Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-16, 09:06   #61
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Eller denne, som er enda tydeligere:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 09:12   #62
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Bortsett fra at jeg ikke er spesielt agressiv (bare litt). Jeg er bare ikke tilsnakkendes, og mangler fullstendig evne til å prosessere informasjon eller snakke i sammenhengende setninger, før jeg har fått den første koppen min. :B/C-menneske:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 09:21   #63
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Som tedrikker synes jeg formidling av kaffedrikking er veldig interessant. Jeg får minst to snapper daglig med kaffirelaterte ting, det flommer over på facebook av kaffi, sushi og "fredagskos" (les: bilde av vinglass, nakne føtter, under teppet med resten av kroppen og siste trend i lysholdere). Etter å ha blitt oversett som tedrikker tar jeg nå igjen, når det er jobbmøte hos meg så serveres det te "lapsang souchong anyone? or perhaps some oolong?".

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 09:27   #64
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Etter å ha blitt oversett som tedrikker tar jeg nå igjen, når det er jobbmøte hos meg så serveres det te "lapsang souchong anyone? or perhaps some oolong?".

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 09:30   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Jeg er veldig glad i te, men for meg er det for sterkt forbundet med kos og avslapping til at jeg kunne drukket det i møte. Blir jo helt døsig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 10:25   #66
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Jeg snakker ikke så mye om kaffe, tror jeg - men jeg er veldig opptatt av at kaffen skal smake godt. Som alt annet jeg inntar.
Traktekaffe kan du ha for deg selv, det må helst være en god brent trippel latte med masse skum. Ev. en liten espresso.

Men jeg er ikke av sorten som MÅ ha kaffe for å våkne eller bli tilsnakkendes. Kaffe er for meg kos og godteri.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 12:31   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Jeg drikker gjerne te, men ikke på jobb, hvis jeg ikke har fått kaffeskjelv. Hjemme koser jeg meg mye mer med teen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 12:34   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er veldig glad i te, men for meg er det for sterkt forbundet med kos og avslapping til at jeg kunne drukket det i møte. Blir jo helt døsig.

Jeg er også litt sånn. På samme måte som at det heller ikke er naturlig for meg å drikke kakao, solbærtoddy eller gløgg i møte. Kaffedrikker med melk og skum og diverse jåleri er heller ikke noe jeg drikker i møte eller for å kvikke meg opp, det er også kosedrikk for meg.

I møter drikker jeg enten svart kaffe, eller vann.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 12:39   #69
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Jeg er glad i te også, og har holdt på en stund med å finne ut hvilken svart te jeg liker best. Jeg drikker te til frokost på hverdagene, og ofte en kopp utpå kvelden, og så drikker jeg noen ganger te mot slutten av arbeidsdagen, dersom jeg kjenner at jeg har fått i meg nok kaffe for én dag. Men jeg ha kaffe når jeg kommer på jobb, og et par ganger utover formiddagen, og gjerne en kopp etter lunsj også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no