Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 11:08   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Vi vurderer å kjøpe en sakkosekk/sekkestol til gutta til jul. Er ikke sikker på om det blir en til hver eller om de får en sammen.
Jeg ser jo at pris og type varierer veldig. (Og sikkert også kvalitet)
Fatboy er jo desidert dyrest, sprell har noen kule, litt annet design igjen, bohus har den gamle, standard, typiske sakkosekken og jysk har en liten barneversjon med biler på.

Hva anbefaler FP folket? Er det verdt å investere i feks en fatboy? (Da blir det ihvertfall bare en sekk)
Og hvilken størrelse bør man gå for?
Er dette noe man kan regne med å ha i en del år, eller blir det uansett slitt og det er ikke like kult lenger etter noen år?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:12   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Vi hadde Sacco Funny til begge jentene, og de opplevde vi at ble helt flate etter bare noen få år. Vi ville kjøpt nytt fyll til dem, hadd de ikke gått ut av produksjon i den formen vi hadde ( ), for de var ellers veldig gode og praktiske.

Jeg tror alle slike sekker blir flate med tiden, uansett pris, så jeg ville gått for en variant der jeg kunne bytte ut fyllet, helst med en ny pose med fyll og ikke en variant der man må bytte ut kulene. (Ser for meg en million kuler i fri dressur på stuegulvet.)

Jeg ville også gått for en variant med vaskbart trekk. Våre fikk i alle fall veldig mange flekker etter en tids bruk, og da var det salig enkelt å bare hive dem i vaskemaskinen.


Sist redigert av Teofelia : 22-11-11 kl 11:15. Årsak: Vaskbart trekk. Ikke for.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:14   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Vi har en i stoff som er to år gammel og som holder seg veldig godt. Den er ikke så veldig hardt brukt da.

Anbefaler også en med avtagbart og vaskbart trekk, dvs kulene i en egen innerpose.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:18   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Men hvilken type sekk har trekk man kan ta av å vaske da?
Fatboy kan vaskes med klut
Happycat (sprell) står det ingenting
Og på bohus sin står det renses med Total Clean

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:19   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Cocoon Couture sekkene, i alle fall.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:53   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Cocoon Couture sekkene, i alle fall.

Å, de var jo skikkelig søte!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:51   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Hvilken størrelse av HappyCat'en har de Sonja?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 13:22   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg mener det er medium de har, det kan stemme med prisen hvertfall.

Det er grei størrelse syns du?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no