Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 17:31   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når dere spiser suppe til, hvordan gjør dere det da? Dypper dere pannekakene nedi suppen, spiser dere suppen først og så pannekakene, eller hva?

Vi spiser suppe først, og så pannekaker, og så kanskje litt mer suppe innimellom hvis vi vil. Godt med noe mer salt-middag-aktig og mindre mektig til pannekakene, synes jeg. (Bacon til pannekakene er forresten en vane jeg plukket opp da jeg studerte i Trondheim, og som dessuten mannen min er vant til hjemmefra.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:38   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.


Når dere spiser suppe til, hvordan gjør dere det da? Dypper dere pannekakene nedi suppen, spiser dere suppen først og så pannekakene, eller hva?

Vi spiste alltid suppe først, og så pannekaker.
Lykkelig var jeg da jeg flyttet ut hjemmefra og slapp å spise suppe før pannekakene. :likerikkesuppe:

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:42   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Hehe, jeg er heller ikke noe suppemenneske, og IALLEFALL ikke nå som jeg har levd på suppe i flere uker. Jeg tror faktisk ALDRI jeg kommer til å spise suppe igjen, iallefall ikke før jeg blir servert det på gamlehjemmet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:43   #24
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Vi brukte også suppe først deretter pannekake.
Og det serveres bacon til pannekakene, det liker ikke jeg da men...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:47   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Liker ikke bacon?? Men i heiteste ... Trodde ikke det gikk an!! :sikle:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:47   #26
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Liker ikke bacon?? Men i heiteste ... Trodde ikke det gikk an!! :sikle:



Fleskepannekaker er jo sååå godt!

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:41   #27
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Takker for alle oppskrifter!

Suppe og pannekaker har jeg aldri kombinert....(og tror kanskje ikke jeg kommer til å prøve det heller). Mulig det er et Østlandsfenomen?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 11:46   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har aldri spist suppe til pannekaker, synes det høres helt rart ut hehe. Tror ikke det er så vanlig her jeg bor, egentlig. Vi har bare bacon til pannekakene.

Når dere spiser suppe til, hvordan gjør dere det da? Dypper dere pannekakene nedi suppen, spiser dere suppen først og så pannekakene, eller hva?

Jeg spiser parallelt. Pannekaker og suppe ved siden av. Noen ganger dypper jeg også, men det fikk jeg ikke lov av mamma når jeg var liten, så det er nok ikke egentlig pent (eller så var det bare at det ble søl). Det kan godt være et østlandsfenomen, mamma er fra østlandet.

Jeg liker bacon, men ikke til pannekaker. Synes ikke det hører sammen. For meg skal det være sukker eller blåbær. Og suppe ved siden av som sagt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 12:34   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Suppe og pannekaker har jeg aldri kombinert....(og tror kanskje ikke jeg kommer til å prøve det heller). Mulig det er et Østlandsfenomen?

Jeg er fra Nord-Norge, så det er i alle fall ikke bare et østlandsfenomen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 12:50   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Min mann, bergenser med nordnorske, røtter spiser suppe først så pannekake.
Jeg, med mine ur-vestlandske røtter, spiser bare pannekake med bacon og sukker (ja takk begge deler).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:00   #31
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

1. Rør ut posens innhold i 10 dl vann.

2. Kok opp under omrøring og la suppen småkoke i 5 minutter.



:helt aldeles umulig å holde seg:

Hahaha, du kom meg i forkjøpet!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:16   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Først tomatsuppe (og jeg er redd det være Toro med makaroni). Så pannekaker. Sånn er det bare.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:19   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Huff stakkars Tinetoff. Du må visst komme hit og smake ordentlig pannekaketomatsuppe slik jeg lager den (med makaroni).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:05   #34
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Liker ikke bacon?? Men i heiteste ... Trodde ikke det gikk an!! :sikle:

Det samme sier mannen. Meg og røket mat hører ikke sammen.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Suppe og pannekaker har jeg aldri kombinert....(og tror kanskje ikke jeg kommer til å prøve det heller). Mulig det er et Østlandsfenomen?

Vår tradisjon kommer fra Vestlandet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:08   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det samme sier mannen. Meg og røket mat hører ikke sammen.

Jeg synes for min del at pannekaker og røkt mat ikke hører sammen. Selv hører jeg sammen med både røkt mat og røkt drikke

(bortsett fra den underlige røkte teen jeg fikk servert i Barentsburg. Den og jeg hørte ikke sammen)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:11   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Men jeg troor ikke det ER så vanlig med suppe til pannekakene her på vestlandet? Jeg kjenner ingen som har suppe til, hadde ikke engang hørt om det før jeg leste det på et forum for bare få måneder siden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:15   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg troor ikke det ER så vanlig med suppe til pannekakene her på vestlandet? Jeg kjenner ingen som har suppe til, hadde ikke engang hørt om det før jeg leste det på et forum for bare få måneder siden.

Mannen min (som er herfra) sier at det ikke er vanlig på vestlandet, så du har kanskje rett i det.
Familien min er fra Trøndelag, så det er kanskje derfor vi praktiserte suppe før pannekakene.
Og nå har jeg sikkert nesten blitt ekte vestlendig, siden jeg har droppet suppa.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:38   #38
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg troor ikke det ER så vanlig med suppe til pannekakene her på vestlandet? Jeg kjenner ingen som har suppe til, hadde ikke engang hørt om det før jeg leste det på et forum for bare få måneder siden.

Samme her...vi får bare kalle det et (underlig?) fenomen

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:26   #39
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Vi fikk suppe (ertesuppe) til pannekakene hos mormor da vi var små, hu nvar i fra nordvestlandet ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:01   #40
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en god oppskrift på tomatsuppe?

Min tomatsuppe har utgangspunkt i skolekjøkkenet på pikeskolen jeg gikk på i koloniene, og har derfor selvfølgelig hvit saus som utgangspunkt. Jeg lager hvit saus med smør, mel, og så litt melk og litt hønsebuljong. Den skal være litt tykk. Så har jeg i et par bokser med hakkede tomater, hvitløk, timian og eventuelt litt chilipulver. Bruker stavmikser og lar det stå og putre.

Hvis det skal være litt ekstra godt, så setter jeg fram små skåler med fetaost i terninger, hardkokt egg i biter, stekte pølsebiter, hakket fersk tomat og rømme, og så tar alle oppi det de føler for.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no