Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Food Story

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 12:51   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Food Story

Jeg lurer på om det er noen som abonnerer på Food Story-pakken? http://www.foodstory.no/category.php?categoryID=1225

I tilfelle: Er du fornøyd? Kan du gi meg noen eksempler på retter som har vært i pakken? Det ser litt artig ut ...


Sist redigert av Pepper Lemon : 22-09-07 kl 12:51. Årsak: Det var det der med presens og preteritum ...
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 13:36   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Food Story

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg lurer på om det er noen som abonnerer på Food Story-pakken? http://www.foodstory.no/category.php?categoryID=1225

I tilfelle: Er du fornøyd? Kan du gi meg noen eksempler på retter som har vært i pakken? Det ser litt artig ut ...

Det så artig ut, denne tråden vil jeg abonnere på!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:23   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Food Story

Dytter

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 15:02   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Food Story

Vi har abonnert på Foodstory-pakke i noen måneder nå og er utrolig fornøyde! Mannen var skeptisk da vi begynte, men han ble fra første gang helt frelst. Det skal ikke ta mer enn 30 minutter å lage retten, så er det noe som tar lengre tid så har de gjort det for oss (f.eks. marinere kjøtt og noen av sausene er ferdiglagde). Så det er fort gjort og jeg får masse credit for noe som er veldig enkelt å lage.

Noen av rettene vi har hatt:

Eplemarinert dåhjort, gresskar, kremet traktkantarell med selleri. Viltsaus med eple og timian.

Rød fisk og skalldyrsgryte med safran, Amandinepoteter og anisaioli.

Tandoorimarinert gjørs med mango beurre blanc, grønne grønnsaker og årets mandelpoteter.

Skal hente pakke nå snart, er spent på hva det er denne gangen. Mannen har vært og handlet en av vinene de anbefaler.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 15:24   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Food Story

Vi har også abonnert på denne, og er veldig fornøyd. Vi hadde forrige uke, så da vet jeg hva dere får, MinaX. Det var godt, selv om det ikke var den aller mest spennende retten, kanskje?

Det jeg liker med den, er at den gir meg mer selvtillit på kjøkkenet. Nå har de jo fusket litt for oss med kraft og marineringer og sånn, men likevel er det halvavanserte ting som er gjort veldig enkelt. Fremgangsmåtene er så detaljerte at man må være mer kjøkkenidiot enn min venninne Scarletthaaah for ikke å få det til.

Min favoritt tror jeg var Stekt tunfisk (fy!) med blodappelsin Beûrre Blanc, lun potetsalat med paprika og artisjokk. Ved siden av fiskegryten som MinaX nevner.

Noen av siderettene har jeg plukket opp og brukt til hverdags også, f.eks. en hurtigratatoille.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 15:29   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Food Story

Hva koster det?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 15:31   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Food Story

Litt under 400,- for pakke til to personer. Jeg synes det er helt OK ift. råvarer og menyene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no