Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 00:56   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

London

Vi reiser til London om en uke
-Og så lurer jeg bare på om det er noen som har noen shoppingtips til meg ? -Er det lurt f.eks. å kjøpe julegaver mens vi er der ? Evnt hva og hvor
-Og er Bodyshop fortsatt mye billigere der enn i Norge ?
Er det ellers noen som har tips de vil dele, tar jeg gjerne imot

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 01:00   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boots selger fantastisk forkjølelses- og influensa "medisin": Cold and flu relief.
Om du får plass til noen ekstra i kofferten betaler jeg gjerne overpris for dem. De sender ikke til Norge.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 01:15   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Takk skal du ha for tips Skal se om jeg finner/husker/får plass til det. Er skikkelig distrè , skjønner du...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Boots selger fantastisk forkjølelses- og influensa "medisin": Cold and flu relief.
Om du får plass til noen ekstra i kofferten betaler jeg gjerne overpris for dem. De sender ikke til Norge.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:26   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, London.

If you're tired of London, you're tired of life.

Elsker London. Det er nok en god idé å handle julegaver der. Siden pundet er på rundt 12,-kr, så vil jeg tro at prisene er omtrent de samme som her. Utvalget av butikker er derimot større da, og du kan få kjøpt julegaver som ikke finnes her. Vil absolutt anbefale en tur til Harrods. Der kan du jo som kjent kjøpe det meste. En titt i underetasjen er morsomt. Snakk om matvarebutikk. En tur til Soho og til Portebello road er også et must. Masse å se på, masse å kjøpe. Dessuten er det mange koselige, små restauranter i Soho.

Top Shop i krysset Oxford street/Regent street er også verdt et besøk. Når du først er i området, ligger Zara i Regent street. Kanskje en øl på Cheers? Litt kommersielt, men jeg synes det er gøy for det. Når du har kommet så langt ned i Regent street, kan du stikke innom bokhandelen på Piccadelly. Den er stor, og jeg har tilgode å ha vært innom der. På tide med et London-besøk snart, ja.

Vil du til et litt roligere handlestrøk, kan du besøke Sloane square og butikkene i området der. Lavere hus, litt mindre turister og veldig koselig område.

I Covent garden kan du ta deg en latte på en av gaterestaurantene, mens du titter på det yrende livet.

Jeg savner London, jeg.

God tur og kos deg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:27   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å du heldige menneske!

God tur og kos deg masse!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:27   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

JEg støtter det meste av det amylin har skrevet.

Åh, Londoon.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:48   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for flotte tips

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Å, London.

If you're tired of London, you're tired of life.

Elsker London. Det er nok en god idé å handle julegaver der. Siden pundet er på rundt 12,-kr, så vil jeg tro at prisene er omtrent de samme som her. Utvalget av butikker er derimot større da, og du kan få kjøpt julegaver som ikke finnes her. Vil absolutt anbefale en tur til Harrods. Der kan du jo som kjent kjøpe det meste. En titt i underetasjen er morsomt. Snakk om matvarebutikk. En tur til Soho og til Portebello road er også et must. Masse å se på, masse å kjøpe. Dessuten er det mange koselige, små restauranter i Soho.

Top Shop i krysset Oxford street/Regent street er også verdt et besøk. Når du først er i området, ligger Zara i Regent street. Kanskje en øl på Cheers? Litt kommersielt, men jeg synes det er gøy for det. Når du har kommet så langt ned i Regent street, kan du stikke innom bokhandelen på Piccadelly. Den er stor, og jeg har tilgode å ha vært innom der. På tide med et London-besøk snart, ja.

Vil du til et litt roligere handlestrøk, kan du besøke Sloane square og butikkene i området der. Lavere hus, litt mindre turister og veldig koselig område.

I Covent garden kan du ta deg en latte på en av gaterestaurantene, mens du titter på det yrende livet.

Jeg savner London, jeg.

God tur og kos deg.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:59   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Undertøy på La Senza. Ligger på Oxfordstreet, litt lenger bort enn Top Shop. Ta til venstre når du går ut.

