Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanssalg - Lee m.fl.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 13:46   #1
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeanssalg - Lee m.fl.

Jeanssalg med innslag av merkevarer som:
Jenny Hellström - Svea - Smirk - Zoo York - Paul Frank

VELKOMMEN TIL ÅKERBERGVEIEN 14

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children

Sist redigert av Nynne : 17-10-07 kl 13:53. Årsak: Fikk ikke til å kopiere inn fra en link..
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:01   #2
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fler.

Fikk ikke til å kopiere inn en link så da skriver jeg den inn manuelt;

Jeanssalg m/innslag av merkevarer som Lee, Jenny Hellstrøm, Svea, Smirk, Zoo York, Paul Frank.

Alle jeans 200,-
3 stk. 500,-

Onsdag 17.okt. 12.00 til 19.00

Åkerbergvn.14 - Oslo
Tlf:23304930
Bankkort/BankAxept/Visa

Typisk at jeg fikk denne mailen litt for sent. Men for de som rekker å dra innom kan kanskje få seg noe fint!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 15:53   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fler.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Fikk ikke til å kopiere inn en link så da skriver jeg den inn manuelt;

Jeanssalg m/innslag av merkevarer som Lee, Jenny Hellstrøm, Svea, Smirk, Zoo York, Paul Frank.

Alle jeans 200,-
3 stk. 500,-

Onsdag 17.okt. 12.00 til 19.00

Åkerbergvn.14 - Oslo
Tlf:23304930
Bankkort/BankAxept/Visa

Typisk at jeg fikk denne mailen litt for sent. Men for de som rekker å dra innom kan kanskje få seg noe fint!

Å, pokker. Denne mailen har jeg også fått, men glemt helt av. Ja, ja.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 16:52   #4
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fler.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Å, pokker. Denne mailen har jeg også fått, men glemt helt av. Ja, ja.

Ja jeg fikk den av en venninne i dag. Litt for sent, så ble litt snurt her!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:22   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Nekter liksom å tro at det er ekte vare jeg... Hvem er det som har dette salget?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:43   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Å! Jeg som bor i nabolaget. Så denne først nå jeg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 00:57   #7
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nekter liksom å tro at det er ekte vare jeg... Hvem er det som har dette salget?

Pleier å være grossistene av de som importerer varene til landet. Nå har jeg ikke vært på akkurat dette salget men mange andre vareprøve-og lagersalg. Det har alltid vært ekte. Det er det samme som blir solgt i butikkene!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 00:59   #8
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Å! Jeg som bor i nabolaget. Så denne først nå jeg.

Så den for sent i dag jeg også! Synd med deg som bor like ved da!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:55   #9
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Pleier å være grossistene av de som importerer varene til landet. Nå har jeg ikke vært på akkurat dette salget men mange andre vareprøve-og lagersalg. Det har alltid vært ekte. Det er det samme som blir solgt i butikkene!

Man må være ekspert for å se forskjell altså. Så et tvprogram om dette for noen år siden. De sa at 80% av slike salg omsatte falske varer.
Jeg vet ikke at dette salget er det så det er sagt, men jeg ville ikke handlet der om de ikke kunne vise til noe bevis av noe slag.
Dumt om man støtter kriminalitet mener jeg...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 12:02   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Jeg har ikke vært på dette salget her, men på andre merkevare/lagerutsalg
Da hos importører av produktene i Norge.tviler ikke da et sekund på at varene er ekte

(importørene er kunder av oss, så jeg er absoluttt 100% sikker)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 12:19   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

Hvis du VET at dette er importøren så er det nok ekte ja. Men det at det ser ekte ut er ikke noe argument.. mener jeg da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 12:27   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanssalg - Lee m.fl.

*jeg lover at jeg skal bli flinkere å tipse andre*

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no