Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-19, 10:09   #81
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2019

Juletråd!

Vi er litt i tenkeboksen om hvor vi skal være i jula; jeg har litt lyst til å være her, men mannen har lyst til at vi skal dra til min familie. 40 mil på nordnorske vinterveier frister bare sånn passe, men jeg vet jo at det blir veldig hyggelig når vi kommer dit, da. (Samt at det sparer mye jobb med forberedelser, siden min mor aldri er så lykkelig som når hun kan dulle med oss og fôre oss.) Og skal vi til hjemstedet mitt må vi vel fikse nisse, siden 9-åringen (!) her for litt siden sa at det eneste som var dumt med å feire jul hos mormor i fjor var at det ikke var nisse der.

Og vanskelig å kjøpe gaver til gutter, ja. Dvs. de ønsker seg alltid spill til Switchen, men jeg synes det blir litt ensformig om de skal få det til både jul og bursdag, samt at det er greie ting å ønske seg fra besteforeldre. Til minstemann vurderer jeg faktisk kamera, siden han til stadighet maser om at vi skal ta bilder av diverse til ham, så det hadde vært greit om han hadde mulighet til å gjøre det selv. Så om noen har tips til et enkelt og robust kamera til en vettig pris er jeg lutter øre.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 10:42   #82
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg synes til og med 9-åringen er vanskelig å kjøpe til. I år ønsket han seg en konsert med stefaren sin, så det er jo greit, men han må få noe i tillegg. Og han har også bursdag i desember.

Han fortalte svigermor at han ønsker seg ullundertøy, da ble jeg ganske sjokkert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 10:56   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Eldstemann ønsker seg Samsung Galaxy Buds, og minsten får Lego Hogwarts. I år var begge deler ganske enkelt. Eldste ønsker seg stort sett penger eller gavekort av tanter, onkler og faddere. Det stemmer at gutter i den alderen ofte har få, men dyre ting på ønskelisten.

Hva er Samsung Galaxy Buds?

Tror ikke min på 11 har mange ønsker, nei. Han trenger kanskje en ny slalåmhjelm og et tykkere liggeunderlag til speideren. Ellers er det nok gaming interessen som blir det store ønsket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:03   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva er Samsung Galaxy Buds?

Tror ikke min på 11 har mange ønsker, nei. Han trenger kanskje en ny slalåmhjelm og et tykkere liggeunderlag til speideren. Ellers er det nok gaming interessen som blir det store ønsket.

Trådløse ørepropper. Tilsvarende Airpods, men for android.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:08   #85
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Trådløse ørepropper. Tilsvarende Airpods, men for android.

Fant ut av det, men takk. Vi er Apple familie, så Samsung er totalt ukjent for meg.

Den mattermosen så fin ut! Mine har noen lave, brede fra Aladdin fått mens de gikk i barnehage. De er for store for sekken egentlig. Begge kunne nok fått en slik din sønn får. Særlig yngste liker mye bedre varm mat enn skiver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:12   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fant ut av det, men takk. Vi er Apple familie, så Samsung er totalt ukjent for meg.

Guttungen har konvertert. Her oppdrar man dem etter beste evne, kjøper Apple-produkter til dem før de kan snakke, og så svikter han oss på dette viset. Jeg må bestille Galaxy Buds'ene på nett, jeg kan jo ikke bli sett med dem i butikk!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:22   #87
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Eldste har redigert ønskelista vår som vi deler, også med mormor. Det går i klær/sko og dyre dingser.
Yngste har enda færre ønsker, men desto dyrere.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:24   #88
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Samsung buds høres egentlig litt interessant ut, men de er like dyre som Airpods? De er kanskje for nye til at det går an å få tak i brukt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:35   #89
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Tror de koster rundt 1300,- Sønnen her ønsket seg det også, men jeg synes de blir for dyre. Han kommer garantert til å miste dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:43   #90
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Ja, rundt 1300 kr. Han har i grunn aldri mistet noe som helst, så han er mer kvalifisert for den slags enn meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 12:03   #91
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Mange gode forslag My, bortsett fra at ikke én eneste av dem hadde passet storebror.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 12:43   #92
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Mange gode forslag My, bortsett fra at ikke én eneste av dem hadde passet storebror.

Er ikke din også speider? Han trenger kanskje noe nytt til den aktiviteten? Bedre kniv, tykt liggeunderlag, sovepose, grevling til sovepose, tennstål, kompass eller sekk?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 12:47   #93
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er ikke din også speider? Han trenger kanskje noe nytt til den aktiviteten? Bedre kniv, tykt liggeunderlag, sovepose, grevling til sovepose, tennstål, kompass eller sekk?


