Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

I lys av Maribos ullpysjtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Bruker du ull på ditt gull?
Ja bruker alle typer ull på mitt gull. 98 89,09%
Ja,men kun ubehandla ull 4 3,64%
Ull er noko forbanna tull! 1 0,91%
Bruker ikkje ull på mitt gull pga eksem/allergi etc 7 6,36%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-08, 18:12   #21
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Jentene har ulltrøyer og longser fra Janus samt jakke og bukse fra Regnbueulll (også Janus). I dag var det ganske kald vind da vi var på skitur så da hadde de begge lagene under skidressene. I tillegg har de sokker og såler i ull samt at jeg kjøpte nye halser i ull i ettermiddag (fra Stillongs - kjempefine!).

De bruker ikke ull hver dag - stort sett bare på kalde dager og når vi er på tur/fjellet

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 18:17   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Her er det ull hele vinteren - i det siste har han gitt inntrykk av at merinoull er "ekkelt", så vi får se hva det blir neste år.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 18:19   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg svarte at vi ikke bruker ull pga. eksem, men det er bare inn mot huden. Utenpå brukes mye ull og ullblandinger.

Samme her. Håper de vokser det av seg, jeg elsker ull selv, det er rett og slett deilig med kvalitetsull

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 18:28   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Samme her. Håper de vokser det av seg, jeg elsker ull selv, det er rett og slett deilig med kvalitetsull

Ja, jeg bruker ulltrøye og -sokker hele vinteren, og stillongs når det trengs. Evt. ullblandinger.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 19:04   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Jeg har ett gull som bruker alle typer ull (men ikke så ofte som da hun var mindre) og ett gull som ikke bruker ull pga at han får utslett. Vet ikke helt hva jeg skal stemme.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 19:57   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Vi bruker lite ull, og særdeles sjelden innerst mot kroppen. Det skal være bra kaldt før Liv får på seg ullundertøy. I fjor tror jeg kanskje hun hadde det 3-4 dager i løpet av vinteren. Hun var aldri syk. Bruker gjerne ull utenpå bomull, men det er heller ikke særlig ofte.

Sjøl klarer jeg ikke å ha ull rett på kroppen, ikke engang ull- og silkeblanding.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 20:16   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi bruker lite ull, og særdeles sjelden innerst mot kroppen. Det skal være bra kaldt før Liv får på seg ullundertøy. I fjor tror jeg kanskje hun hadde det 3-4 dager i løpet av vinteren. Hun var aldri syk. Bruker gjerne ull utenpå bomull, men det er heller ikke særlig ofte.

Hva har hun da på seg? (Mener ikke å være frekk, altså, jeg er bare oppriktig nysgjerrig.) Jeg skjønner at ikke alle bruker ull innerst, men hva bruker man i stedet for ull som mellomlag, da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 20:18   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

For å svare på spørsmålet: Vi bruker (nesten) alle typer ull. Ull innerst hele vinteren, selv i mildvær, og utenpå ull etter behov. Det dreier seg da om ullgensre og ullbukser som svigermor har strikket drøssevis av. Jeg skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss uten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 20:36   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Her er det bare ubehandlet ull som gjelder, gjerne ull/silke. Toern bruker det innerst hele høsten, vinteren og våren - hun ber om det selv. Begge jentene og jeg selv bruker kun ullsokker fra høsten av.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 20:37   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Spesifikasjon: Ubehandlet ull innerst mot kroppen, utenpå går det greit med annen ull.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:03   #31
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Vi bruker mange typer ull. På denne tiden av året bruker vi aldri noe annet inn til kroppen.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:06   #32
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Ull er ull, mener nå jeg... Her i huset bruker de to minste ulltøy. Storebror har nå et sett fra Stormberg som han faktisk klarer å ha på seg, så det sparer vi til spesielle anledninger, selv om han kanskje hadde hatt nytte av det da han falt i elva her om dagen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:10   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Her brukes ull både på små og store. Vi har all slags ull og jeg har gått fra å være "ubehandla ull-fan" til å mer og mer sette pris på forskjellige slags ull også behandlet.
Minstemann kan ikke bruke ull innerst pga. eksem, men har ull utenpå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:13   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Vi bruker masse ull. Første leveår er det hovedsakling ubehandlet, senere varierer det litt.

Lillesøster sover på lammeskinn i pysjen fra Nøstebarn. På dagtid har hun ullbody, ullstrømpebukse/-longs, ullue, strikket ulldress og ligger på lammeskinn inn i voksien (når hun sover ute på dagtid).

Storebror har ull fra topp til tå/innerst til ytterst.

Jeg bruker ullsokker og ullsinglet. Mannen bruker det hovedsaklig når vi skal op tur. Dvs han har ullfrakk.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:16   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Her brukes det lite ull innerst og mye lenger ut.

Frøkna vil ikke bruke ull, for hun er så varmblodig som de kommer. (Hun går barbeint, iført bare truse og trøye i barnehagen hele vinteren. Alternativt med en bitte liten sommerkjole over "til pynt". Helt seriøst.) Hun bruker til nød Devold-undertøy når hun er på tur og det er minusgrader.

Blobben bruker ikke ull innerst, siden hun har atopisk eksem. I fjor vinter brukte vi en del ull på henne, og da hadde hun utslett over alt på kroppen. I år bruker vi bomull innerst, og nå har hun ett sted der det er litt utslett av og til, eller ingen ting. Det er selvsagt mulig at alderen spiller inn og at hun har vokst av seg elendigheten, men jeg eksperimenterer ikke med ungene mine, så i år får det bli bomull.

Begge to bruker hjemmestrikkede ullgensre og -bukser under parkdressene hver dag hele vinteren.

Jeg bruker bare ull når jeg virkelig skal sloss mot naturkreftene, og bare utendørs. Jeg dør av varme hvis jeg har ullklær på meg innendørs. Frøkna har arvet varmblodigheten sin fra meg. Jeg går dog ikke iført bare BH og truse på jobb.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:25   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hva har hun da på seg? (Mener ikke å være frekk, altså, jeg er bare oppriktig nysgjerrig.) Jeg skjønner at ikke alle bruker ull innerst, men hva bruker man i stedet for ull som mellomlag, da?

Nå er jeg ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener, men mellom bomullsbodyen/-strømpebuksa og utedressen har hun bomullsbukse (type joggebukse) og tvilsvarende overdel, fleecedress eller ull. Hun er for øvrig veldig varmblodig av seg, i likhet med Teofelias eldste.

Det har vært en mild vinter her på Østlandet, og de kaldeste dagene har de ikke vært ute i barnehagen. Det er godt mulig vi endrer klesvanene når hun eventuelt begynner i en barnehage med mer utetid.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 26-01-08 kl 21:44.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 23:00   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I Lys av Maribo`s ullpysj tråd.

Ull her også, rett på huden. Nå kun på de to minste, eldstemann nekter plent.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 23:02   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I Lys av Maribo`s ullpysj tråd.

Ja, alle typer ull.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 23:59   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

V bruker ull som kan vaskes i maskin, altså behandlet ull. Jeg har ikke fått til behandlingen av ubehandlet ull, dessverre, så jeg har en del veldig dyre tovede, tykke pysjer.

Eldstemann kunne ikke ha ull mot kroppen pga. eksemen. Nå går det fint. De andre må også ha ganske "myke" typer for at det ikke skal bli eksem. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal stemme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 01:04   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: I lys av Maribos ullpysjtråd

Vi bruker alle slags typer ull.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no