Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-13, 21:14   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Jeg laget deig i går, men har overhodet ikke vært i form til å kjevle, stikke ut figurer og steke. Antar det kan bli omtrent likt i morgen og lurer derfor på hvor lenge den kan ligge i kjøleskapet. Hva tror dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:50   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Aner ikke, men et par dager? Jeg kjøpte ferdig pepperkakedeig i dag hos baker. Tipper den ikke var helt fersk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 22:51   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Aner ikke, men et par dager? Jeg kjøpte ferdig pepperkakedeig i dag hos baker. Tipper den ikke var helt fersk.

Nei, de holder nok litt. Men jeg tenker de ferdigkjøpte inneholder noen konserveringsmidler?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 23:06   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, de holder nok litt. Men jeg tenker de ferdigkjøpte inneholder noen konserveringsmidler?

Tror du? Kjøpt på bakeri, laget der, skrekkelig dyr i alle fall (men veldig god). Normalt lager jeg deig selv, men for at vi skulle rekke å bake i dag (etter bytur) måtte vi kjøpe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 23:09   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Aner ikke. Tenkte bare på hvor lenge sånn ikeadeig holder seg... (Vi har det også, altså.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 00:01   #6
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge holder kakemanndeig seg i kjøleskapet?

Det kommer litt an på hva du hadde i den. Jeg lagde kakemanndeig i dag og min består av smør, melk og sukker, samt hjortetakksalt. Jeg vil tro den holder seg en god stund i kjøleskapet. Hadde jeg hatt egg i, ville jeg vært mer skeptisk.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no