Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-23, 11:02   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg fyller straks 50 og har invitert en fin gjeng til hagefest.

Jeg har så lyst til å bestille catering fra Kajsas, men det er uaktuelt prismessig å bestille til 35. Jeg tenker derfor supplere ulike retter.

Kajsas mat kommer på store fat. Hvor mange kuverter bør jeg bestille til for at det skal oppleves som at man får en smak?



Hva bør jeg supplere med?
Couscoussalat, enkel potetsalat og ekstra focaccia er på blokken.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 12:32   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Hva med brokkolisalat?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 12:51   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg ville supplert med spekemat og kanskje oster?
Jeg kan tipse om å bestille færre kuverter som du sier, men feks ekstra kyllingspyd og vårruller. Det anbefaler jeg for det går fort. Mindre sannsynlig at det går tomt for vannmelonsalat.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 14:40   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Nå vet jeg ikke hva som er på menyen du får, men jeg ville ha supplert med capreze, ostefat med melon + kjeks, brød, aioli, kjøttboller (gjerne mim sine, de er supergode) og tzatsiki. Hvitløksmarinert scampi er også godt. Og en god sommersalat med jordbær og fetaost feks.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 15:47   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Takk for tips, keep them coming!

Noen som har lyst til å mene noe om hvor mange kuverter jeg bør bestille? Jeg kjenner meg så usikker.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 15:50   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg kjenner ikke til Kajsas porsjonsberegning, så tror ikke at jeg kan hjelpe. Men, jeg har fått servert derfra noen ganger og det er i hvert fall veldig godt.

Erfaringsmessig kan man alltid bestille til færre enn man er ettersom det tar godt i på mye. Jeg tror at jeg ville tatt sjansen på å bestille til 20 om det var 35 gjester og jeg hadde tenkt å supplere på.

Det enkleste å supplere med tenker jeg er ost, spekemat og godt brød. Eventuelt røkelaks og eggerøre.

Har du kakebord også, så er mye gjort.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 16:47   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Da vi hadde konfirmasjon så hadde vi 23 gjester. Vi bestilte mat til 15, og supplerte med selvspeket elgkjøtt, spekemat, foccachia, aioli, kjøttboller, tzatsiki, et par salater og ostefat.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 17:23   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Har ikke bestilt fra akkurat dette firmaet, men det er noen retter som alltid går fort tomt, marinerte scampi, kjøttboller og den slags. Så beregner man lite på hver er det klare obs-punkter, og det kan oppleves kjipt om bare noen få gjester får. Typisk protein, altså.

Vårruller er vel noe man enkelt kan kjøpe eller lage og til en lav pris, faktisk kan også marinerte scampi komme rimelig ut om man lager dem selv fra bunnen. Det er også enkelt å varme litt før servering.

Dersom man tenker at man vil være nøktern og samtidig vil at alle skal få en smak, vil jeg si det er viktig å tenke på oppsettet av bordet. Vær litt smart og lag enten en vei det er naturlig å gå (ved buffet) hvor man først forsyner seg av karbs/ brød/ potetsalat osv og så kommer det du er usikker på vil rekke rundt til slutt. Samme om du sender rundt fat, la først folk forsyne seg med brød, salat osv. Da vil det rekke lenger og folk vil stort sett ta mindre av det du er usikker på enn om du lar dem forsyne seg fritt.

Testet ut på store arrangementer med taco & kids. Lar du dem ta kjøttet først blir det tomt og de tar ikke grønnsaker på lefsa si.

Sånn sett kan det også være lurt å servere en forrett/ appetizer. F.eks. en gazpacho eller noe annet - kan lages i stand i kopper og spise mens man mingler, eventuelt, eller ha noen form for fingermat til en vordrink.

EDIT: Ellers er mye gjort ved å bruke farger og spiselige blomster. Blomster til konsum kan man kjøpe/ bestille på Meny. Se også etter farger igrønnsaksdisken. På fatet på bildet er det f.eks. brukt granateplekjerner. Du får aller mest for pengene om du kjøper et granateple og selv tar ut kjernene (finn gjerne en video på uoutube, mye enklere om man gjør det riktig). Også feks dragefrukt ser veldig flott ut, om det ikke smaker så mye, med kraftig rosa skall og hvitt fruktkjøtt. Bruk gjerne litt mer frukt - der er det mye fine farger å hente.


