Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-13, 22:21   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

Hadde ikke reist uten air condition.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:22   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

AC er et must for oss når vi drar til Italia.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:06   #43
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

Jeg hadde ikke bodd i en leilighet uten AC, nei.
Vi var to uker i Italia før vi fikk barn. Halvparten av tiden bodde vi i en leilighet uten AC og jeg trodde seriøst at jeg skulle fordampe. Det var så vanvittig varmt hele tiden og man fikk liksom ikke den pausen man får ved å ha tilgang til leilighet/rom med AC.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 07:04   #44
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

Jeg hadde ikke gjort det. Altfor varmt, altfor lang biltur, for liten baby.

Vi var i Italia med nærmere 40 varmegrader i oktober(!) da minsten var liten og jeg har fortsatt traumer. Har ikke orket å reise siden, faktisk, enda vi har familie og andre gode grunner til å dra.

(Nå er jeg en surpomp av typen som syns
det er pes med småbarn i Italia på generell basis, det er jo ingenting som virker som det skal i (sørdelen av) det landet. )

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 08:44   #45
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Fly til Italia med 3-4 måneder gammel baby i juli/august?

Henger meg på resten av koret: ikke leilighet i Italia om sommeren uten ac med baby. Ikke leilighet uten acfor egen del heller forresten.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no