Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Campe med toåring?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 23:50   #21
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Campe med toåring?

..vi har tenkt oss til koster med nesten 3 åringen og lillesøster som da vil være 5 mnd. Sambos idé, han er evig optimist og kan ikke se noen problemer med babyer på telttur. Håper han har rett (denne gangen )

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 23:49   #22
Guffen
Hvor er hengekøyen!?
 
Guffen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 144
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Sv: Campe med toåring?

Satser på å campe med telt i sommer. Blir tur til nabolandet i øst.

Har ikke sett for meg noen store utfordringer foreløpig.
Guttene vil være 3 og 4 1/2 år gamle da.

Blir spennende.

__________________
Guffen og gutta (05 og 06)
"I will rather be an optimist and a fool, than a pessimist and right." A.Einstein
Guffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 06:31   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Campe med toåring?

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet. Bør man tenke på noe ekstra når man camper kontra andre ferieformer med barn? Vi hadde første campingtur(telt) med ungene da de var nesten ett og nesten tre år. Null problem. Vi har også campet(telt) med tre små (1,5, nesten seks og nesten åtte. Null problem. Vi camper nesten hvert år i hytter. Null problem.

Det er da mye enklere å campe med unger sommerstid enn å ligge på hotell med dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 08:11   #24
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Campe med toåring?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

..vi har tenkt oss til koster med nesten 3 åringen og lillesøster som da vil være 5 mnd. Sambos idé, han er evig optimist og kan ikke se noen problemer med babyer på telttur. Håper han har rett (denne gangen )

Vi skal også campe i sommer med vesla vår. I marka riktignok. Starter med en natt da, for å få erfaringer av hva vi burde hatt med osv Tror det nesten er enklere når de er så små og får pupp enda. Med lammeskinnet og myggnetting tror jeg det skal gå veldig bra

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 13:20   #25
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Campe med toåring?

Som de andre har skrevet her, går det helt fint å campe i telt med toåring. Syns det er utrolig kjekt å campe i telt jeg. I år går ferden til Tyskland og vi gleder oss masse. Barna våre er litt større da, elleve og tretten.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 23:00   #26
synne
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 22
synne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Campe med toåring?

Camping og teltur er veldig spennende for våre barn. Husker en gang når eldste mann var ca 2 år. Jeg våknet ca kl. 03.30 om natten av at toåringen var på vei ut av teltet. Spurte hva han skulle og fikk svaret; Ferdig med telt, skal hjem! Akkurat da var vi glad for at vi valgte bort teltplassen langs elva. Ellers har vi bare gode opplevelser.

synne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:22   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Campe med toåring?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet.

Spørsmålet var:

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Tips til gjennomføring, planlegging, sted og utflukter fra stedet mottas med takk!



Takk for gode tips, forresten. Planene ble skrinlagt for vår del i år. Men jeg skal ha det i bakhodet til senere anledninger!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 07:55   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Campe med toåring?

Jammen, jeg ser ikke at man må gjøre noe spesielt om man har med en toåring i forhold til om man reiser med yngre, eldre barn eller bare voksne. Ungen har jo sine egne ting med okkse om.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:50   #29
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Campe med toåring?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jammen, jeg ser ikke at man må gjøre noe spesielt om man har med en toåring i forhold til om man reiser med yngre, eldre barn eller bare voksne. Ungen har jo sine egne ting med okkse om.

Jeg vet ikke jeg, er ikke så bevandret i campinglivet. Men det finnes vel roligere plasser enn andre, antar jeg? Og noen steder byr på utfluktsmuligheter som kanskje er mer spennende for eldre barn/voksne? Sånne ting var det jeg tenkte på da jeg presiserte alder.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:52   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Campe med toåring?

"Sova tett nei nei, sova hus ja ja", sa min lille nesten-toåring veldig skeptisk da han for første gang skulle sove i telt i Danmark. Men det gikk nå greit til slutt, selv om det ble endel styr med legging.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no