Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper du klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 19:11   #1
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Hvor kjøper du klær?

Jeg kjøper for det meste klær på Vero Moda, Only, H&M, Bik Bok, Popin.
Prøver også å få kjøpt litt på nett, så ikke alle har likt som meg.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:25   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest H&M og BYoung + en lokal butikk som fører bl.a. Vila, StreetOne, InWear og Day (hva heter det igjen?)

Jeg har handlet veldig mye på BYoung fordi en gammel venninne jobber der. Hun er kjempeflink til å finne klær til meg, og det er så deilig å slippe å lete selv. Hun begynner på VeroModa nå, og da flytter jeg nok med.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:37   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest Vero Moda, ettersom jeg har jobbet i det systemet hele ungdomstiden min. H&M og ONLY er andre favoritter. Det hender jeg kjøper en bukse på Levis' og en genser på en eller annen kjedebutikk, men har ikke dyre handlevaner, nei.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:44   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hennes, Vero Moda, Cubus (skjelden), Match/ViC, JC, B-Young, Ice Planet, og sportsbutikker. Finner litt her og litt der.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:51   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lat, og gidder ikke å tråle rundt i butikker.
Unntaket er når Vimjer og jeg er på handletur, da holder vi ut i mange mange timer

Jeg har noen få faste butikker.
Den jeg handler mest i heter Paul & Pauline (her jeg får blad )
Har Armani,Dolce & Gabbana,Nolita, Polo Ralph Lauren etc
Cara , min andre faste butikk har Day,Munthe plus Simonesen, Ella Moss etc
Sko, Corso Como, Marc Jacobs, D&G etc, i Oslo, eller de to ovennevnte
De har endel sko ved siden av klær
Og Cosmo i Behrens gate i Oslo som er importøren av Day Birger & Mikkelsen og Essentiel


Ellers bestiller jeg på H&M Rowells og LaRedoute
Mye fint

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:53   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er lat, og gidder ikke å tråle rundt i butikker.
Unntaket er når Vimjer og jeg er på handletur, da holder vi ut i mange mange timer

Jeg har noen få faste butikker.
Den jeg handler mest i heter Paul & Pauline (her jeg får blad )
Har Armani,Dolce & Gabbana,Nolita, Polo Ralph Lauren etc
Cara , min andre faste butikk har Day,Munthe plus Simonesen, Ella Moss etc
Sko, Corso Como, Marc Jacobs, D&G etc, i Oslo, eller de to ovennevnte
De har endel sko ved siden av klær
Og Cosmo i Behrens gate i Oslo som er importøren av Day Birger & Mikkelsen og Essentiel


Ellers bestiller jeg på H&M Rowells og LaRedoute
Mye fint

Jeg er ikke misunnelig. Åneida...

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:59   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke butikker i Oslo fører Vila?

Jeg handler mest på Neste Stopp, H&M, B-young, Vero Moda, Noa Noa og innimellom også Kappahl, Lindex og Cubus og de andre kjedebutikkene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:01   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke butikker i Oslo fører Vila?

Jeg handler mest på Neste Stopp, H&M, B-young, Vero Moda, Noa Noa og innimellom også Kappahl, Lindex og Cubus og de andre kjedebutikkene.

I Bodø er det iallefall ONLY som har Vila.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:05   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest på Cubus faktisk. FIn butikk her i byen med et fantastisk personale!
Ellers bestille eg en del basis på HM.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:06   #10
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I Norge kjøper jeg mest klær på H&M og Vero Moda, en sjelden gang på Chicas og Venner og NoaNoa.
Her kjøper jeg mest klær på Urban Outfitters, Gap, Aerican Eagle Outfitters og en liten butikk som heter Uncle Funky's Daughter.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:25   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner aller mest klær på Match og tilsvarende butikker. Jeg er ganske kjedelig i klesveien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:36   #12
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Enda en spennende tråd! Jeg er fæl til å handle på kjedebutikker og trenger å orientere meg mer om hvilke merker som finnes hvor. Håper noe kommer med gode tips til konkrete butikker i Oslo som har ulike merker.

Jeg handler alltid mye når jeg er i utlandet. I Norge blir det nok av gammel vane til at jeg på butikker som B-Yong, Vero Moda, H&M osv. Jeg gleder meg imidlertid vilt og hemningsløst til å besøke Zara i Bogstadveien og tror nok at jeg blir stamkunde Ellers så elsker jeg en butikk som heter Dorothea på Vinterbro. De har en del danske merker, mye shabby chic. Noa Noa har også mye fint!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:43   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

jakke

NoaNoa har en GØRR-fin jakke jeg har lyst på... men ikke råd til. -snufs-

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:00   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker HM, Vero Moda, kappAhl, Lindex og Neste Stopp, stort sett.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:01   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mexx, NoaNoa, H&M, Benetton. Nadine på Sandvika Storsenter.

F.b. (før barn) reiste jeg mer enn nå og handlet mye i utlandet. Synes det er mye lettere å finne klær i England. Gap, Jigsaw, Next, Marks & Spencer (undertøy), FC var favoritter.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:55   #16
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mest på en butikk her i byen som heter "m.a.s". De har utrolig mye fint, og fører veldig mange merker. (eks. Day, Tiger, Bruuns Bazar, Mexx, Juicy, D&G osv osv) De har godt utvalg i olabukser og støvletter/ sko + all slags "stæsj".

Ellers handler jeg mest på nett.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:20   #17
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Bik Bok, Popin, NoaNoa, Mango, H&M, Vero Moda og Only....sånn stor sett. Er i grunn et vanedyr...

Har kjøpt en bukse på Lindex én gang, den ble kjapt brukt som "malebukse" da vi pusset opp...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:22   #18
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Har kjøpt en bukse på Lindex én gang, den ble kjapt brukt som "malebukse" da vi pusset opp...

Lindex har faktisk helt greie svangerskapsklær, særlig snekkerbuksene, de var kjempedeilige å gå med halve forrige svangerskap. Ellers er det vel ikke så mye å skryte av der, nei.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:33   #19
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Handler mye på Kapphal, særlig topper. Og en del på C&A når jeg er i Spania. Søster´n min har en klesbutikk så handler jo litt der også. Noen ganger blir det litt her og litt der.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:35   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En del på H&M, ellers litt her og der.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no