Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Folk på Finn.no, ass

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-17, 14:58   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Kan jeg bare spørre om noe ang. det å selge noe? Lillesøster har et lekekjøkken i tre som vi betalte rundt 1500 kroner for og hun fikk til jul når hun var 3 år. Nå er hun 7 år og bruker det ikke lenger. Det fungerer bra ennå, men har litt slitasje på kanter. Jeg skrev i annonsen at det var slitt, men at det hadde mye lek igjen i seg. Og at jeg ville selge til HBO 300 kroner.

Men nå er det to stykker som hev seg på en budrunde og plutselig står høyeste bud på 900 kroner. Utifra slitasje og nypris syns jeg det er mye og får nesten litt dårlig samvittighet. Men bør jeg bare tenke at personen selv må stå ansvarlig for om de velger å betale overpris?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 15:04   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg ville vært skeptisk. Du risikerer utrolig mye pes hvis du selger til feil type kjøper, og vedkommende senere angrer. Jeg syns altså ikke du gjør noe galt ved å selge for 900, men for min del ville jeg kanskje ved overtagelse sagt noe i retning av "Du, jeg har tenkt på det, og jeg syns denne leken er såpass mye brukt at jeg ikke vil ta mer enn 500/600/700 kr for den." Da har vedkommende veldig lite å fare med i ettertid, og du har fortsatt fått det dobbelte av hva du hadde forventet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 15:44   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Bare å kæsje inn når du har satt budrunde. Men vær obs på at sånne auksjoner som går varme fort ender i at høystbydende angrer og trekker seg, så greit å gjennomføre snart.

Ellers er det bra kjøpsmessig å gi noe kunden ikke forventer å få. Jeg har ikke budrunder, selv, men har jeg noe liggende som passer til leken, pleier jeg å si når de kommer at de kan få det på kjøpet. Da blir de så glade, så. Feks lekekjeler, barneforkle eller noe sånt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 16:18   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Vi hadde en teit type her forrige helg å så på en sykkel. Jeg likte ikke typen idet jeg så han og måten han så på sykkelen på. Drev og styret mye med å sende melding til samboer, kritisere at det var en rustflekk på pedalen og diverse. Han kan jo kjøpe en ny sykkel til en 7-åring, så ser den akkurat lik ut etter bare 1 måned med riper etc. Han trodde sykkelen skulle se ut som ny når vi averterte pent brukt sykkel. Den kostet ny 2500, så da får en ikke samme sykkelen til 700 om den fortsatt var ny. Han prøvde å prute, men vi ville ikke selge til han, så da sa vi bare nei.

Fikk et par skambud jeg bare sa nei til, men så kom riktig kjøper på innom på kvelden, som var den perfekte kjøper. Hadde med guttungen som skulle ha sykkelen og prøvde den og de hadde greie på sykkel og hadde peiling på hva de fikk for pengene. De skulle til og med fått lov til å prute en hundrelapp pga. litt slitt fordekk, men det gjorde dem ikke. Var ikke noe gal pris for så fin sykkel allikevel da, og de så at dekket var slitt, men skulle bytte det etterhvert bare sa dem og ville ha sykkelen uansett.

Jeg bruker veldig lite finn.no nå pga. nettopp mye rare mailer og folk som forventer alt mulig. Bruker heller forskjellige tilpassede FB grupper ettersom hva jeg skal selge.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 16:43   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Bare å kæsje inn når du har satt budrunde. Men vær obs på at sånne auksjoner som går varme fort ender i at høystbydende angrer og trekker seg, så greit å gjennomføre snart.

Ellers er det bra kjøpsmessig å gi noe kunden ikke forventer å få. Jeg har ikke budrunder, selv, men har jeg noe liggende som passer til leken, pleier jeg å si når de kommer at de kan få det på kjøpet. Da blir de så glade, så. Feks lekekjeler, barneforkle eller noe sånt.

God ide! Vi har endel kjøkkenleker, så jeg skal plukke ut det som ser fint og helt ut og tilby på kjøpet.

Har ikke sagt noe til lillesøster ennå om prisen, tenkte jeg skulle vente til jeg hadde pengene i hånden. Men tror nok hun blir glad for så mye penger i bytte for en leke hun ikke bruker lenger.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 16:58   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg gidder ikke sånt tøys. Enten så blir det på min måte, ellers så dropper vi det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 17:45   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Annonse på finn.no "Ubrukt XX selges kr 1.200,-/hentes sentrale østland"

Potensiell kjøper "Jeg gir deg 600,-"

Selger "Har fått tilbud om 1.200,- - kommer å henter i kveld, flere interessenter som vil gi 1.200,-."

Potensiell kjøper "Den er jo brukt - jeg kan gi deg 700,- - inkl porto!"

Selger "Beklager den er solgt til kr 1.200,-, fjerner annonsen når XX er hentet, senest ikke i post(Den er ikke brukt)"

Potensiell kjøper "OK! Siste bud kr 950,-, sender du med sporing?"

