Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mens vi venter på Doctor Who - serie for meg og 15-åringen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-17, 15:53   #41
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mens vi venter på Doctor Who - serie for meg og 15-åringen

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

OK,takk for oppklaring, klarer ikke holde alt fra hverandre. Kreativ galskap er det i alle fall og veldig underholdende.

Minner meg litt om holdningen fra den der gamle Futurama-episoden. "Ooh, a lesson in not changing history from Mr. I'm-My-Own-Grandpa over here. Screw history!"

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 14:05   #42
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mens vi venter på Doctor Who - serie for meg og 15-åringen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(...) Og ellers kan vi jo alle se frem til TV-versjonen av Good Omens, som skal komme til neste år.

Uæh, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, boka er så hinsides god og jeg er litt redd for at filmen skal endre på "bildene" mine, slik Hobbitenfilmene gjorde.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Buffy the vampire slayer?
(De stemmer ikke helt i forhold til bipersonene da, men det er i alle fall en fantastisk serie i forhold til "tøff, selvstendig kvinnelig tenåringshelt". Og dialogen!

Beklageligvis er jeg akkurat ferdig med gjenseing av hele greia, inkl. Angelserien.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no