Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som er kjent i Innsbruck?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-18, 13:35   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som er kjent i Innsbruck?

Jeg skal to uker til Østerrike i november. Første uke skal jeg være i Wien, andre uke i Innsbruck. Jeg har ikke vært der før.


Er det noen som kan fortelle meg hvor sentrum er i Innsbruck? Er det området mellom Hauptbahnhof og elva (Inn)? Sitter og prøver å orientere meg på Google maps for å finne et sted å bo.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 13:43   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Innsbruck?

Jeg ville nok valgt noe i det området ja. Altså trekamten elv-bergiselbakken-hbh.

Jeg har ingen hotellforslag, for vi overnattet der ikke. I området der er det vanvittig mange hoteller, men mange har begrensede åpningstider.
Vil tro at sentrumsområdet er ok sånn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 13:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Innsbruck?

Jeg prøver å finne noe i gangavstand til skolen der jeg skal hospitere, som ligger i nærheten av Hbf, men som samtidig ligger litt i sentrum sånn at det er lett å finne på noe alene på kveldstid.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no