Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 13:40   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Vi har fått oss en ny liten pusegutt, 5 mndr gammel. Han er svært tillitsfull og har ikke vært et SNEV av redd fra dag 1. Skikkelig kosegutt, og veldig leken og trygg hele tiden. Han har bodd her i kun 5 dager, og jeg tenker jo at de bør holdes inne i i hvert fall 2-3 uker?
"Problemet" nå er at han er vant til å være ute der han bodde før, han er visst en skikkelig utegutt og trives bedre ute enn inne. Siden søndag har han vært helt krakilsk hver gang vi åpner døren, noen må fysisk holde ham fast når noen skal ut så han ikke smetter ut som en rakett. Han prøver å komme seg ut alle vinduer og dører, står og hyler dag og natt (jeg er så LEI av den hylingen at jeg faktisk blir sinnsyk snart) og vil bare ut. Og jeg synes så synd på ham, spesielt siden vår andre katt hele tiden får være ute og vår nye katt jo ser ham ute når han sitter i vinduet.

Jeg kjenner jeg blir sprø om vi skal ha det sånn i en uke eller to til, men jeg vil jo ikke risikere å miste ham heller.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 13:57   #2
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Vi hadde vår kattunge i bånd den første tiden når hun skulle være ute, slik at hun kunne både få være ute og bli kjent med omgivelsene. Etter en stund var vi ute sammen med henne, og hadde henne også på altanen som hun ikke klarte hoppe ned fra. Hun var noen måneder gammel før vi slapp henne løs alene. Mener å huske de måtte være noen måneder for at de skulle ha evnen til å finne hjem igjen, om de gikk litt langt hjemifra.

Edit : Må lese bedre, ja. Nå leser jeg at din er 5 mnd. gammel, ett par mnd. eldre enn vår var. Da trenger du sikkert ikke vente så lenge. Bare kanskje være litt ute sammen med den i begynnelsen, til den blir litt kjent i området?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 13:59   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Man bør ikke ha katter under 6-7 mnd ute på egen hånd. Så unge katter har ikke ferdig utviklet retningssans enda. Om pusen skulle bli skremt av noe, og løpe langt vekk, så er det ikke sikkert den finner veien hjem igjen.

Har en katt på fem mnd selv, og vi har henne med ut, men da må hun gå i sele og bånd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:00   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Bånd var ikke dumt! Han er nok typen som godtar det uten problemer og, for han godtar egentlig det aller meste, den katten.
Takk for tips, skal kjøpe bånd i morgen!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:39   #5
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Og ikke slippe ham ut på egenhånd uten at han er kastrert først heller. Jeg går nesten ut fra at en kattunge på 5 mnd allerede er kastrert da

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:44   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Nei det er han ikke, han har time til sterilisering i neste uke (vi fikk ham nå på søndag). Kom ikke på at så små katter engang hopper på "jentene" men det gjør de kanskje. Da blir det bånd uansett nå, og så får vi slippe ham ut på egenhånd etterhvert når han er sterilisert.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:46   #7
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Jeg hadde slippet han ut etter en uke uten bånd.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:58   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

De har som regel ikke stedsansen før de er 8 mnd ;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:00   #9
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nei det er han ikke, han har time til sterilisering i neste uke (vi fikk ham nå på søndag). Kom ikke på at så små katter engang hopper på "jentene" men det gjør de kanskje. Da blir det bånd uansett nå, og så får vi slippe ham ut på egenhånd etterhvert når han er sterilisert.

Jeg tenkte ikke så mye på om han smeller nabokatta på tjukka, men heller det at ukastrerte hannkatter er mer eventyrlystne og har større streifetrang enn ukastrerte. Dersom han er kjønnsmoden allerede, husk at etter kastrering tar det ca 3 mnd før alle kjønnshormonene er ute av systemet.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:15   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Vi måtte holde katten vår inne 14 dager etter kastrering men det er kanskje mer omfattende på hunkatter?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:26   #11
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi måtte holde katten vår inne 14 dager etter kastrering men det er kanskje mer omfattende på hunkatter?

