Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hirtshals - Bergen med Air Seat

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-17, 21:55   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hirtshals - Bergen med Air Seat

Jeg skal reise fra Hirtshals til Bergen i neste uke og har såkalt Air Seat, altså en sovestol, om jeg har forstått det riktig. Er det noen som har reist med dette og som kan dele noen erfaringer?

Er det plass til kofferten min der? Får man tepper? Jeg har uansett med sovepose. Hvor forstyrret blir man av andre som går omkring? Jeg sover generelt greit i rom med forstyrrelser og er ikke veldig nervøs, jeg skal heller ikke gjøre noe viktig dagen etter, så det er ikke farlig om jeg er litt trett. Men det er greit å vite litt mer om hva jeg kan forvente.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-17, 15:44   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hirtshals - Bergen med Air Seat

Vi hadde airseat fra Stavanger tll Hirtshals for 2 år siden. Beklager men jeg må si det var helt forferdelig. Det stinket promp, alkohol og chillinøtter, det var veldig uro i rommet. Døren knirket og det var hele tiden noen som skulle ut og inn. Vi fikk ikke tepper. Mange lå seg på gulvet for å få sove. Håper det er bedre andre veien.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-17, 16:53   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hirtshals - Bergen med Air Seat

Hurra. Vel, satser på at det er bedre andre veien. Og så er det bra at jeg har sovepose.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-17, 16:55   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hirtshals - Bergen med Air Seat

Jeg har heller ikke god erfaring Det verste var egentlig at stolene var sykt ubehagelige. Det var lite bråk. Tepper må man ta med selv.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-17, 17:58   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hirtshals - Bergen med Air Seat

Jeg satt der en gang. En utrolig irriterende type spiste cheeze Doodles, våkner hver gang det knaste i posen

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-17, 19:32   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hirtshals - Bergen med Air Seat

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg satt der en gang. En utrolig irriterende type spiste cheeze Doodles, våkner hver gang det knaste i posen

Hjelpes Da hadde jeg vært sur kjerring og bedt ham om å gå ut og spise. Tålmodigheten min på natten er midlt sagt elendig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no