Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oversettelse til spansk - hjelp.

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-07, 22:56   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Oversettelse til spansk - hjelp.

Vi har bestilt hotell på Tenerife i sommer og må selv ringe og be om at det blir satt barneseng i leiligheten. Dessuten er de fleste leilighetene med ei livsfarlig steintrapp fra soverommet og ned til stua. Jeg har bedt om leilighetet på et plan uten denne trappa. Det finnes også. (Lillemann elsker nemlig å klatre.)

Nå sier reiseselskapet at jeg selv må kontakte hotellet for å få bekreftet at dette er ok. ( Dårlig service av Saga, men de er snart en saga blott)
Det er nesten 30 år siden jeg hadde spansk på skolen, og jeg vet det er flere spansktalende her. Kan noen hjelpe med meg å formulere en mail?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 23:16   #2
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oversettelse til spansk - hjelp.

Er du sikker på at de ikke snakker engelsk da?(eller svensk ) Vi var på Gran Canaria i fjor, på et bitte lite hotell. Jeg ringte ned og bestilte barneseng, og det gikk helt fint med engelsk.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 23:21   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oversettelse til spansk - hjelp.

Vi var der i fjor, og de var veldig spanske. Jeg må bare ha en bekreftelse fra dem, så jeg kan slappe av i forhold til ferien. Anlegget var kjempeflott, men akkurat vår leilighet var ikke så barnevennlig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 10:28   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oversettelse til spansk - hjelp.

Jeg kan godt hjelpe deg, hvis du kan skrive på norsk ca hva du vil si. Og hvis du har et litt avslappet forhold til tildene!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 11:11   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oversettelse til spansk - hjelp.

Takk. Må tenke litt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no