Sist redigert av Charlie : 29-05-23 kl 17:36.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 17:25   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Erica, var det Kajsas? Jeg kan ta bilder og svare mer konkret den 10. Juni. 700,- pp er mye, andre koster 490,- pp, men det er jo ikke det samme.

Vi har bestilt ekstra vårruller. Lager fat med roastbeef, fat med gravet laks og sennepssaus, skagenrøre, brokkolisalat og focaccia. Pai er enkelt å lage selv.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 17:41   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Nei, det var det ikke. Vi bor ikke i Oslo. Og vi hadde viltbord, altså en slags koldtbord med ulike viltretter, pluss litt annet. Men beregnigen av mat skal vel ikke være så innmari forskjell på. Har du lenke til det dere bestiller så er det kanskje enklere å komme med forslag som passer:-)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 17:41   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg var i selskap med Kajsas selskapsbuffet i helgen. Vi var 15 personer (ett barn) og bestilt 10 kuverter. Det var i tillegg litt småplukk utenom, blant annet en pai. Det var MYE rester, jeg fikk med en boks full av mat med hjem. Så jeg vil påstå at det er store kuverter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 18:33   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Kajsas har rikelig med mat. Vi var 24 pers. inkl tre barn. Bestilte tapasbuffet til 19 med tillegg av crispy duck og et fat entresnacks og det var veldig mye rester.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 19:59   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg ville bestilt til 20 men med ekstra av type vårruller, kyllingspyd.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 20:16   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Nei, det var det ikke. Vi bor ikke i Oslo. Og vi hadde viltbord, altså en slags koldtbord med ulike viltretter, pluss litt annet. Men beregnigen av mat skal vel ikke være så innmari forskjell på. Har du lenke til det dere bestiller så er det kanskje enklere å komme med forslag som passer:-)

Kajsas har store porsjoner, vi hadde denne menyen i konfirmasjon for snart to år siden. Mye rester, mye salater, lite rostbeaf og vårruller. Både frokost og lunsj til overnattingsgjester og fortsatt mye igjen. Tror jeg kjøpte 19 kuverter til 24. Viste seg at de eldste gikk for de kjente trygge og ikke rå mat.

https://kajsas.no/kajsas-selskapsbuffet/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 20:20   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg ville heller ha bestilt færre retter fra Kajsa men med nok til hver.

Spekemat er supert å supplere med, lettvint og holder seg godt etterpå hvis det blir igjen noe.

Lage egen Roastbeef blir også rimeligere, men litt mer forberedelser.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 20:28   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.255
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Kajsas til 20 stk og så supplere er sikkert en bra strategi.

Jeg bestilte riktig antall porsjoner derfra til en fest jeg hadde med 40 gjester. Jeg hadde mye rester. Men riktig at det gikk tomt for en del av rettene med proteiner.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 21:05   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

De fleste vil nok ta godt av kjøttmaten/spyd/kjøttboller/scampi så sikkert lurt å spe på med noe liknende.
Kjøpe etpar pakker med kyllingvinger/kyllingklubber og varme opp. De varmes på 30min. Står på pakken.
Steke opp karbonader og fryse ned. Tas frem på morgenen og kan varmes i samme ovn som de over med sølvfolie over.
Eller en form til med kjøttboller i tomatsaus.

Ville laget en bolle med pastasalat, enten med grønn eller rød pesto.
og kanskje også en bolle med mer grønn salat eller kanskje gresk salat? Dersom grønn salat, må ikke ha så mange ingredienser.
Spe på med mer foccacia eller sånn french loff, oppskåret, som de har på Meny

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 21:21   #18
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.042
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Mykje lurt og godt er sagt.

Held du til i Oslo, kjøp gode pølser hos Strøm Larsen. Del kvar pølse i tre, legg i ildfast form med kvistar av rosmarin og varm opp. Veldig enkelt, steika godt.

Meir jobb, men godt og litt "imponerande": Vannbakkels med salt fyll, feks avokadokrem og reke.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 11:32   #19
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Takk for gode tips.

Nå har jeg bestilt til 20, og tenker å spe på med scampi, spekemat, ost, salater og foccaca.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-23, 19:42   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å fylle festbuffetbordet til 35 pers

Jeg har bestilt nok til antall voksne, og spedt på med kyllingklubber, pasta og lignende - vi har fortsatt en del med barnepreferanser i matveien. Det er MYE mat fra Kajsas, altså.

Sleng på en salmalaks og ponzosaus også, hvis du har kvaler?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no