Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor spise med barn i Stavanger/Sandnes/Sola

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 13:49   #21
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor spise med barn i Stavanger/Sandnes/Sola

Julerevyen var bra, ungene satt som tente lys. De hadde en del poenger som gikk over hodene til barna men rett inn til de voksne. Det var i god nisseånd innlagt partier der barna og de voksne måtte røre på seg. Kjempebra.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 01:03   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor spise med barn i Stavanger/Sandnes/Sola

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg tror nok det er i dag søndag det skal være offisiell markering av adventsstarten? Jeg hørte i går kveld at det starter i 3 -4 tiden med arrangement i "gågata", basarer og noe show på scenen m.m., og at det blir fakkeltog til grana kl 5. Skolebarn har laget fredsduer til grana, og noen av dem skal lese opp fra det de har laget.

Ja, det stemmer, jeg tok feil (håper ingen tok notis av det slik at de ikke fikk det med seg i dag).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 22:53   #23
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor spise med barn i Stavanger/Sandnes/Sola

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Julerevyen var bra, ungene satt som tente lys. De hadde en del poenger som gikk over hodene til barna men rett inn til de voksne. Det var i god nisseånd innlagt partier der barna og de voksne måtte røre på seg. Kjempebra.

Så bra! Vi burde tatt turen. Må berre sjå om desember har nok dagar.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:21   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor spise med barn i Stavanger/Sandnes/Sola

Jeg har jo vært inne i denne tråden noen ganger...og når den nå poppet opp på kontrllpanelet mitt leste jeg fort "Hvor spise barn i Stavanger/Sandnes/Sola".
Jeg vil bare påpeke at det å spise barn er forbudt, og særdeles tungt fordøyelig.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no