På Leicester Square er det en knallgod texmexrestaurant. Vi spiser alltid der når vi er i London.

Camden market er også verdt et besøk. Mye artig å kjøpe, mye secondhand og veldig god mat fra bodene ved kanalen, inne ved "stallene". Butikken Cyber Dog er også morsom å besøke. Ganse spesielle klær og høye musikk. Favorittbuksene mine for lenge siden kom derfra

Er også utrolig glad i London. En stund siden vi har vært der nå. På tide med en tur igjen. Vi havner som regel i Glasgow når vi skal over dammen nå for tiden. Billigere og lettere shopping. Viktig når man bare har få dager

God tur!

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 00:08   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk skal du ha Skal definitivt prøve å finne den tex mex restauranten. Den vil nok tvillingene elske

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Undertøy på La Senza. Ligger på Oxfordstreet, litt lenger bort enn Top Shop. Ta til venstre når du går ut.

På Leicester Square er det en knallgod texmexrestaurant. Vi spiser alltid der når vi er i London.

Camden market er også verdt et besøk. Mye artig å kjøpe, mye secondhand og veldig god mat fra bodene ved kanalen, inne ved "stallene". Butikken Cyber Dog er også morsom å besøke. Ganse spesielle klær og høye musikk. Favorittbuksene mine for lenge siden kom derfra

Er også utrolig glad i London. En stund siden vi har vært der nå. På tide med en tur igjen. Vi havner som regel i Glasgow når vi skal over dammen nå for tiden. Billigere og lettere shopping. Viktig når man bare har få dager

God tur!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 00:14   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - heldiggris!
Signere også amylin - London er min by!

Forrige gang jeg var i London (desember-04) kjøpte jeg mye til barna på Next. I tillegg kjøpte jeg verdens vakreste julekort, doble kort med nydelige julemotiv (barn som ser ut vinduet på viterlandskapet og venter på nissen f.eks) Jeg brukte disse kortene som "mappe" for egne julebilder av barna.
God tur - kos deg!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 00:17   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Tusen takk skal du ha Skal definitivt prøve å finne den tex mex restauranten. Den vil nok tvillingene elske

Står du med ryggen til Equinox (stort disco på toppen av plassen) så ligger restauranten til venstre, ved parkens hjørne. Litt lenger ned er kinoen hvor premierene av Harry Potter har vært, med skuespillere og alt. Var på restauranten og spiste under den ene premieren. Mye oppstyr der da ja

Det er ofte kø der, men du får en sånn brikke som blinker når bordet er ledig. Går alltid mye raskere enn de sier. Imens kan man sitte i baren nede med fargerike drinker. Har mange alkoholfrie der også. Har vært gravid der også jeg

En tur med London Eye er jo også gøy, hvis man ikke har høydeskrekk. Ringer man å bestiller tid så slipper man forbi hele køen. Men ikke sikkert det er kø når dere skal da.

Og så Hamley's må dere jo innom når dere har med barn. Er der uten barn også vi. Kjempestor leketøysbutikk med mye man kan prøve. Spennende både for små og store.

Nede ved Picadelly, rett bak den kjente fontene,ligger Lilly White. Det er en kjempestor sportsforretning. De har alltid minst en etasje med mye tilbud. Der kan man gjøre virkelige kupp på merketøy og sko.

Kjenner suget etter London nå ja. Godt det bare er et par uker til Glasgow for meg

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 00:19   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Boots må du innom og shoppe sminke, shampoo og annet stæsj. Mye bra og billig. Trevor Sorbié koster en tredjedel av frisør i Norge.

Nå må jeg stoppe. Kan prate i evigheter om London

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:06   #13
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja- Nextbutikk står definitivt på planen Takk skal du ha for tipsene

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Åh - heldiggris!
Signere også amylin - London er min by!

