Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I hvilket stjernetegn er du født?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-07, 00:05   #101
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?



"Skorpionen manipulerer andre, og har behov for følelsesmessig kontroll":
http://www.astrolog.no/Stjernetegn/Skorpionen.htm

"... is also prone to extremity, jealousy, envy, secretiveness, possessiveness, cruelty, and cunning.":
http://en.wikipedia.org/wiki/Scorpio_(astrology)

"de kan også bli mistroiske, grusomme, hevngjerrige, hensynsløse, sjalu og ufølsomme overfor andres lidelse.":
http://www.astrologic.no/page-03.html

At det virkelig er sånn, har ikke jeg sagt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 01:46   #102
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg er skorpion selv og leser masse astrologi.


Du kan ha ascendanten i et hyggelig/snilt tegn vet du....



Tuller bare. Selvsagt finnes det gode skorpioner. En av mine beste venninner er skorpion og hun er snill, ydmyk og god på alle mulige måter.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:06   #103
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du kan ha ascendanten i et hyggelig/snilt tegn vet du....



Tuller bare. Selvsagt finnes det gode skorpioner. En av mine beste venninner er skorpion og hun er snill, ydmyk og god på alle mulige måter.

Nei, det er akkurat det jeg ikke har. Ascedanten i "slemme" skorpionen også.

Jeg kjenner også mange som er født i skorpionen og felles for alle er at de er kjempegreie, snille, reale.....

Tror kanskje endel som leser horoskop henger seg litt for mye opp i det negative som står om skorpionen. Tror neppe du får en bedre venn eller ektefelle hvis du først har overvunnet skorpionens medfødte mistro til andre mennesker. For mistroisk og gjennomskuende overfor andre mennesker er vi. Det betyr ikke slem.

Det er klart det er ubehagelig for andre at en person tilsynelatende har gjennomskuet deres onde hensikter.

En annen misforståelse er at skorpioner er sexdyr. Å ha erotisk utstråling betyr ikke at man går å tenker på sex eller "har seg" hele tiden. Det hender jeg gjør andre ting.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 15:34   #104
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nei, det er akkurat det jeg ikke har. Ascedanten i "slemme" skorpionen også.

Men da er du nødt til å være utspekulert, ond, manipulerende og fullstendig sexgal.

Nei, hjelpe meg, så seriøst tar jeg ikke astrologi. Poenget mitt var bare at det er tull at det ikke står i astrologilitteratur at skorpioner har disse egenskapene.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 16:06   #105
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det er det dummeste jeg har hørt! Godt du legger til at det er ubekreftet fakta.

At skorpioner skal være slemme, manipulerende og utspekulerte har jeg heller aldri hørt.

Men vi glemmer aldri hvis noen har sagt eller gjort noe stygt mot oss eller noen vi er glad i. Det sies også at skorpioner er hevntørste.

Sterkt utviklet intuisjon og ønske om å vite hva som foregår i andre menneskers tanker er en annen typisk skorpiongreie.Utstråling og gjennomtrengende blikk er et annet.

En skorpion bruker lang tid på å slippe andre innpå seg. Har du fått tilliten til en skorpion, vil han/hun gå igjennom ild og vann for deg.

Dette stemmer ganske bra. Je hører på deg jeg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 16:09   #106
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Vær her. Typisk i den forstand at jeg går min egen vei, og har litt problemer med å forstå at ikke hele verden er som meg... Temperament derimot mangler jeg, men det er kanskje steinbukk ascendanten som slår inn?

Og til dere rotete jomfruer - det er en missforståelse at alle jomfruer har støv på hjernen! De fleste jomfruer liker orden og systematikk på ett eller annet område. Det kan være at man må ha det ryddig og ordentlig i huset, men det kan like gjerne være at man er ordentlig og ryddig i utseende og klær, eller at livet må være forutsigbart og planlagt eller at man har full kontroll og system på jobb osv osv Kommer an på hvilke områder som er viktige for deg.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 16:17   #107
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men da er du nødt til å være utspekulert, ond, manipulerende og fullstendig sexgal.

Helt riktig, men ikke fortell det til noen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 08:36   #108
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hmm. Når jeg klikka på linkene du la ut kom det opp masse rart, og når man klikker på ascendant i Saggitarius, så kommer det opp et vindu hvor det står; ascendant i Skorpionen.

Merkelig. Har prøvd å lime inn på nytt nå.

  Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 00:03   #109
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er steinbukk, men ikke helt typisk, tror jeg. Målrettet og stå-på-typen passer ikke akkurat, men sta kan jeg nok være... Har ascendenten i et vanntegn (vannmannen, hvis jeg ikke husker helt feil) og er nok preget av det (vann=følelser) Med steinbukk som er et jordtegn sammen med vann så blir det fort søle. Der har dere meg

Angående skorpionen: sønnen min er skorpion og er den snilleste gutten man kan tenke seg (joda, full av "dritt" innimellom også), utrolig lojal og omsorgsfull. Sterke følelser er vel et stikkord, tror jeg. På godt og vondt.

  Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 00:07   #110
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at jeg er Vekt . Jeg er forresten en typisk vekt. Veier alt for og i mot og har store problemer med å ta avgjørelser. Jeg er diplomat, hater konfrontasjoner og tar bare de som er nødvendige og jeg bruker smil og sjarm på å forsøke å oppnå det jeg ønsker

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 08:20   #111
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at jeg er Vekt . Jeg er forresten en typisk vekt. Veier alt for og i mot og har store problemer med å ta avgjørelser. Jeg er diplomat, hater konfrontasjoner og tar bare de som er nødvendige og jeg bruker smil og sjarm på å forsøke å oppnå det jeg ønsker

Jeg har Uranus og Pluto i Vekten, og merker innflytelsen godt. Jeg sliter skikkelig md å ta enkle avgjørelser. Det kan være et valg mellom to sjokolader, to iser, osv. Det er visstnok noe av det jeg må jobbe mest med, og jeg hadde fått til mer hadde jeg bare lært meg å ikke dvele sånn....

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 09:40   #112
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nei, det er akkurat det jeg ikke har. Ascedanten i "slemme" skorpionen også.

Tenk på meg, da, som er ond og manipulerende skorpion selv og attpåtil satte et barn til verden på min egen bursdag! Det er skikkelig skummelt her i vårt lille rede i Groruddalen, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 15:14   #113
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er vær, og mannen skytte. Skal visst passe godt sammen.. Det er det eneste jeg vet om stjernetegn..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 16:27   #114
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Løve med ascendant i skytten. Og nei. Jeg tror ikke på dette.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 18:59   #115
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nei, det er akkurat det jeg ikke har. Ascedanten i "slemme" skorpionen også.

Jeg kjenner også mange som er født i skorpionen og felles for alle er at de er kjempegreie, snille, reale.....

Tror kanskje endel som leser horoskop henger seg litt for mye opp i det negative som står om skorpionen. Tror neppe du får en bedre venn eller ektefelle hvis du først har overvunnet skorpionens medfødte mistro til andre mennesker. For mistroisk og gjennomskuende overfor andre mennesker er vi. Det betyr ikke slem.

Det er klart det er ubehagelig for andre at en person tilsynelatende har gjennomskuet deres onde hensikter.

En annen misforståelse er at skorpioner er sexdyr. Å ha erotisk utstråling betyr ikke at man går å tenker på sex eller "har seg" hele tiden. Det hender jeg gjør andre ting.

Du er nok ond ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no