Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pen-kåpe og støvletter... skal i bryllup i morra...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 19:32   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pen-kåpe og støvletter... skal i bryllup i morra...

Skal i bryllup i morra. Skal ha en blå kjole med grå/sølv jakke/topp. Langt smykke (blå og grå perler), armebånd, øredobber i grå perler.

Sorte pensko med sølv detaljer på. Sort penveske med et par perler på.

Jeg har ikke kåpe eller ute-pensko, såkalte støveletter.... hvilken stil, farge, høyde burde jeg satse på? Både til dette antrekket og hva er mest anvendlig?

Samme med pen-kåpe, hva kan jeg kjøpe? Må det være samme farge som støvelettene? ¨Åssen ser en pen-kåpe ut?

Jeg har ikke et designer-ben i kroppen min, og satser på at dere kan gi meg noen tips...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:00   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pen-kåpe og støveletter.. skal i bryllup i morra..



Jeg ville valgt noe sånt når det gjelder støvletter ... som er litt tidløse og klassiske... greit til å bruke både til finklær og hverdags..

Ang kåpe.. så må du vel ta en du liker godt å bruke.. halv lang en.. Grått hadde vel vært fint til det antrekket du skal ha på Men du må kanskje handle en kåpe ut i fra at den skal brukes senere og?



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 27-10-06 kl 20:07.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:26   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pen-kåpe og støveletter.. skal i bryllup i morra..

Takk for svar. Jeg liker selv brunt veldig godt. De har noen brune og sorte kåper på Cubus til 999 kr nå... de er halv lange. Og så har de på den lokale gossip butikken her, 799 kr for en enda kortere en... Fant en stilig - men den kosta 1800 kr og det har jeg ikke råd til nå.

Skal dra tidlig og kikke på støveletter og kåper i morra... selv om jeg skulle hatt litt bedre tid til å kikke... blir sånn når man plutselig bestemmer seg..

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:30   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pen-kåpe og støveletter.. skal i bryllup i morra..

Du er ikke ute i god tid nei

Men finnes mange billige støvletter nå da - så det går nok bra!
Vet B Young også har en del fine kåper. Og Popin.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:58   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pen-kåpe og støveletter.. skal i bryllup i morra..

Du får det travelt. Lykke til med handlingen. -Og så blir du sikkert kjempefin i det du allerede har funnet til å ha på deg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 09:46   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pen-kåpe og støveletter.. skal i bryllup i morra..

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Du får det travelt. Lykke til med handlingen. -Og så blir du sikkert kjempefin i det du allerede har funnet til å ha på deg.

Om jeg skal være så freidig, ja, jeg føler meg iværtfall fin fin i tøyet jeg har funnet. Med ei skikkelig hold-in strømpebukse så ser det veldig bra ut.. he he.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no