Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I hvilket stjernetegn er du født?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 22:35   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

I hvilket stjernetegn er du født?

"Tror" dere på stjernene - astrologi?
Hvilket stjernetegn er du født i? Er du "typisk" for ditt tegn?

Vær
Tyr
Tvilling
Kreps
Løve
Jomfruen
Vekten
Skorpion
Skytte
Steinbukk
Vannmann
Fisk

  Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:37   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er tvilling, men kan ingenting om slikt. Aner ikke om jeg er typisk.

Jeg er sjelden typisk noe som helst ellers, hvis det spiller noen rolle.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:38   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Og jeg tror vel egentlig ikke på astrologi, men sns det er spennende å høre om slike ting.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:39   #4
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er vær, og jeg kan nok karakteriseres som en typisk sådann ...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:42   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er en typisk sta steinbukk.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:44   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Selv er jeg født i jomfruen, og kan vel også karakteriseres som ganske så typisk. Ikke udelt positivt for å si det sånn... nesten sykelig opptatt av detaljer, og er kritikkmester de luxe. Ting skal gjøres korrekt, og man må ha stålkontroll HELE tiden, ellers går det til hel....! Jeg hater overraskelser, og uforutsatte ting er grusomt. Liker ikke. Nope.

  Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:57   #7
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er vær.

  Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:02   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er tvilling, men kan ingenting om slikt. Aner ikke om jeg er typisk.

Jo, jeg tror du er temmelig typisk.

Jeg er skorpion, men veldig lite mystisk. Og med ascendanten i løven, visstnok.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 09-07-07 kl 00:08.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:16   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Selv er jeg født i jomfruen, og kan vel også karakteriseres som ganske så typisk. Ikke udelt positivt for å si det sånn... nesten sykelig opptatt av detaljer, og er kritikkmester de luxe. Ting skal gjøres korrekt, og man må ha stålkontroll HELE tiden, ellers går det til hel....! Jeg hater overraskelser, og uforutsatte ting er grusomt. Liker ikke. Nope.

Jeg er også født i jomfruen, og sjuggerpløms rake motsetning vil jeg tro.
Jeg tror ikke jeg passer til noen av karakteristikkene til en såkalt typisk jomfru.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:19   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er nok en ganske typisk jomfru med alt det innebærer av ryddighet, systemer, orden, rettferdighetssans, støv på hjernen osv.osv Men jeg er nok litt mer impulsiv og eventyrlysten enn jomfruer flest. Heldigvis.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:25   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er nok en ganske typisk jomfru med alt det innebærer av ryddighet, systemer, orden, rettferdighetssans, støv på hjernen osv.osv Men jeg er nok litt mer impulsiv og eventyrlysten enn jomfruer flest. Heldigvis.

Jeg er ikke ryddig eller systematisk, jeg har ikke orden, og langt fra støv på hjernen.
Jeg kan være et petimeter av og til, og jeg har en sterk rettferdighetssans. Jeg er definitivt impulsiv og eventyrlysten, jeg er veldig utadvendt, jeg er følsom, og jeg liker meg godt i rampelyset.

Jeg tror jeg er født til feil tidspunkt. Eller som jeg pleier å si: Jeg er virkelig et levende bevis på at astrologi er tullball.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:33   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er ikke ryddig eller systematisk, jeg har ikke orden, og langt fra støv på hjernen.
Jeg kan være et petimeter av og til, og jeg har en sterk rettferdighetssans. Jeg er definitivt impulsiv og eventyrlysten, jeg er veldig utadvendt, jeg er følsom, og jeg liker meg godt i rampelyset.

Jeg tror jeg er født til feil tidspunkt. Eller som jeg pleier å si: Jeg er virkelig et levende bevis på at astrologi er tullball.

Neida, du har nok bare ascendanten i et tegn som er veldig forskjellig fra jomfruen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:56   #13
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Tvillingene, og det er vel ikke mye karakteristikk av tvillingene som ikke stemmer overens med meg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 00:03   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Neida, du har nok bare ascendanten i et tegn som er veldig forskjellig fra jomfruen.

I skorpionen visstnok ...
Ikke at det sier meg noe.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 04:07   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I skorpionen visstnok ...
Ikke at det sier meg noe.

spennende kombinasjon..... For i mens jomfruen blir regnet som det "snilleste" tegnet (sammen med fisk og kreps) , så er skorpionenr de "farligste".

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 05:03   #16
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er tyr, og har nok ganske mange av de egenskapene som skal være typisk for tegnet. Fant en setning på en astrologiside som jeg kjenner meg godt igjen i: "Ting skal være praktiske og vakre, for at en Tyr skal ha det bra."
Jeg liker å ha orden i sakene, men latskap kan dessverre gjøre at jeg ikke alltid har det like ryddig rundt meg. Liker at ting ser bra ut.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 09-07-07 kl 05:10.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 05:16   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er vekt og har mange av de trekkene som er typisk for vekten. Mitt favorittsitat om vekten er: "Legg merke til at mens de andre tegnene i zodiaken er av dyr, mennesker eller blandinger mellom mennesker og dyr er vekten den eneste tingen. Vekter er slik, de er rettferdige inntil det umenneskelige. Slå en vekt på kinnet og vekten snur seg og slår deg nøyaktig like hardt tilbake. Ikke hardere, ikke svakere." Ellers så har vekter vanskelig for å bestemme seg og der var jeg ille før, men er heldigvis bedre når. Vekter skal også være sensuelle og flørtende. Og så er vi lite fysiske, det stemmer bra på meg ... Jeg har planlagt å begynne å trene i årevis ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 09-07-07 kl 05:17. Årsak: hard -> hardt
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 07:31   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jo, jeg tror du er temmelig typisk.


Du kan jo ikke bare si det uten å utdype mer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 07:43   #19
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er vekt, og kjenner meg igjen i beskrivelsen til him. Jeg er nok ganske typisk vekt, uten at jeg tror noe sånn veldig på astrologi.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 07:45   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er født i tyrens tegn og har ascendanten min i jomfruen. Det passer visst veldig godt i følge de som kan om slikt.

Jeg tror ikke på Astrologi.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no