Forrige gang jeg var i London (desember-04) kjøpte jeg mye til barna på Next. I tillegg kjøpte jeg verdens vakreste julekort, doble kort med nydelige julemotiv (barn som ser ut vinduet på viterlandskapet og venter på nissen f.eks) Jeg brukte disse kortene som "mappe" for egne julebilder av barna.
God tur - kos deg!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:10   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Flere flotte tips - så bra. Takk for vegbeskrivelsen til tex mexen. London eye er definitivt ikke noe for min høydeskrekk, men tvillingene har allerede ytret ønske om å dra dit, så vi får se an været. Ikke moro i for mye tåke/smog....
Hamleys er allerede inne i planene, men den sportsbutikken visste vi ikke om, og dit må vi prøve å komme oss. Tusen takk igjen

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Står du med ryggen til Equinox (stort disco på toppen av plassen) så ligger restauranten til venstre, ved parkens hjørne. Litt lenger ned er kinoen hvor premierene av Harry Potter har vært, med skuespillere og alt. Var på restauranten og spiste under den ene premieren. Mye oppstyr der da ja

Det er ofte kø der, men du får en sånn brikke som blinker når bordet er ledig. Går alltid mye raskere enn de sier. Imens kan man sitte i baren nede med fargerike drinker. Har mange alkoholfrie der også. Har vært gravid der også jeg

En tur med London Eye er jo også gøy, hvis man ikke har høydeskrekk. Ringer man å bestiller tid så slipper man forbi hele køen. Men ikke sikkert det er kø når dere skal da.

Og så Hamley's må dere jo innom når dere har med barn. Er der uten barn også vi. Kjempestor leketøysbutikk med mye man kan prøve. Spennende både for små og store.

Nede ved Picadelly, rett bak den kjente fontene,ligger Lilly White. Det er en kjempestor sportsforretning. De har alltid minst en etasje med mye tilbud. Der kan man gjøre virkelige kupp på merketøy og sko.

Kjenner suget etter London nå ja. Godt det bare er et par uker til Glasgow for meg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:11   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja- skal definitivt på boots Synes å huske det var sinnsykt billig sist vi var der, men prisene kan jo selvfølgelig ha steget litt siden da.

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Boots må du innom og shoppe sminke, shampoo og annet stæsj. Mye bra og billig. Trevor Sorbié koster en tredjedel av frisør i Norge.

Nå må jeg stoppe. Kan prate i evigheter om London

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:13   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Men er det lurt å handle på Bodyshop der nede, eller er det omtrent samme priser som her ? Jeg bruker endel bodyshop-produkter, som det kunne vært fint å legge seg opp et lite lager , om de er rimeligere enn hjemme

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:45   #17
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Jeg handler mye på NEXT, og handler julegaver i London - ikke først og fremst fordi det er billigere (det er nemlig ikke alltid tilfelle lenger), men pga. utvalget. GOD TUR!!!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:57   #18
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke det er særlig billigere på Body Shop i England enn her hjemme. Mener i alle fall at jeg har reagert på det tidligere, at jeg syntes det var relativt dyrt til England å være.
Men det ser du jo fort når du er der.

Ellers vil jeg tipse om en liten boksjappe i Covent Garden, den heter Banana Book Shop og er knøttliten (to el tre etasjer). Der har de masse morsomt til en rimelig penge.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:39   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nei- jeg fryktet at det var slik....

Tusen takk for tips om boksjappa Skal se om jeg klarer å lure med meg folket dit

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg tror ikke det er særlig billigere på Body Shop i England enn her hjemme. Mener i alle fall at jeg har reagert på det tidligere, at jeg syntes det var relativt dyrt til England å være.
Men det ser du jo fort når du er der.

Ellers vil jeg tipse om en liten boksjappe i Covent Garden, den heter Banana Book Shop og er knøttliten (to el tre etasjer). Der har de masse morsomt til en rimelig penge.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:40   #20
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja- og så er det jo litt moro å få tak i litt slikt som man ikke ser over alt her hjemme

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Jeg handler mye på NEXT, og handler julegaver i London - ikke først og fremst fordi det er billigere (det er nemlig ikke alltid tilfelle lenger), men pga. utvalget. GOD TUR!!!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no