Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-16, 13:52   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Dere har fått med dere Mannegruppa Ottar? Diskuterer vi det I en annen tråd?

Denne Mannegruppen der det muligens er vanlig å true 13-åringer med voldtekt for å ytre seg offentlig. Gruppa som vittigheter som omhandler overgrep av småbarn og babyer, krybbedød og døde spedbarn... De har over 38 000 medlemmer.

Kvinnegruppa Ottar har 471 Members...

Jeg har sjekket, og jeg har ingen venner som er medlem, men mange bekjente.

https://www.facebook.com/groups/Mannegruppa/

For meg er dette likestilt med kommentarfeltene, en arena der ytringsfriheten brukes til å spre hat og negative holdninger normaliseres. Vi har diskuterte det før, men er det greit at denne type holdninger normaliseres I halvoffentlige fora? På Facebook, der bilder fra Vietnamkrigen sensureres? Same old, same old, kanskje, men jeg lurer på hva dere tenker?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 13:58   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Den gruppa har jo tydeligvis fungert som et ekkokammer, når de greier å si "Du vet hvordan det er ..." som svar på om de syns det er greit å true 13-åringer med drap og voldtekt. Jeg er veldig grad for at mange menn på min venneliste har sagt "Nei, det vet vi absolutt ikke". Disse mennene i Mannegruppa er avbildet men kjærester og små døtre. Allikevel tar de av på kvinnevold. Fy faen.

Jeg blir så sint! Kvinnehatet bare vokser og vokser, og blir normalisert og internalisert. I samme forbinelse vil jeg nevne denne kronikken om russelåter: http://agendamagasin.no/kommentarer/...len-pa-grisen/

Der er også svarene "Det bare er sånn". "Verden er sånn". Hva slags svar er det da? Eier ikke folk egne meninger lenger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 13:59   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har en "venn" som er med og kjenner et par til. Det er typisk en arena der det skjer moralske grenseforskyvinger. Noen tuller litt, noen hiver seg på, noen blir drøye, får positiv respons og vips, så er aksepten for å skrive ganske stygge ting blitt større. Repeter fra toppen og etter en kort stund er det helt akseptabel praksis å snakke om hvor trange 12-åringer er, true 13-åringer emd voldtekt eller tøyse med døde babyer.

Det er gjort eksperimenter innenfor moral, etikk og grenseforskyving i mange mange år, og konklusjonen er vel ofte ganske den samme: tillater man litt, tillater man fort mer, og tillater man mer, tillater man plutselig alt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:00   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Hm, det var visst et par av mine venner som er medlem der. En nevø også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:02   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har heldigvis ingen på vennelisten som er medlem der. Jeg leste denne artikkelen i VG i går, og det er så utrolig trist:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/f...pe/a/23809815/'

En voksen mann på 35 år sier at en 13 år gammel jente bør utsettes for både voldelige og seksuelle overgrep. Jeg har ikke ord. Til VG sier han:


Sitat:

– Jeg har ikke vært klar over at det kunne få sånne konsekvenser. Jeg satt i min egen boble, hadde drukket tre pils, og jazzet med gutta. Du vet hvordan det er, sier mannen.

Vet hvordan det er? Nei, det vet jeg ikke. Ingen av mine venner oppfører seg sånn. Og hadde de gjort det hadde vi ikke vært venner særlig lenge. Folk ass. Jeg blir så sinna.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:02   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg syns de vennene som er medlem bør konfronteres med det, på veggen sin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:50   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns de vennene som er medlem bør konfronteres med det, på veggen sin.

Det tror jeg bare trigger trass. Men jeg skal sende pm til de to jeg har i gruppa jeg tror det er håp for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:04   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg er også sint. Artikkelen Tallulah lenket inn hadde jeg ikke lest, men den var veldig bra. Hvorfor sier vi ikke fra mer? Hvorfor går vi inn I de automatiske forventningene? Hvordan avlærer vi, og gjenetablerer siviliserte grenser for hvordan vi behandler hverandre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:04   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Og det er jo ikke bare i kommentarfeltene eller lukkede facebookgrupper. I går sa nyhetsankeren på TV2 følgende i forbindelse med at Kim Kardashian ble ranet:

Sitat:

– Kim Kardashian West, kona til Kanye West, har fått ukjente menn inn på rommet sitt. Noe jeg trodde hun kanskje vanligvis ikke hadde noe imot, sa Helgesen på direkten.

På Godmorgen Norge. I hvilken verden er dette gøy?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:37   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Og det er jo ikke bare i kommentarfeltene eller lukkede facebookgrupper. I går sa nyhetsankeren på TV2 følgende i forbindelse med at Kim Kardashian ble ranet:



På Godmorgen Norge. I hvilken verden er dette gøy?

Gjorde de!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:06   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Dette minner meg om nittitallet, da en nærradio i Oslo fikk massivt pes på grunn av rasisme. De tok etterhvert til vettet, men sa at damer, det skulle de fortsette å tulle med (i deres verden var "tulling" det andre så på som hetsing). Ingen reagerte. Ingen demonstrerte. NRK P3 har sluttet å spille låter som hetser homofile. Veldig bra! Men de tar ikke samme standpunkt til låter som hetser kvinner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:09   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Har lest om dem ja. Blir så sint!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:15   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Leser fort her. Kan anbefale en instagramkonto å følge:
https://www.instagram.com/kvinnohat/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:32   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har perifere bekjente som er medlemmer, ser jeg.

Føler selv at jeg stadig vekk jobber mot denslags holdninger, er med i Kvinnefronten, har fokus hver dag, oppdrar barna til å bli empatiske vesener med respekt for andre mennesker. Men noen dager føles det helt nytteløst. Som i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:46   #15
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har en på vennelisten som er medlem, en jeg gikk på skole sammen med for 20 år siden og ikke en nær venn heldigvis.

Det rareste er jo at de mener at det er helt greit å gjøre dette mot 13-åringen fordi hun viste manglende nettvett ved å legge ut telefonnummeret sitt. Mens det visstnok er helt greit å vise manglende nettvett ved å hetse samme 13-åring. Hvor mange ganger de siste par årene har det ikke blitt skrevet om at folk faktisk poster offentlig og må ta hensyns til hva de skriver når de poster i lukkede FB-grupper. Man er ikke anonym når man poster i en gruppe med tusenvis av medlemmer.

Normale mennesker som ser at 13-åringer viser manglende nettvett sender en pm til foreldrene deres eller noe, de truer ikke med seksuelle og voldelige overgrep for å lære dem en lekse.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:40   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Så kjekt å se at en barneskolelærer og en barneskolerektor er medlemmer der da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:45   #17
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Hvordan i all verden klarer dere å se om dere har kljente som er medlemmer? Kan jo ikke se gjennom nesten 40 000 medlemmer. :-/

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:49   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvordan i all verden klarer dere å se om dere har kjente som er medlemmer? Kan jo ikke se gjennom nesten 40 000 medlemmer. :-/

Når du ser på gruppa så står dine venner øverst, over administratorer og øvrige medlemmer.
Jeg har én der, ser jeg. Anser han som en rimelig oppegående mann, så lurer på hva hans begrunnelse er.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:47   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Har du venner der vil de ligge øverst.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:53   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Til "mine venners" forsvar, så tror jeg at dette er en side hvor man blir lagt til, og om man ikke er bevisst, så er man medlem med mindre man aktivt melder seg ut.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no