Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrift på knallgod laksegryte

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 00:10   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Artig med google, kommer jo rett inn hit (har vel med min nett-trafikk å gjøre da)

Tenkte å prøve på denne - ish (jmf bloggpost om å begynne med laksemiddager)

Kutter ut sopp, og hiver alt oppi samme gryte, brokkolibuketter er godt i slike gryter synes jeg, og så lurer jeg på om det skal i en anelse chilli. Kan jo ikke ha noe av at det smaker mest fisk (altså jeg liker egentlig ikke fisk)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:02   #22
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Dette må prøves.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:25   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Høres godt ut, jeg har måttet lese litt igjen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:27   #24
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.774
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Nammis.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:34   #25
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Oi,her var det kanskje noe jeg kan lirke i min ikke-fiskespisende 12-åring,den oppskriften skal jammen prøves!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 23:42   #26
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Oppskrift på knallgod laksegryte

Denne må finnes igjen. Greit med fler enn de 3 fiskeretten som går igjen her i huset. Men litt røkt laks, hva er litt?

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no