Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

ALT er blitt lydfiler.... ??

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 19:21   #1
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

ALT er blitt lydfiler.... ??

Gubben skulle fikse noe relativt enkelt på jobbmaskinen sin, og har fått alle filer og ikoner til å bli lyd-filer og de vil åpnes i Media Player. Jeg skjønner ikke hva han har gjort og aner ikke hvordan jeg skal fikse dette.

Noen som har peiling?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:45   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ALT er blitt lydfiler.... ??

Under installasjonen kan man velge hva slags filtyper som skal ha som standard å åpnes i programmet man installerer, jeg vil tippe det er det som har skjedd.

Høyreklikk på filen og velg "åpne i..." og det programmet du vil åpne filen i. Da er det vel forhåpentligvis mulig å krysse av for at det skal være standarden.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 20:06   #3
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ALT er blitt lydfiler.... ??

Jeg gjenoppretta, da jeg ikke fant det du beskriver. Altså, alle ikoner ville åpnes i Mediaplayer og Mediaplayer kunne jo selvsagt ikke spille av disse. Helt sprøtt. Det ble greit etter gjenoppretting til tidligere punkt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 20:18   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ALT er blitt lydfiler.... ??

Kan iallfall være greit å være klar over når man installerer nye programmer - det er ikke alltid kjekt velge standardløsningen, det kan være lurt å se gjennom lista over filtyper programmet knytter til seg.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 20:20   #5
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ALT er blitt lydfiler.... ??

Ja, jeg har sagt til mannen flere ganger at han ikke skal prøve selv når det jeg sier ikke funker. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg fikser når han klusser til noe.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no