Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pizza med bearnaisesaus

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 21:16   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Pizza med bearnaisesaus

Jeg må ha pizza med biff og bernaisesaus. Helst den fra Yonas i Tromsø, men siden de nok ikke leverer så langt sør lurer jeg på om noen har en oppskrift. Eller vet om steder i Oslo som lager delikatessen?

*gå på veggen*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:17   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Gjør ikke alle pizzasjapper det?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:18   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Saus på pizza?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:19   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gjør ikke alle pizzasjapper det?

Mulig. Men den må være god. Så god som Yonas sin
Når jeg tenker meg om har jeg lyst på tacopizza fra Yonas også. Den dressingen har de garantert ikke sør for polarsirkelen. *savne*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:19   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

I gamle dager (begynnelsen av 90-tallet) spiste jeg pizza med biff og benaisesaus på Bella Napoli i Storgata i Oslo. Lurer på om pizzaen het pizza ciao eller noe sånt? Tror ikke Bella Napoli har blitt lagt ned siden sist heller, faktisk.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:19   #6
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Er dette en ny pica Zol? I tillegg til krimbøker?
Gå inn og sjekk på www.Pizzanett.no Alle norges pizzasteder

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:20   #7
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Å, biff og bernaise. Det har jeg ikke spist på lenge. Vet at pizzautsalget på Grorud senter ved SATS selger det og Sten's pizzeria på Stovner. Der har jeg kjøpt det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:21   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Er dette en ny pica Zol? I tillegg til krimbøker?
Gå inn og sjekk på www.Pizzanett.no Alle norges pizzasteder

Krimbøker, krimserier, strikking og diverse mat. Har fått intenst lyst på junk og fet mat de siste dagene, så det er tydelig at noen krever mer energi. Det tar jo veldig på å tilbringe dagene på sofaen .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:23   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Har ikke Peppes også slike uhyrligheter?

(Jeg måtte dobbeltsjekke at du virkelig var gravid. Noe annet kan ikke forklare slike ekle lyster.)

Erkjenner å aldri ha smakt, eller noensinne hatt lyst på, pizza med bearnaise.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:27   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Har ikke Peppes også slike uhyrligheter?

Det ser ikke sånn ut. Pizza-kina ekspressen har bernaisesaus man kan velge å ha på pizzaen man komponerer selv, men jeg kjenner at det ikke blir helt riktig

Er det noen som har prøvd å lage slik pizza hjemme? Mener å huske at det er tomatsaus under også bernaisesaus oppå?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:28   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Yonas sin tacopizza er mye bedre enn den med biff og bernaisesaus!
(Jeg har i tillegg mulighet til å meske meg med slike godbiter!)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:30   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

I gamle dager (begynnelsen av 90-tallet) spiste jeg pizza med biff og benaisesaus på Bella Napoli i Storgata i Oslo. Lurer på om pizzaen het pizza ciao eller noe sånt? Tror ikke Bella Napoli har blitt lagt ned siden sist heller, faktisk.

De pizzaene (kalles gjerne halvt inbakt) heter ofte Ciao Ciao, Pizza Ciao eller noe i den løypa.
Veldig, veldig godt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:31   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

(Jeg har i tillegg mulighet til å meske meg med slike godbiter!)



Joda, tacoen er god den og, men akkurat nå krever kroppen min tydeligvis så mye fett som overhodet mulig. Hadde jeg vært i Tromsø tror jeg jeg hadde tatt en maxi med 50/50.

*sjekker nesten Norwegian sine nettsider*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:31   #14
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Det hørtes egentlig ganske godt ut.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:32   #15
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.



Joda, tacoen er god den og, men akkurat nå krever kroppen min tydeligvis så mye fett som overhodet mulig. Hadde jeg vært i Tromsø tror jeg jeg hadde tatt en maxi med 50/50.

*sjekker nesten Norwegian sine nettsider*

Lunsj i morgen?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:32   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

De pizzaene (kalles gjerne halvt inbakt) heter ofte Ciao Ciao, Pizza Ciao eller noe i den løypa.
Veldig, veldig godt!

Nei, nei! Ikke innbakt! Nesten gratinert bernaisesaus på toppen. Ikke ost heller, sant Canisa? Og ikke noe annet enn biff og løk? Mais eller noe?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:32   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei, nei! Ikke innbakt! Nesten gratinert bernaisesaus på toppen. Ikke ost heller, sant Canisa? Og ikke noe annet enn biff og løk? Mais eller noe?

Ikke ost!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:33   #18
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Yonas sin tacopizza er mye bedre enn den med biff og bernaisesaus!
(Jeg har i tillegg mulighet til å meske meg med slike godbiter!)

Har aldri vært så skuffa som da kjæresten kjøpte takopizza på yonas, og kom tilbake med noe utrolig ekle greier dynga ned med kinakål. Jeg var jo så naiv at jeg trodde det var tacopizza.

Ok, jeg har nok vært mer skuffa før, men æsj.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:33   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Lunsj i morgen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:35   #20
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Har aldri vært så skuffa som da kjæresten kjøpte takopizza på yonas, og kom tilbake med noe utrolig ekle greier dynga ned med kinakål. Jeg var jo så naiv at jeg trodde det var tacopizza.



Blasfemi!! Det du beskriver ER tacopizza. Den eneste tacopizzaen. Den riktige tacopizzaen!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bearnaisesauspizza, gravideskrulling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no