Jeg følte på et tidspunkt at jeg snakket med en vegg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 16-04-17 kl 17:51.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 18:12   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass




Jeg husker jeg skulle gi bort en sengebunn en gang. Det var jo verdt et forsøk, så man selv slipper å kjøre på søpla liksom. Da fikk jeg en veldig ivrig mottaker, som gjerne kunne betale og alt, men det var før hun skjønte at det ikke var en hel seng. Tittelen var "sengebunn" og bildet var av sengebunnen. Også trodde hun det var en seng.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 18:17   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.176
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Folk er rare.
Har heldigvis ikke møtt på noen raringer selv, men har ikke brukt finn så mye heller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 18:20   #30
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg har heller ikke opplevd så mye rart, men reagerte litt da jeg ga bort et barnesete (eller hva det nå var) og hun som skulle hente det sendte melding om jeg kanskje hadde noe mer babyutstyr å gi bort i samme slengen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 18:28   #31
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Mye rart ja, jeg har sluttet å gi bort ting på finn, var så mye om og men med avtaler, tidspunkt og folk som ombestemte seg og ikke dukket opp når jeg satt og ventet, mas om at varene skulle leveres hos dem osv. Har heller begynt å legge ut ting til en 50-lapp, opplever at folk er mer seriøse da. Men har opplevd å bruke utrolig antall sms-er fram og tilbake for brukte leker til 50 kr også, med krav om å kjøre et par mil ut av byen for å levere osv, jadda..

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 18:29   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg har også flere ganger hatt folk innom som spør om hva mer jeg har å gi bort, når de har kommet for å hente en ting.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 19:48   #33
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Mye rart ja, jeg har sluttet å gi bort ting på finn, var så mye om og men med avtaler, tidspunkt og folk som ombestemte seg og ikke dukket opp når jeg satt og ventet, mas om at varene skulle leveres hos dem osv. Har heller begynt å legge ut ting til en 50-lapp, opplever at folk er mer seriøse da.


Jeg synes det er motsatt. Hvis jeg gir bort noe er folk skikkelig imøtekommende, det er ikke måte på hvor raskt folk kan komme og hente og det er ingen som uteblir uten å si i fra. Skal jeg ha betalt blir folk plutselig mye mer kravstor, uteblir fra avtaler eller bare slutter å kommunisere.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 20:05   #34
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg synes det er motsatt. Hvis jeg gir bort noe er folk skikkelig imøtekommende, det er ikke måte på hvor raskt folk kan komme og hente og det er ingen som uteblir uten å si i fra. Skal jeg ha betalt blir folk plutselig mye mer kravstor, uteblir fra avtaler eller bare slutter å kommunisere.

Det er min erfaring også. Jeg ga bort en del ting på finn da jeg flyttet i mars, og folk var veldig takknemlige.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 23:17   #35
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er min erfaring også. Jeg ga bort en del ting på finn da jeg flyttet i mars, og folk var veldig takknemlige.

Ja, jeg har også mye bedre erfaring med å gi bort enn å selge billig. Stort sett er jeg da kvitt ting i løpet av samme dagen, og det var ofte mer verdt enn en liten hundrelapp.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 00:28   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg kjøpte en vaskemaskin for litt siden. Selger var bra, men h*n antydet at jeg skulle forhånds betale ettersom flere var interesserte. Dette ETTER at vi hadde avtalt henting dagen etter osv. Jeg forhånds betaler ikke penger jeg ikke har råd til å miste og sa at jeg ikke ville det, og det var greit. Men veldig rart å spørre om sånt, syntes jeg. Vi hadde jo allerede avtalt alt og ingenting indikerte at jeg ikke skulle komme eller ikke var til å stole på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 00:36   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg solgte et kjøleskap på facebook før jul, dvs jeg svarte på et "ønskes kjøpt"-innlegg. Ungt par som skulle flytte for seg selv. De sa de var så lei av å avtale pris og kjøp, og så endte det med at selger aksepterte høyere bud etter at fristen var satt.

Jeg ble forbauset over at de kom og så på skapet jeg skulle selge, og insisterte på å vippse pengene til meg der og da, tre dager før de kunne hente det (tidspunkt satt av meg, siden jeg måtte vente på mitt nye kjøleskap).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 09:51   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg har lagt ut noe for min mor nå i helgen og fikk vippset penger for en bunadsvest som de skal hente i dag.

Men det har vært så mye frem og tilbake på et par ting at jeg ikke vet om det er verdt det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 10:12   #39
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Jeg har kjøpt og solgt i ti år uten noen kjøpere eller selgere jeg husker spesielt. Men å gi bort er det bare såvidt jeg gidder, mottagere bruker for lang tid. Jeg diskuterer, eller forhandler ikke, forhåndsbetaling og kjøper betaler porto.

Mannen opplevde noe spesielt. Han skulle gi bort en kompressor, da kommer to stykker samtidig og gjør krav på den. Det viste seg at den ene bare tok en frekk sjanse.

Jeg bruker også arbeidsgivers porto, posten er betjent og tar betalt. Vi får også konvolutter med gammel logo.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 15:50   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Og nå kom forespørsel om jeg ikke var å treffe på IKEA eller Storsenteret med varene jeg selger. . Så interessert er jeg ikke i å selge.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no