Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie 2014

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-13, 11:02   #41
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Jeg lurer på om det kanskje blir en Danmark og Vestlands ferie til neste år. Prøve å spare litt, for i 2015, så håper vi å få til 3 uker i Florida.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 11:04   #42
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi ønsker oss forresten en vennefamilie å reise sammen med. Kleint å legge ut kontaktannonse, kanskje?

De venneparene vi kjenner har barn i helt feil aldre dessverre.

Vi også vil prøve å få med oss noen venner på tur. Det er så mye triveligere for ungene. Kanskje spesielt eldstemann. Jeg tenkte å ta en runde med hvert par i venneflokken og høre. Noen har unger som matcher på alderen vår, så forhåpentligvis så er det flere som har lyst å dra sammen med noen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 11:17   #43
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Du må finne xians cruisetraume her inne - fornøyelig lesing.

Jeg har og planer om å dra med vennefamilie. Om jeg får det som jeg vil, vil det bli fem barn i alderen 9,8,6,5 og 2 - Det kan bli fint.

Vet ikke om jeg tør.


Å reise sammen med familier som har barn er gull. Vi hadde jo enebarn inntil ganske nylig og Ninjababyen har desverre ikke socialskills som gjør han til en verdig lekepartner enda(), så det å reise sammen med andre er nesten obligatorisk. Kjekkere for både barn og voksne. Å få dra på ferie med min bror to gutter er nok drømmen for Sønnemannen. De to er jo de kuleste folka han vet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 11:32   #44
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Bør vel begynne å tenke på det nå, om vi skal klare å komme oss noe sted.

Hvilke søkemotorer bruker dere på flybilletter?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:26   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Bør vel begynne å tenke på det nå, om vi skal klare å komme oss noe sted.

Hvilke søkemotorer bruker dere på flybilletter?



Jeg lurer på noe av det samme.

Vanligvis bruker jeg restplass.no, men er ikke sikker på om det er best. Saken er at jeg tror vi i år ikke skal hjem fra samme flyplass som vi ankommer, og da blir det straks litt mer komplisert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:33   #46
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Interessant at flere liker å reise med vennefamilier, jeg kan nemlig ikke tenke meg noe verre enn å måtte ta hensyn til en annen families vaner, ferieønsker og barneoppdragelse i ferien.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:34   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Skal vi se.

Jeg har jobb. Mannen har jobb. Begge BØR kunne klare å avklare når vi kan ta ut sommerferien sånn relativt sett greit i forhold til å kunne planlegge noe. Det BØR kanskje kunen bli en ferie?

I år er siste året vi evt kan dra utenom skoleferie på veldig mange år, og da i så fall FØR sommerferien, så det er en tanke som ligger i bakhodet der. Samtidig som det svirerer en tanke om sen ferie så Knerten kan begynne rett på sfo, ikke måtte på bhg igjen etter ferien.

Tenker vi føprst får finne ut av ferien, og dernset hva vi skal.

Det eksisterer delvise planer om en fellestur med bror med familie til dyreparken i kristiansand da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:38   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Skyscanner.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:38   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Interessant at flere liker å reise med vennefamilier, jeg kan nemlig ikke tenke meg noe verre enn å måtte ta hensyn til en annen families vaner, ferieønsker og barneoppdragelse i ferien.

Det kommer jo helt an på. Jeg har ikke mange vennefamilier jeg kunne tenke meg å reise med, men dem vi pleier dra med er helt supre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:58   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Vi har ved et par tilfeller reist med vennefamilier i den forstand at vi har bodd i nærheten av hverandre og hatt avtale om å være sammen deler av, men slett ikke hele tiden. Det synes jeg har vært veldig, veldig koselig. Både jeg, mannen min og snuppa er ganske ekstroverte og synes det er bedre jo flere vi er, så får den introverte minstemann bare være med. Han er god på å melde seg ut når det blir for mye for ham.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 21:08   #51
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lurer på noe av det samme.

Vanligvis bruker jeg restplass.no, men er ikke sikker på om det er best. Saken er at jeg tror vi i år ikke skal hjem fra samme flyplass som vi ankommer, og da blir det straks litt mer komplisert.

Jeg fant USA-billetter på www.Solfaktor.no i fjor. Der kan man nemlig legge inn flere etapper. Vi fløy til New York, var der fire netter, videre til Orlando og deretter hjem fra Orlando.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 21:10   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lurer på noe av det samme.

Vanligvis bruker jeg restplass.no, men er ikke sikker på om det er best. Saken er at jeg tror vi i år ikke skal hjem fra samme flyplass som vi ankommer, og da blir det straks litt mer komplisert.

