Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-14, 10:15   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Jeg har verdens fineste, røde cowboyboots, men jeg sliter litt med å finne antrekk som passer til. Jeg liker retroklær, gjerne med vekt på 40-, 50-, 60- og bittelitt 70-tall.

jeg tror at brunt, grønt og blått kan være fint til, helst kjoler og skjørt. jeg har endel bilder i hodet mitt, men finner ikke kjolene i butikkene.

Kjolene må gå til knærne, og kan enten være trange, eller mer swingskjørt. Jeg har denne som kan funke. Tittet også på Louche etter tips fra Ruslebiffen i dagens antrekk-tråden. Hvor finner man det merket?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:30   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Åh, den Daisy Dapper kjolen var kjempefin!

Jeg er nok mer tradisjonell (les:kjedelig), for meg hadde røde cowboy boots vært så mye i seg selv at jeg hadde gått for dongeri/svart brunt eventuelt matchet med rødt, men det er jo ikke din stil?



En kjole med svart bakgrunn og sånt snitt hadde jeg kanskje turt prøvd meg på (men de bootsene der var nok ikke det jeg ville valgt)


Jeg har forresten tenkt lenge at jeg måtte tipse deg spesielt om denne:
http://www.modcloth.com/

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:34   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Modcloth kjenner jeg godt til. Det er en fin butikk. Jeg bruker mye dongeri, men til cowboyboots blir det litt vel mye cowboy. Jeg har brukt dem til skinny, utvaskede sorte jeans og en utvasket t-skjorte. Litt Guns'n'Roses.

Jeg finner nok av bilder av fine kjoler som kan passe til, problemet er at jeg ikke finner dem i butikkene. Så jeg trenger konkrete tips til kjoler utenom retrosjappene mine. Jeg trenger litt friskt blod i shoppevanene mine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:38   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Har du sett på Asos.com?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:39   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Når jeg så støvlene, tenkte jeg med en gang på denne, som er i kolleksjonen til Desigual nå - den heter Belgica. desigual har jo noen nydelige, myke deilige kjoler som er lette å style.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg robe-belgica-desigual-noir.jpg (15,8 KB, 19 visninger)
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:39   #6
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Zalando har mye fint Louche

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 10:44   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Asos har jeg tittet endel på, men aldri bestilt noe. Må sjekkes ut igjen!

Takk for tips om Zalando.

Desigual er nok ikke helt meg, selv om det var en veldig fin kjole. Fasongen var også bra!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:02   #8
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Jeg aner ikke hva du skal bruke til røde cowboyboots, men du kan sikkert få idéer i HIMYM. Ted Mosby elsker sine.

Ted Mosby: Everyone has something in their closet they don't wear.
Ted Mosby: I don't.
Robin Scherbatsky: Really, red cowboy boots?
Ted Mosby: I pull those off.
Marshall Eriksen: Hey, Lil, if I said, "Ted cannot pull these off" what would I be talking about?
Lily Aldrin: His red cowboy boots.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:03   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

I can pull mine off.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:17   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Kjolene fra King Louie er også veldig fine. De har en del på Zalando i det merket også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:12   #11
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I can pull mine off.

Jeg ser vel for meg at du kler dem bedre enn Ted, ja.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:16   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I can pull mine off.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:32   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg ser vel for meg at du kler dem bedre enn Ted, ja.

Takker!

Jeg endte opp medå bestille to vintage mønstre på Etsy i stedet, så jeg kan sy min egen kjole.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:42   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:45   #15
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Kjoledamen må vel ha noe til deg vel http://kjoledamen.no/

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 12:53   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Takk for tips, Frøy. jeg kjenner godt til Kjoledamen. Jeg er litt lei utvalget hennes, jeg er ikke så glad i de mest karikerte femtitallskjolene, men titter alltid innom for å se utvalget.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 13:07   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Jeg fikk veldig lyst til å bestille kjole hos kjoledamen. Og så er noen av modellene litt mer på min størrelse slik at jeg ser hvordan den vil se ut på en kropp av min type og ikke bare hos en som er tynn. Det likte jeg spesielt godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 13:22   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Veldig mange retrokjoler finnes i mange ulike størrelser, Tjorven. Sjekk også Daisy Dapper. Hun som designer er ikke en standardstørrelse selv, og de alle kjolene finnes fra xs til xxxl. Mange i enda flere størrelser. I tillegg syns jeg mange retrokjoler sitter pent på mange ulike typer kropper. Sjekk ut Daisy Dapper på Instagram, der ser man ofte flere ulike typer modeller i klærne. Det samme med Pin Up Girl Clothing.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 21:59   #19
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Tallulah: Har du tips om flere nettbutikker/butikker som selger retrokjoler?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 22:14   #20
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha til mine røde cowboyboots?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takker!

Jeg endte opp medå bestille to vintage mønstre på Etsy i stedet, så jeg kan sy min egen kjole.

Åh, det er drømmen min, å kunne sy mine egne vintage kjoler.
Men jeg vet verken bak eller frem på en symaskin så det blir vel med drømmen.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no