Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 23:16   #1
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ødelagt mobiltelefonen!



Vi var en tur oppom huset vi bygger i dag, og jeg pleier alltid å ta bilde av det med mobilen for å dokumentere prosessen. Og så står jeg der da, knipser fine bilder, og så glipper mobilen. Jeg sto egentlig på et sted der det bare var sand, men mobilen greide å finne en sten å falle på.

Skjermen er knust, og jeg klarer ikke å lese noe. Selve mobilen er jo ikke ødelagt da, men det hjelper lite...

Det er en Nokia N82, kjøpte den for fem måneder siden. Den er selvfølgelig bundet til et abonnement..

Kan den repareres tror dere? Og blir det dyrt?

Nå må jeg finne fram min gamle Sony Ericson.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 00:59   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Æsj så kjedelig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 01:08   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Du har ikke forsikring som dekker den da?

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 06:42   #4
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Mellom 500-2000 står det her:
http://www.amobil.no/artikler/hjelp-...mobil-/21597/4
Lykke til .

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 11:28   #5
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Mellom 500-2000 står det her:
http://www.amobil.no/artikler/hjelp-...mobil-/21597/4
Lykke til .

Takk!
Det vil jo nesten lønne seg å kjøpe ny. Men det er vel vanskelig å gjøre når man har binding. Skal innom Telekiosken der jeg kjøpte den etterpå. Bør vel sjekke om jeg har noen forsikring som kan dekke også.
Er det noen reiseforsikringer som gjør det? Når man har vært "klønete" altså?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:08   #6
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Det er noen butikker med brukte og nye mob, som skifter deksel dvs også skjerm plerier å koste mellom 4 og 600 kr. kommer litt ann på om du bare vil bytte front eller hele.

innbo forsikring og noen reiseforsikringer, feks. gjennom lo dekker, men med egenanndel.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:17   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Kløna.

Sjekk forsikring, og hva det vil koste å skifte skjerm.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:12   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Ofte på slike produkter i dag er en slik reperasjon kostnadsmessig ofte det samme som hva produktet koster å levere nytt.....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 20:36   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ødelagt mobiltelefonen!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Takk!
Det vil jo nesten lønne seg å kjøpe ny. Men det er vel vanskelig å gjøre når man har binding. Skal innom Telekiosken der jeg kjøpte den etterpå. Bør vel sjekke om jeg har noen forsikring som kan dekke også.
Er det noen reiseforsikringer som gjør det? Når man har vært "klønete" altså?

Du kan jo betale deg ut av bindingstiden og deretter kjøpe ny dersom ikke forsikring dekker det.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no