Nja, det kommer mer an på hvilken operasjonsteknikk som blir brukt. Mine hunnkatter er begge kastrert ved kikkhullskirurgi, og det ca 3 cm lange såret ble sydd innenfra med selvoppløsende tråd. Ingen sting, ingen bandasje, kun en liten barbert flekk på magen. De kunne gå ut noen dager etter operasjon. Jeg vil anbefale alle å oppsøke en flink smådyrspesialist med kikkhullskompetanse når katter skal kastreres, det er absolutt mindre plagsomt for katten, og infeksjonsfaren er betydelig mindre ettersom det ikke er et åpent sår som skal stelles.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:31   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Ja det hadde vært flott å få en sånn operasjon. Har ikke så mange valg her jeg bor, kunne jo kjørt til byn men et par timer i bil hadde katten ikke likt heller.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 16:00   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Sterilisering er mer omfattende på hunner enn hanner ja, hos hanner er det vel bare snipp-snipp, tar nesten ingen tid og de er på beina igjen og helt som før dagen etter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:36   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Sier de ikke 3 mnd etter å ha flyttet en katt da? Og ingen katt ut alene før tidligst 6-7mnd gammel.

Men - det er ingen ulempe å lære seg å gå med sele.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:40   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Oj, innekatt i 2-3 mndr? Han kommer til å daue (vi og). Stakkars liten.
Barna har gått på tur med Rasmus (som han heter) i sele i dag. Vi kjørte rett og kjøpte en. Det gikk forsåvidt greit, men han likte det ikke. Da de kom inn med ham igjen, løp han rett bort til terrassedøren og hylte for å komme seg ut igjen. Jeg blir sprø.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:42   #16
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

3 uker har vi alltid holdt oss til. Det har gått strålende.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:45   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Samme her. Eller, Roger, han eldste, ble sluppet ut ved et uhell av nabobarna da han hadde bodd her i 2 uker. Jeg ble helt hysterisk og gråt og var fra meg, men han kom inn igjen som om ingenting hadde skjedd etter å ha vært ute i et par timer. Ingen problemer etter det. Men Rasmus er jo mye yngre da, så det er jo et argument.
Nå skal han steriliseres i neste uke, og da trenger han noen dager på å komme seg, tenker jeg, så får vi ta det etter det. Kanskje et par ganger til i sele og så at ungene følger ham ut og er ute med ham og får ham til å holde seg i nærområdet (han kommer når han ropes på, han er veldig tillitsfull og det er uhyre lett å få tak i ham).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:52   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Yngre kan være både og det altså. Men sørg for å merke han i hvertfall hvis dere slipper han. Hvis du har sånn litt bredt buksestrikk så kan du sy sammen et halsbånd av det og skrive navn og telefonnr på det. Et sånt halsbånd av strikk faller av dersom han skulle henge seg opp. Vi fikk igjen katten vår minst 20 ganger takket være et sånt halsbånd. Også adoptert via FOD. Og så kan dere sørge for chipping som mer permanent løsning.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:56   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Han skal chippes samtidig som han steriliseres, men jeg er litt skeptisk til at folk i det hele tatt skjønner at chip finnes, eller gidder å sjekke om han har. Det er jo liksom så usynlig.
Halsbånd ja, det hadde vi på Roger i begynnelsen. Kjøpte et sånt som ramler av om det henger seg opp, så det forsvant til slutt, gitt, men da hadde det gjort jobben sin, siden han var vant til å være ute og alltid kom hjem igjen.
Buksestrikk var ikke dumt nei.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 20:56   #20
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Vi brukte sele i omtrent fjorten dager før vi slapp han ut.
Gikk helt fint etterpå. Mn sist vi flyttet slapp jeg har ut etter bare et par dager. Han har vel fortsatt ikke gått av tomta på de to årene. Men han er gammel og kastrert da...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no