Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-07, 09:56   #1
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tyrkia?

Noen som har vært der ? Har veldig lyst ned dit i slutten av august....

Erfaringer ?

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 10:05   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tyrkia ?

Svigers har nettopp kjøpt seg hus der nede, og vi var der første gang i mai i fjor. Da var ztjerna 10 måneder, og temperaturen var overkommelig. Svigerbroren min var der nede i fellesferien og holdt på å koke vekk Vi skal dit igjen i månedsskiftet mai/juni i år. Vårt generelle inntrykk er at tyrkerne er utrolig barnekjære, serviceinnstilte og hyggelige. Jeg sliter alltid litt med shopping når det skal prutes og forhandles, men i de store byene er det shoppingsentre og butikker med faste priser.

Å leie bil er relativt dyrt, og bensinen kostet i fjor det samme som hjemme. Ja, også anbefaler jeg definitivt ikke hoteller med all inclusive, eller i de områdene. Vi bodde på et de to siste nettene og det var en selsom og traurig opplevelse. Ja, med mindre man bare vil slappe av sammen med europeere og ikke prøve noe nytt i matveien, ikke se noe ny kultur, og bare drikke .

Mer du lurer på?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 18:34   #3
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tyrkia ?

Nei jeg synes det med all inclusive var festlig da vi har lyst til å ha halvpensjon deler av ferien evnt.

Men det er alltid flott å lese andres positive opplevelser.. nå må jeg begynne å spare + overtale sjefen for å få fri, gubben til å være enig, og å gi skolen storebror fri i to uker... (er forbredt på at vi skal ha litt "skole" der nede)

Tusen takk for info

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no