Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mammakjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 09:29   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Mammakjole?

Kan noen tipse om fine mammakjoler som jeg kan rekke å anskaffe før 17. mai? Her i nærheten er det bare H&M som har mammaklær, som jeg vet om, og der har de ingen ting som passer til ei lita og rund snart høygravid dame i str. ca 44.
Jeg blir glad for kjoletips og bilder, og for linker til nettbutikker og evt. vanlige butikker (i Vestfold-Telemark).

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:49   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Jeg fikk tips om Ellos i denne tråden:
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=134155

Vi har litt ulike forutsetninger, jeg er 181 høy og trenger litt lengde, spesielt nå som magen drar litt opp.

Men har bestilt den øverste i helgen og venter spent på posten nå. http://www.ellos.no/d/Mammaklaer-Ove...41od?Nr=354454

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:50   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Denne kunne kanskje vært fin til deg?

http://www.ellos.no/d/Mammaklaer-Ove...41od?Nr=365532

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 10:30   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Takk Saint.
Ellos har jeg tittet innom. De lange kjolene blir ikke bra på meg, dessverre. Den brune korte kan gå, men er betenkt over utringningen. Jeg har et temmelig generøst puppestell, som det er litt problematisk å få plass til uten at det ser enten "billig" eller veldig klumpete ut.

Tar gjerne imot flere tips og forslag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:16   #5
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Mammakjole?

http://no.bestseller.com/mama-liciou...FUu-zAodazf1Sw

Laredoute?

http://nelly.com/no/mammaklær/klær/kjoler/

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:01   #6
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Takk skal du ha, Stjerneskuddet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 20:40   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Nå fant jeg en oversikt over masser av nettbutikker, noen kjente, og en del jeg ikke visste at fantes. Deler:
http://sveip.no/temaer/netthandel/klaer/gravidklaer/

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 20:41   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakjole?

Jeg fikk tak i en kjempefin omslagsmammakjole på PoP i sin tid.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 20:42   #9
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammakjole?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg fikk tak i en kjempefin omslagsmammakjole på PoP i sin tid.

Jeg tror PoP har slutta med mammaklær nå.

Jeg har fått bestilt en blå sak, som jeg håper kan passe.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no