Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-18, 17:15   #221
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes også dette er veldig rart. Greit at man skal være varsom også mot Giske, men da må han faktisk trekke seg selv. Når han ikke gjør det, er han nødt til å gjennomgå dette. Er også forundret over Støre. «Han har svært lite å gå på» blir litt dobbeltkommuniserende/ vissvass. Litt sånn at han skal vise myndigjet uten å gjøre noe som helst. Men vi får håpe det tas tak nå da.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 17:31   #222
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Dette vitner jo om at APs ledelse ikke går i takt. Jeg håper de finner rytmen snart. Jeg er ikke tilhenger av deres politikk, men ser behovet for gode politiske debatter og synes det er viktig med alle politiske retninger i et demokratisk samfunn. Støre er ikke tydelig nok. Erna virker å ha en klar tilnærming til hendelsene i eget parti. Håper dette gjelder i de andre partiene også - og at det ikke bare er "legge lokk på" som er løsningen.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 17:32   #223
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg synes også dette er veldig rart. Greit at man skal være varsom også mot Giske, men da må han faktisk trekke seg selv. Når han ikke gjør det, er han nødt til å gjennomgå dette. Er også forundret over Støre. «Han har svært lite å gå på» blir litt dobbeltkommuniserende/ vissvass. Litt sånn at han skal vise myndigjet uten å gjøre noe som helst. Men vi får håpe det tas tak nå da.

Men er ikke det Støre i et nøtteskall da? Tåkefyrsten?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 17:42   #224
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg kan ikke skjønne at ikke Støre også må ryke slik han har håndtert dette?

Jeg ser for meg at Støre må gå og Giske blir statsminister til slutt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 18:05   #225
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg tror nok løpet er kjørt for Giske, og det er nok riktig. Jeg er likevel litt usikker på om fremgangsmåten har vært/er rett, og om det var riktig å lese opp ulike varsler under dagens møte På en måte er det med på å understreke alvoret, men samtidig vet jeg ikke om det burde vært gjort uten at Giske hadde mulighet til å uttale seg.

Vi har hatt en trakasseringsak hos oss, der det ble informert om varslingen og innholdet i det ovenfor flere ansatte i et møte, og det viste seg at det ikke var avklart med vedkommende det handlet om, og han fikk heller ikke sagt noe om sin versjon. Det var ikke bare positivt for prosessen videre. Slike saker er vanskelige, fordi det kan oppleves så ulikt. Men når man sitter i en maktposisjon/lederrolle - så er det helt klart ens ansvar å holde seg godt under streken.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 18:40   #226
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Eg får flau smak i munnen av Tadjik. Det ho gjer er sjølvsagt modig og tøft men eg får likevel berre følelsen av at det er en del av maktspelet for å hevde seg sjølv.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 18:48   #227
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg får flau smak i munnen av Tadjik. Det ho gjer er sjølvsagt modig og tøft men eg får likevel berre følelsen av at det er en del av maktspelet for å hevde seg sjølv.

Ikke helt enig der. Jeg opplever henne som en person med klinkende klare meninger. Hun var faktisk en av de få i AP som gjorde det godt i debattrundene under valget i 2017.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:01   #228
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg får flau smak i munnen av Tadjik. Det ho gjer er sjølvsagt modig og tøft men eg får likevel berre følelsen av at det er en del av maktspelet for å hevde seg sjølv.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ikke helt enig der. Jeg opplever henne som en person med klinkende klare meninger. Hun var faktisk en av de få i AP som gjorde det godt i debattrundene under valget i 2017.

