Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg da.. (lys eller mørk)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 18:03   #41
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Tror nok jeg forblir mørk.. Rett og slett fordi det er så mye vedlikehold med lyst hår. Og det sliter ufattelig mye på håret. Men tenkte kanskje få meg noen striper etterhvert. Har jo også klipt meg masse siden disse ble tatt.

Mams.. jeg tror ikke jeg var lys da jeg traff deg?


Igjen.


Sist redigert av Pastill : 20-11-07 kl 19:13.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:19   #42
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Lys!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:27   #43
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Jeg synes du var fin med lyse striper!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:31   #44
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Mørk tror jeg, men synes egentlig at du var nydelig på begge bildene.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:34   #45
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Mams.. jeg tror ikke jeg var lys da jeg traff deg?

Inne i hodet mitt var du litt lys iallefall. Eller kommunefarget. Jeg tittet i albumet fra treffet (august 2005), men fant bare bilde av sønnen din. Mente du hadde forholdsvis lik farge som ham på håret, muligens litt mørkere. Jeg synes det ser ut som om du kler begge deler veldig godt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:42   #46
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

De finnes selvsagt ikke.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det fine med å være blond er jo selvfølgelig at samfunnet stiller litt lavere krav til deg.



Pastill: Jeg må si til deg også: Go blonde! Og øyebrynene dine er til å dø for.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 18:57   #47
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Inne i hodet mitt var du litt lys iallefall. Eller kommunefarget. Jeg tittet i albumet fra treffet (august 2005), men fant bare bilde av sønnen din. Mente du hadde forholdsvis lik farge som ham på håret, muligens litt mørkere. Jeg synes det ser ut som om du kler begge deler veldig godt.

Hehe. Nei jeg har bare vært så lys en gang.
I fjor.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 17:53   #48
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Jeg ble veldig nysgjerrig på å se den vakre Pastill

Er alltid for sen i bildetråder.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 17:57   #49
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Du misset noe stort. Jeg er sjempelekker.
Mitt rykte er nok betydelig overdrevet. Jeg får jo prestasjonsangst her..

Men greit nok...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:07   #50
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Er du modell?
Synes bildet ser så "modellaktig" ut?

Du er iallefall veldig pen og øynene dine var vakre!

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:09   #51
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

  Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:10   #52
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)



Pastill; du er da penere enn Helena.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:12   #53
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Hææ? HAr ikke sett de tidligere bildene men det bildet jeg ser er da av Helene Christensen??!!! Dansk modell...
Ellers ligner du sinnsykt.. Kjempepen er du.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:14   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

igjen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:18   #55
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Du misset noe stort. Jeg er sjempelekker.
Mitt rykte er nok betydelig overdrevet. Jeg får jo prestasjonsangst her..

Men greit nok...

Liker ikke at du later som du er meg






Har ikke sett bildene av deg. Så jeg håper du gir oss nysgjerrige en sjanse!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:22   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Nei det var nok Helena Christensen.. men jeg har hørt at jeg ligner!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:24   #57
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Æsj, la oss tregninger også få sjansen da. Alle her sier jo at du er så pen atte så vi vil jo gjerne se deg vi også!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:24   #58
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Ja likheten var slående

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:25   #59
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Føler det blir litt sånn.. eh.. teit med "se så lekker jeg er tråd.. ".
Ville bare høre om håret lissom..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:29   #60
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Jeg da.. (lys eller mørk)

Ikke vær så beskjeden da..sleng ut bildet!

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no