Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mange filer ved nedlasting av torrents

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-08, 11:05   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mange filer ved nedlasting av torrents

Når jeg skal laste ned filmer fra torrent er det mange som har mange filer, med filendelse type .r00, .r01, .r02 osv.

Jeg vet at jeg må kombinere disse for å få filen, men hvordan gjør jeg det enklest? Jeg har mac.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 11:08   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Du må pakke de ut. Start med den som ender med .rar så finner den resten selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 11:08   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Thænk ju!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 16:46   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Jeg får ikke til å pakke ut jeg. Når jeg høyreklikker kommer det ikke noe "pakk ut" alternativ sånn som det gjør på zippede filer.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 17:28   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Man må vel ha et program på maskinen som kan pakke ut .rar-filer, type Winrar? Tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 18:12   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Installer WinRar fra www.rarlabs.com . Så bare høyreklikker du på en av filene og velger "pakk ut her" eller noe lignende.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 21:21   #7
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Installer WinRar fra www.rarlabs.com . Så bare høyreklikker du på en av filene og velger "pakk ut her" eller noe lignende.

Jeg fant det, men jeg fikk bare lastet ned en prøve på 40 dager. Hvor mye koster det etterpå? Er det noen måte å se på filnavnet at den er av typen delt opp i hundre deler før man laster den ned?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 23:03   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Ja, du ser det når du velger hvor den skal lagres.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:22   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

winrar kan benyttes etter at de 40 dagene er gått ut. Eneste er at man får opp en dialogboks man må lukke når man starter en utpakking. Ikke noe praktisk problem. 7zip støtter vel også rar og er gratis, men ikke like enkel i bruk som winrar så vidt jeg husker.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:58   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Og Mac-brukere kan laste ned MacPar gratis, som funker helt genialt til å pakke ut slike filer. Det er bare å finne filen som er merket .rar, dra den og slippe den på MacPar-ikonet (programmet trenger ikke være åpent en gang). Vips har man en deilig .avi-fil istedet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 08:50   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mange filer ved nedlasting av torrents

Jeg har også mac, og bruker UnRar. Da bare dobbeltklikker jeg på .rar-fila, så går det av seg selv!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no