Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lykkeland, da?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-22, 20:26   #221
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kuriosa: Taco, som i norsk taco, kommer herfra. Det var oljearbeidere fra Texas som ville ha texmex som de var vant til hjemmefra, så da ble det jo importert. Tror det kun ble solgt på Middelthon i starten.

Stemmer det! Det var masse mat man nå tar som en selvfølge som bare fantes på Middelthon da.
Husker også at de amerikanske ungene i gata hadde skateboard. Det var jo forbudt å selge her i Norge da, så vi så langt etter dem.

Så kom Jåttånuten og NATO, med bar med nesten gi-bort priser inni fjellet. Ihaaa!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 20:37   #222
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Det var fortsatt gi-bort-priser der for litt over 5 år siden.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 20:58   #223
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Fortell om hva man fikk kjøpe da?

Min mor forteller at hennes halvt amerikanske venninne hadde flotte ballkjoler og de spiste appelsiner. Bergen. Dette var jo lenge før oljen da, sikkert slutten av 50-tallet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 21:55   #224
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Åh, jeg husker brownie-mix. Det kjøpte vi på Middelthon lenge før brownie var vanlig i Norge ellers, og hver fall lenge Toro laget pose-versjon. Micropopcorn mener jeg også var en sånn ting. Og Heinz ketchup. Og Double-dip godteri, Maryland cookies og Oreokjeks! Lenge før det ble vanlig i andre butikker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:06   #225
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Browniemix, oreo og Heinz stemmer nok. Mulig også Maryland, men de kom før Safari all fall, for resten av oss. Men Double dip spiste jeg som ungdom, mulig også barn, og jeg er en del år eldre enn deg, tror jeg. Micropopcorn husker jeg vi laget i barndomshjemmet, men det kan nok ha blitt 90-tallet (Russ-93). Men mulig jeg husker feil mtp tid her altså.

Jeg husker godt da tacoen ble allemannseie. Artig at det kom fra Stavanger. "Alle" hadde det gule serviset med chili og katuser på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:27   #226
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Jeg tror microovn kom i hus hos de amerikanske i området en god stund før det var allemannseie. Jeg husker når naboene fikk sin og lager popcorn til ungene ute i gata, og det må ha vært tidlig på 80-tallet, tror jeg. Jeg var en av de små.

Jeg tror ikke du er så mye eldre enn meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 06-01-22 kl 22:37.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:46   #227
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Nei, tidlig 80-tall hadde vi ikke popcorn eller micro. Vi fikk nok tidlig for pappa var teknologigal, jeg hadde CD-spiller i 86 og videokamera i 82 (ikke jeg da, men pappa den). Beta videospiller før VHS kom på markedet, mobiltelefon i bilen (som var gigantisk) på tidlig 80-tall, den første kunne ikke bæres ut av bilen, men den andre var en stor sak som vi også kunne henge på hytta. Jeg er 47, blir 48 i år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:52   #228
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Når jeg tenker etter, så kan det nok være at mikropopcornet var tatt med fra USA. Kanskje det kom senere på Middelthon. Jeg tror vi fikk marshmallows tidlig også.

Hm, ok, du er litt eldre enn meg. Men ikke mer enn at du er på alder med de fleste av vennene mine!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:53   #229
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Hvor lå Middelthon? Var det på Tasta?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 22:57   #230
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Middelthon lå i Klubbgata, på venstre side høyt oppe når du går mot Kongsgata.

Etterhvert flyttet de til Tasta, men da var de blitt mer mainstream.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:14   #231
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Lærer masse nytt om Stavanger nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:17   #232
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Tanta mi jobbet på Middelthon i Klubbgata. Hun forteller at da varene kom til butikken, var de ofte allerede utgått på dato, så hennes jobb var blant annet å klistre ny dato over den gamle. Dette var tidlig på 80-tallet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:31   #233
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi kan saktens irritere oss over situasjonen til Anna, men oljebransjen ga tross alt mulighet for god jobb til mange som aldri ville fått samme muligheten uten. Som f eks min mor. Med lite utdannelse, men litt kurs i regnskap og sekretærarbeid. Hun steg i gradene og jobbet med regnskap, bokføring og fakturering i «oljå» i alle år, med en lønn hun aldri ellers ville hatt. Jeg hadde sommerjobb i Aker Solutions hvert år fra jeg ble gammel nok, med gode betingelser.