Ja, han er speider, men han har vært det noen år nå og har dermed fått alt han trenger til alle årstider for lengst.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 12:49   #94
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Guttungen har konvertert. Her oppdrar man dem etter beste evne, kjøper Apple-produkter til dem før de kan snakke, og så svikter han oss på dette viset. Jeg må bestille Galaxy Buds'ene på nett, jeg kan jo ikke bli sett med dem i butikk!

Her er det omvendt, og det er jentene som har konvertert. Guttungen er fornuftig enn så lenge. En stor fordel for han, for da arver han telefoner og diverse annet etter faren. Nå har han en telefon som strengt tatt er alt for dyr og fancy for en sjuendeklassegutt, men siden det bare er iPhone som gir status (hos barna) så har det ingen stor betydning sosialt sett, det er ingen som vet hvor dyr og fancy den egentlig er. I tillegg er faren forhandler og får alt av elektronisk utstyr mye billigere enn andre, bortsett fra Apple-produkter, dem tjener de ikke noe på i butikken. Enkelte ting får han også gratis fra forhandlere, for å teste ut, også sånt som han har fra før. Så buds, watch og andre duppeditter får guttungen lettere enn søstrene.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-10-19 kl 12:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 11:17   #95
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Fotokalender til besteforeldre bestilt!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 11:19   #96
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har bestilt fotokalendre og julekort. Og flere julegaver.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 12:15   #97
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Kanskje jeg skal benytte anledningen til å bli flinkere til å stå opp tidlig?

Jeg har egenltig en evig ambisjon om å klare å stå opp lenge før jeg må for å kunne gjøre noe hyggelig for meg selv før jeg må haste av gårde på jobb. Jeg klarer det aldri - synes det er ultravanskelig.

Men hvis jeg proklamerer at årets julekalender er helge-aktig frokost på dekket bord med levende lys hver morgen helt frem til jul, da må jeg jo. Og så kan det jo bli superkos! Alt fra ristet brød med syltetøy til pannekaker eller egg og bacon er jo mer stas enn en skive ved benken før vi løper videre, er det ikke?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 12:16   #98
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Altfor tidleg å tenke på jul, for min del.
Men eg har konstatert at eg har fri julafta. Og me veit kven som skal inviterast.


Pakkekalender har me ikkje. Men dei får 200 kr kvar som dei kan kjøpe den kalenderen dei vil ha. Eldste har stort sett berre putta pengane i lomma si. Dei får litt forskjelllig i julesokken sin på julafta.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 13:06   #99
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Kanskje jeg skal benytte anledningen til å bli flinkere til å stå opp tidlig?

Jeg har egenltig en evig ambisjon om å klare å stå opp lenge før jeg må for å kunne gjøre noe hyggelig for meg selv før jeg må haste av gårde på jobb. Jeg klarer det aldri - synes det er ultravanskelig.

Men hvis jeg proklamerer at årets julekalender er helge-aktig frokost på dekket bord med levende lys hver morgen helt frem til jul, da må jeg jo. Og så kan det jo bli superkos! Alt fra ristet brød med syltetøy til pannekaker eller egg og bacon er jo mer stas enn en skive ved benken før vi løper videre, er det ikke?

Vi har sånne frokoster, og det er utrolig fin familietid. Vi steiker ikke pannekaker eller egg da, men har te, melk og et lite glass juice, grovt hjemmebakt brød og et utvalg pålegg som står klart på brett i kjøleskapet slik at det bare kan dekkes på bordet, og rett tilbake igjen når vi er ferdig. Vi dekker på kopper og glass kvelden før, og om vi er frempå passer vi på at oppvaskmaskinen er to, så rydder vi rett inn i den når vi har spist. Det tar oss ca en halv time inkl pådekking, laging av te, laging av matpakker og opprydding. Anbefales av hele mitt hjerte.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-19, 13:15   #100
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Her gjør vi det stikk motsatt. Veldig enkelt med begrenset utvalg av ganske kjedelig pålegg i førjulstida, slik at det blir ekstra stas med alt det gode som kommer fram på frokostbordet i jula, med start julaften morgen. Også har vi ganske enkle og billige middager. Men levende lys har vi da.

Det vil si helgefrokost er helgefrokost i advent også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no