år, etter anbefaling fra den skarpeste kniven i skuffen der i gården:

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 01:44   #91
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nobels fredspris

Nå har jeg lest begrunnelsene for fredsprisen. Og ok, fyren har gjort noe. Men nok til å fortjene en fredspris? Trur ikke det, nei. Ler litt av Jagland som sier at den måtte gis nå, om tre år kun det være for sent. Finnes der en mindre direkte måte å si at de gir ham fredsprisen for at han ikke skal bryte løftene sine?

Ellers er det vel verd å merke at til og med tilhengerne her i USA synes prisen er gitt en smule tidlig... Og mange mener prisen vil være mer en byrde enn en glede for presidenten. Som i disse dager planlegger å sende enda flere styrker til Afghanistan...

Men med tanke på hvor mange andre rare nominasjoner det var, så? hun som satt fange i Colombia i årevis, Ingrid Betancort, hva i alle dager har hun gjort for freden, sånn egentlig?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 01:54   #92
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Nobels fredspris

Det burde være en anledning til å ikke gi prisen i år der det ikke er opplagte kandidater. Det var jo bare tull med Al Gore og den der klima.hypen og. Det er nesten pinlig når de gamle sølvrevene i komitéen utviser et så tabloid skjønn som de gjør. Det er nesten som i gamle dager, da Hallvard Thoresen tryglet seg til spillerskjorta til en eller annen engelsk spiller. Flaut for alle parter, ikke minst landsmenn som må bivåne at sine egne trekker sin egen integritet såpass langt ned i gjørma. Men Thorbjørn Jagland har i alle år vært AP sitt premiefjols. Ikke uten debatt, men det er jo skandaløst at fyren får honorære stillinger etter en så flau politisk karriære. Verden ler.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 14:16   #93
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nobels fredspris

http://www.dagbladet.no/2009/10/11/n...rsvar/8524562/

Han er faen meg the real thing, å gjøre de tinga han gjør i det amerikanske politiske klima er helt vanvittig, han kunne satt seg godt på ræva og seilt inn i en ny perjode bare på å ikke være Bush og første afroamerikanskepresident. Jeg er ikke så sikker på om fredsprisen er så på trynet, det er ikke kun fra hemmelige jordhytter i vanvittige millitær regimer alle er enig om suger det går ann å risikere liv og helse for et ideal og fyf....n så stor inpact det kan ha når det er fra en reell maktposisjon.

(litt blendet i dag men slitsomt å være så sur og kritisk hele tia)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:50   #94
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av era, her.

http://www.dagbladet.no/2009/10/11/n...rsvar/8524562/

Han er faen meg the real thing, å gjøre de tinga han gjør i det amerikanske politiske klima er helt vanvittig, han kunne satt seg godt på ræva og seilt inn i en ny perjode bare på å ikke være Bush og første afroamerikanskepresident. Jeg er ikke så sikker på om fredsprisen er så på trynet, det er ikke kun fra hemmelige jordhytter i vanvittige millitær regimer alle er enig om suger det går ann å risikere liv og helse for et ideal og fyf....n så stor inpact det kan ha når det er fra en reell maktposisjon.

(litt blendet i dag men slitsomt å være så sur og kritisk hele tia)

Obama selv var pinlig berørt av utdelingen. På vegne av utdelerne. Da må det ringe ei Bjelle. Om ikke annet enn hos gamle professon Lundestad...

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:46   #95
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nobels fredspris

jeg sier bare... Gratulerer med en velgjennomført helsereform, Barack! Du er tipp topp! Fredspris til hele verden er du!

Jævla dritstatue fra Noreg...

  Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 21:44   #96
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nobels fredspris



http://www.nytimes.com/2009/10/18/op...sq=Bono&st=cse

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no