Man kan søke på det på Expedia.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 09:22   #53
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Vi er bare på hytta i vestfold om sommeren. Mannen min hater å reise.... Men om vinteren drar jeg til varmen, og i år skal jeg 2 ganger med et barn hver gang. Mamma og stefaren min skal være med, men bo på et annet hotel. Vi skal til Puerto Mogan.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 09:25   #54
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Interessant at flere liker å reise med vennefamilier, jeg kan nemlig ikke tenke meg noe verre enn å måtte ta hensyn til en annen families vaner, ferieønsker og barneoppdragelse i ferien.

Veldig enig.... vi reiser med en venninne av meg og datteren hennes, og nå snart hennes nye mann også. De er de eneste vi funker med på ferie. Vanskelig nok å bli enig oss 4 synes jeg, om ikke 3-4 til skal bli fornøyde....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 20:14   #55
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Interessant at flere liker å reise med vennefamilier, jeg kan nemlig ikke tenke meg noe verre enn å måtte ta hensyn til en annen families vaner, ferieønsker og barneoppdragelse i ferien.

Jøss. Hvem har sagt at det må være slik å reise sammen med noen da?. Å reise sammen med andre betø ikke at vi gikk i flokk hele ferien. Tvert i mot. Vi gjorde det vi ønsket, når vi ønsket. Både sammen med de vi reiste med og hver for oss. Det var ikke tyngre enn at man sa hva planene sine var, om man ønsket selskap, også sa de andre om det passet for dem, eller om de hadde andre planer. Andres vaner og barneoppdragelse er tydeligvis ikke så påtrengende for oss rundt i min vennekrets, for det tror jeg ikke jeg tenkte over en eneste gang på nesten tre uker.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 21:35   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jøss. Hvem har sagt at det må være slik å reise sammen med noen da?. Å reise sammen med andre betø ikke at vi gikk i flokk hele ferien. Tvert i mot. Vi gjorde det vi ønsket, når vi ønsket. Både sammen med de vi reiste med og hver for oss. Det var ikke tyngre enn at man sa hva planene sine var, om man ønsket selskap, også sa de andre om det passet for dem, eller om de hadde andre planer. Andres vaner og barneoppdragelse er tydeligvis ikke så påtrengende for oss rundt i min vennekrets, for det tror jeg ikke jeg tenkte over en eneste gang på nesten tre uker.

Vi storkoser oss på ferier sammen med andre, men jeg tar høyde for at vi er velsignet med usedvanlig omgjengelige venner.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 21:46   #57
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Nå tok jeg utgangspunkt i de som svarte at de leier feriehus sammen med venneparet/venneparene, og det blir helt annerledes. At man er gode venner betyr ikke at man er like med tanke på hvordan man vil tilbringe ferien sin og hva man gjør i forhold til barna. Det kan være helt enkle ting som hvor løsslupne man er med f.eks. leggetid, tilgang på is og snop eller kjøp av leker og ting i ferier. Jeg er veldig glad i vennene våre, men synes likevel at det er best når vi får gjøre som vi vil uten å måtte forholde oss til andre mennesker og deres vaner. Å befinne seg på samme feriested til samme tid, men bo hver for seg og innimellom dra på en aktivitet eller spise middag sammen er noe helt annet enn å bo i samme hus.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 21:46   #58
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Foreløpig er planen en uke på trøndelagskysten med svoger og hans familie (barn på samme alder som våre).
Jeg og svigerinnen min er som venninner, gleder meg til vinkvelder og gode samtaler.
Ellers ferierer vi hvert år ved kysten like ved Fredrikstad, krysser fingre for nok en fin sommer.
Mulig jeg og ungene henger oss på en uke i Spania med mine foreldre og bror med familie.
Vi titter stadig etter enebolig i området her vi bor, blir det huskjøp dropper vi nok spaniatur.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 22:04   #59
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Nå tok jeg utgangspunkt i de som svarte at de leier feriehus sammen med venneparet/venneparene, og det blir helt annerledes. At man er gode venner betyr ikke at man er like med tanke på hvordan man vil tilbringe ferien sin og hva man gjør i forhold til barna. Det kan være helt enkle ting som hvor løsslupne man er med f.eks. leggetid, tilgang på is og snop eller kjøp av leker og ting i ferier. Jeg er veldig glad i vennene våre, men synes likevel at det er best når vi får gjøre som vi vil uten å måtte forholde oss til andre mennesker og deres vaner. Å befinne seg på samme feriested til samme tid, men bo hver for seg og innimellom dra på en aktivitet eller spise middag sammen er noe helt annet enn å bo i samme hus.

Jeg sa ingenting om å ikke dele hus. Vi delte leilighet i 2,5 uker med de vi dro med. Problemstillinger du skisserte over her kom faktisk ikke opp.
Men jeg tar, som Niobe, høyde for at vi er heldige med omgjengelige og fleksible venner.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 08:05   #60
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie 2014

Vi har bodd i samme hus som et vennepar, uten at det har bydd på enorme kompromisser. Vi reiser med folk som er ganske like som oss selv.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no