Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hel pysj

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 22:33   #21
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hel pysj



Feil svar - nå skulle du nevne en butikk der jeg kunne kjøpe pysj!
Jaja - kansje jeg blir nødt likevel.

Men tar fortsatt GJERNE mot tips hvis noen har!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:38   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hel pysj

Strikke? ut av en sparkebukse oppskrift eller noe sånt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:41   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hel pysj

Strikke eller sy. Nå har du valget

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:45   #24
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hel pysj

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Strikke? ut av en sparkebukse oppskrift eller noe sånt.

Jeg er ikke noe god til å strikke heller. Dårlig husmoremne skjønner du. Godt jeg allerede er gift. Men takk for forslag.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:46   #25
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hel pysj

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Strikke eller sy. Nå har du valget

Eller så kan jo kansje du ordne det. Du skal jo bare være hjemme og ha fri nå - du får sikkert tid.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:48   #26
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hel pysj

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Eller så kan jo kansje du ordne det. Du skal jo bare være hjemme og ha fri nå - du får sikkert tid.

Beklager. Jeg har alt for mange kjoler å strikke .

Hadde jeg sett en enkel løsning skulle jeg egentlig gjerne sydd for deg. Men jeg ser egentlig ingen løsning som kommer til å se bra ut OG være behagelig å sove i.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:52   #27
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hel pysj

Sukk.

Om noen detter over hele pysjer, så rop gjerne ut.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no