Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Palma og Palmanova - tipsene for ferie med store barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-17, 22:59   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Palma og Palmanova - tipsene for ferie med store barn

De tipsene man ikke leser i alle brosjyrer og øverst i Google?

Jeg reiser med barn på 10 og snart 15 år, vi skal være i to uker, bor i Palmanova. Vi skal til Palma et par ganger, litt shopping og rusling i byen. Er det andre gode tips vi bør plukke med oss?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 23:32   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Palma og Palmanova - tipsene for ferie med store barn

Bare vær obs på at kun etpar kvartaler borte/neste bukt så er det full partay med diverse fyll og fest i gatene. Også ganske tidlig på ettermiddagen.
Vi gikk og ruslet en ettermiddag på vei hjem fra strandturen og plutselig var vi midt i festgatene.

Vi bodde i Palmanova sommeren for 3 år siden.
Rett nedi veien ligger det en klatrepark/temapark. Heter Katmandu.
Vi var ganske ofte på en pub som heter Bar Papi. De hadde store isporsjoner og god pizza. Hver kveld var det band som spilte og de fleste var skikkelig flinke. Lagde mye show.
Rett nedi gata der vi bodde gikk det direktebuss til Palma. Søk det opp på Googlemaps. Bussholdeplassene vises i kartet.
Skal du leie bil? Fjellandsbyen Veldermossa og havnebyen Port del Soller er nydelige. Fint å ta en tur til Alcudia også. Flott lang sandstrand.

Et eller annet sted på østsiden ligger det en dryppestensgrotte. Vi fikk aldri surret oss dit men det så veldig fint ut.
God tur.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 23:38   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Palma og Palmanova - tipsene for ferie med store barn

Smöoy har verdens beste yogurt-is, og de har en filial i Palma. Jeg MÅ dit en tur når vi er på Mallorca. Jeg anbefaler naturell is med de karamelliserte valnøttene og sjokoladekrøller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 23:38   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Palma og Palmanova - tipsene for ferie med store barn

Jeg har også vært i Palmanova. Mitt beste tips; hold dere unna Magaluf .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no