Men det er rart å tenke på, ja. Alt man vokste opp med og regnet for «normalt» i oljebyen. Naboene våre var et norsk/amerikansk ektepar. Han var oljeingeniør og hun var hjemmeværende og aktiv i Petroleum Wives Club. Det er deres julemarked jeg er vokst opp med å gå på!

Samme for min mor. Som var gull verd da hun ble enke 44 år gammel. Jeg kommer ikke fra en rik oljefamilie da - far var ingeniør i vegvesenet. Og ingen av oss unger jobber heller i oljen.

Jeg var barnevakt for en Amerikansk familie med hjemmeværende mor i Petroleum wifes club. Det var jo for expats da - sosialisering. Samme eksisterte jo da jeg var desperate housewife i Houston også, het bare ikke det samme.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:37   #234
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Mener forøvrig at mye av det amerikanske, kule kom fra «nato-butikken» på basen på Jåttå? Mulig andre amerikanere bosatt i Norge fikk handle der også?

Den amerikanske familien jeg satt barnevakt for gråt sine modige tårer da de måtte flytte tilbake til USA. De elsket Norge og natur og ski og den friheten ungene hadde her.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:39   #235
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Jeg er virkelig heller ikke fra en rik oljefamilie. Min far jobbet i brannvesenet. Jeg har kjørt en del i brannbil da, og det var verd mer enn oljerikdom i tidlig barnealder!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:53   #236
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Ingen rikdom her heller. Mor har høyere utdanning enn far, men hun var offentlig ansatt, mens han steg i gradene og jobbet etterhvert i oljå. Vi hadde en romslig økonomi pga det, men på ingen måte søkkrike. Det jeg merker nå i voksen alder er at mannen min og jeg (begge offentlig ansatt) har en betydelig lavere samlet inntekt enn de fleste av våre venner, der typisk mannen jobber med noe oljerelatert.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:56   #237
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ingen rikdom her heller. Mor har høyere utdanning enn far, men hun var offentlig ansatt, mens han steg i gradene og jobbet etterhvert i oljå. Vi hadde en romslig økonomi pga det, men på ingen måte søkkrike. Det jeg merker nå i voksen alder er at mannen min og jeg (begge offentlig ansatt) har en betydelig lavere samlet inntekt enn de fleste av våre venner, der typisk mannen jobber med noe oljerelatert.

Prøv at en av dere er ung ufør, og den andre har nokså normal lønn. Selv to gjennomsnittslønninger er betydelig mer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 10:06   #238
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Haugesund og Bergen var vel på den annen side temmelig forbanna for at de ikke ble valgt? Særlig Bergen.

Nå har de overdrevet ganske kraftig hvor ille det stod til i Stavanger, da. De hadde en livsskraftig fiskeindustri og hermetikkindustri.

Hmm, jeg har aldri hørt noe om at Haugesund var med i den kampen (men jeg kan ta feil), men vet Bergen ble skuffet ja.

Haugesund har alltid tilpasset seg greit, sildaby i starten og med verftet som "hovedarbeidsplass" og har vært flinke å tilpasse seg til hvilke områder som etterspørres.
Kårstø i Tysvær er også en stor arbeidsplass. Veldig mange her jobber også offshore, så mange lever av oljen her i byen da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 10:13   #239
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nei, tidlig 80-tall hadde vi ikke popcorn eller micro. Vi fikk nok tidlig for pappa var teknologigal, jeg hadde CD-spiller i 86 og videokamera i 82 (ikke jeg da, men pappa den). Beta videospiller før VHS kom på markedet, mobiltelefon i bilen (som var gigantisk) på tidlig 80-tall, den første kunne ikke bæres ut av bilen, men den andre var en stor sak som vi også kunne henge på hytta. Jeg er 47, blir 48 i år.

Jeg flyttet hjemmefra i 88, og da hadde vi hatt mikro hjemme i flere år, så tidlig 80 tall kan nok stemme det altså.

Jeg kommer ikke fra en oljefamilie, kommer fra Egersund, og de fleste jobbet i fiskeindustrien på et eller annet vis. Mamma jobbet på butikk da.

Både jeg og mannen jobber i oljeindustrien i dag.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 20:58   #240
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Da har jeg sett episode 2.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no