Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-15, 22:17   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Er anmeldelser et must, eller er det sånn at airbnb er seriøse uansett? Vi drar til Gøteborg om 2,5 uker og har enda ikke funnet leilighet pga. den ((/&%&)=) fotballen som er der i juli. Men nå har vi funnet noen leiligheter som er interessante, dog er det flere av dem som enda ikke har mottatt anmeldelser og jeg er så livende redd for å bli lurt. Vi kommer jo med 3 barn og skulle noe dumt skje, står vi der, for alle hoteller og alt er jo fullbooket pga. fotballgreiene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 22:27   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Eg har gjort det og det har gått bra. Eg veit ikkje korleis det virker viss ein blir lurt, men ein har jo det administrasjonsgebyret til airbnb og ein betaler jo via nettstaden og ikkje direkte til utleigar. Så eg vil eigentleg tru dei har opplegg på slikt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 22:31   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Airbnb beholder beløpet du betaler inn i ett døgn etter avtalt innflyttingstid. Dersom du blir lurt betaler de ikke ut pengene. Dette skal virke forebyggende mot "lureri". At det ikke er anmeldelser betyr nok bare at det er en ny leilighet. Folk skriver jo i aller høyeste grad anmeldelser når de er misfornøyde også!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 22:45   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.387
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Så vidt jeg forstår får utleier en ganske høy bot ved å f.eks. avbestille leiligheten rett før dere kommer, og jeg anser AirBnB som ganske tygt. Noen må jo være de første som leier av noen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 23:34   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Tusen takk, dere. Nå kom vi over en leilighet med et par anmeldelser (valgte den uavhengig av disse da), men greit å vite. Nå er leilighet i boks, fikk svar og bekreftelse bare minutter etter at vi søkte om den, fantastisk. Endelig kan jeg senke skuldrene!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 23:40   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.114
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Vi hadde våre første gjester forrige uke og er glad noen turte leie oss uten anmeldelser! I starten er det jo sånn.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 23:59   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Ja, jeg har bare vært usikker på hvor seriøse airbnb er, men nå vet jeg jo det, og kommer ikke til å sette all min lit til anmeldelser (men selvsagt styre unna om det er mange dårlige).
Leide leilighet gjennom dem sist i 2013, da vi dro til London en uke. Veldig fornøyd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 09:16   #8
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Jeg synes man kan vite veldig mye om utleier i forhold til hvordan de svarer på henvendelser. Spesielt om man har litt detaljerte spørsmål om praktiske detaljer, så er det gjerne et godt tegn at de er imøtekommende der, i forhold til at de er seriøse på andre fronter også. Det er vanlig å fortelle litt mer om både seg selv og leiligheta, og det er egentlig ganske lett å forstå om det er ekte eller "spill for galleriet".

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 09:20   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Jepp. Vi spurte etter en leilighet før vi fikk denne og der var det bare tull. Hun her svarte kjempefort og alt var veldig ryddig. Samme da vi leide airbnb-leilighet i London i 2013, da var det også veldig ryddig og fint når det kom til henvendelser. Raske, ordentlige svar.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 09:55   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør jeg å leie leilighet via airbnb uten anmeldelser?

Jeg har også lurt litt på dette. Er i samme situasjon som deg selv om jeg ikke kan skylde på noen fotballkamp. Vi er bare sent ute. Vurderer vi det de har lagt ut og hvordan de svarer sier det ganske mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no