Jeg er litt enig med dere begge. Og så tror jeg ikke vi skal være så naiv at vi ikke kan se for oss at hun er litt taktisk her.. Om det er politisk smart vil nå vise seg, men hun utfordrer jo lederen sin.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:03   #229
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er enig med Fløyel. Jeg opplever henne også som en med adskillig mer integritet enn veldig mange andre politikere, og jeg synes Støre høres ut som om han heller mot Tadjik i denne saken. Støre tar også avstand fra Giskes påstand om at (de siste) beskyldningene mot ham er falske.
Jeg synes han er veldig tydelig - og jeg tror Giske dager er talte.
Håper Giske har et apparat rundt seg og familien som hjelper ham gjennom dette.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:24   #230
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

https://www.aftenposten.no/meninger/...rine-Eilertsen

Jeg synes Trine Eilertsen er en klok dame - jeg liker hennes politiske analyser. I lenken over sier hun noe om hvorfor hun mener denne saken måtte modnes. Jeg vet at det er en solid og lojal Giske-fraksjon i Arbeiderpartiet, og det er klart at det vil være viktig for Støre at de ikke tror Giske har vært utsatt for et justismord.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:43   #231
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Men altså; politikk er maktkamp. Og det er ikke slik at det ene utelukker det andre. Selvsagt er det maktkamp, og det er jo faktisk bra. Om Tajik mener at måten ting håndteres på er feil, så mener hun også sannsynligvis noe om hvordan det burde gjøres bedre. Burde hun holde kjeft, mener dere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:54   #232
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Eg tenker ho kunne tatt det internt ja og holdt seg til det leiinga skulle formidle. At ho går ut med til dømes eigen facebookstatus var det som irriterte meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 19:57   #233
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hvorfor skal hun holde seg til det ledelsen skal formidle? Ledelsen er jo på bærtur.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:07   #234
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er enig med Tally. Jeg synes det er på høy tid at de blir T Y D E L I G E.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:09   #235
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Og noen ganger handler integritet om å tenke selv og gjøre det man selv synes er riktig. Jeg synes hennes forklaring på HVORFOR hun gjør det, er tilforlatelig. Hun ønsker å ta varslerne på alvor - og sørge for at varslernes troverdighet ikke svekkes.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:21   #236
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvorfor skal hun holde seg til det ledelsen skal formidle? Ledelsen er jo på bærtur.

Ved at de i utgangspunktet ikke skulle lese opp varslingene på møtet? Er det nødvendigvis feil? Holder det ikke at de som er varslet, og de som skal håndtere varslingen vet innholdet helt konkret?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:24   #237
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det kommer jo helt an på hvordan de behandler det videre. Er det en ting man burde ha lært av #metoo er stedet er nettopp historiene som må frem. Ellers skjønner virkelig ikke folk hva det er snakk om.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:33   #238
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det virker bare litt som at Tadjik også har visst om en del problemer rundt Giske en stund, og at hun nå hiver seg på for å få fortgang i ting. Jeg kan jo skjønne det, men jeg mener også at ting bør gjøres grundig og skikkelig. Det er mennesker involvert på begge sider her. Og om hun har visst, hvorfor har det ikke kommet opp som sak før? Ville det gjort det om Ap vant valget, og om #metoo ikke ble den kampanjen som det har blitt? Jeg aner ikke altså, men jeg tror nok det alltid ligger litt «politikk» bak i slike situasjoner.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:40   #239
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja, jeg sier jo at politikk er maktkamp. Igjen: maktkamp utelukker ikke at handlingene er rette. Og «burde ha sagt i fra før»; ja, jo, men det er nå sakene er oppe da. Og det er samme retorikk som brukes om varslerne. Det er et helt annet klima for å ta tak i dette nå enn tidligere.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-01-18 kl 20:46.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 20:51   #240
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er enig med Fløyel. Jeg opplever henne også som en med adskillig mer integritet enn veldig mange andre politikere, og jeg synes Støre høres ut som om han heller mot Tadjik i denne saken. Støre tar også avstand fra Giskes påstand om at (de siste) beskyldningene mot ham er falske.
Jeg synes han er veldig tydelig - og jeg tror Giske dager er talte.
Håper Giske har et apparat rundt seg og familien som hjelper ham gjennom dette.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er enig med Tally. Jeg synes det er på høy tid at de blir T Y D E L I G E.

Fanger ikke helt hva eller hvem du mener her, men jeg mener hvert fall at hvis APs ledelse hadde vært tydelige, så hadde vi ikke holt på med denne saken også langt ut på nyåret.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 02-01-18 kl 20:57.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no