Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Trump-land?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-17, 12:18   #161
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Interessant diskusjon å følge. Jeg flyr i grunn ganske lite, både jobb og privat.
Og jeg har definitivt ikke vært veldig bevisst fly vs miljø. Ikke sånn at jeg ikke vet at det er en miljøversting, men jeg har ikke aktivt tatt et standpunkt.

Det er jo en del lærere her inne. Hvor mye fokus er det på miljøspørsmål som dette på skolen? Jeg vet de plukker søppel etc på min skole, men er det fokus på de litt større utfordringene? Å bevisstgjøre barn og ungdom må jo være avgjørende ift disse temaene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-17, 13:37   #162
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

I Adressa i dag: http://www.adressa.no/meninger/2017/...n-15012775.ece

Vi flyr om kapp til alle verdenshjørner og utkanter. Og særlig nå på sommeren. Vi har ikke vært på ferie uten at vi har vært i Syden, og helst i en annen verdensdel.
Når vi kommer frem, legger vi ut bilder av middager der vi skryter av hvor godt det smaker med lokal kortreist mat. Herrejemini for en dobbeltmoral! Fly til Vietnam for å spise kortreist mat.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no