Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

AC/DC-billetter i boks!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-10, 10:41   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

AC/DC-billetter i boks!

Etter iherdig oppdatering av Billettservice-siden, fikk jeg endelig kjøpt AC/DC billetter til 30.mai på Valla Hovin!
Dette blir kjempegøy for gutten og pappaen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 10:53   #2
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Her også!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:15   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Jeg fikk også tak i billetter. Men jeg så mørkt på det en stund, og syntes billettservice stinket. *hehe* Men nå elsker jeg billettservice, og dette er en gledens dag!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:19   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Hm... jeg kjøpte nettopp til sambo og noen kompiser. Kom gjennom med en gang jeg. Flybilletter er også bestilt, så nå får han endelig en guttetur! (Noe som betyr at jeg kan begynne å planlegge jentetur en eller annen plass )
Dette blir bursdagsgave til sambo som har bursdag 1. februar

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:21   #5
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Jeg hadde puls på 150 mens jeg febrilsk oppdaterte og oppdaterte siden deres og prøve å komme gjennom.
Men det ordnet seg til slutt!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:22   #6
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hm... jeg kjøpte nettopp til sambo og noen kompiser. Kom gjennom med en gang jeg. Flybilletter er også bestilt, så nå får han endelig en guttetur! (Noe som betyr at jeg kan begynne å planlegge jentetur en eller annen plass )
Dette blir bursdagsgave til sambo som har bursdag 1. februar

Alle de gale har allerede bestilt nå, og det er fremdeles billetter igjen. Jeg turte bare ikke vente i tilfelle de skulle gå like fort som sit på 57 min.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:26   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Okei, jeg hadde HELT normal puls!

(ikke min musikksmak )

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:29   #8
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Ikke min heller, men jeg vet det betyr enormt for sønnen min på 10, derfor høy puls.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:50   #9
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg hadde puls på 150 mens jeg febrilsk oppdaterte og oppdaterte siden deres og prøve å komme gjennom.
Men det ordnet seg til slutt!

Haha! Jeg også. Bortimot panikk.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 12:51   #10
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Da AC/DC hadde konsert på Valle Hovin i fjor, fikk jeg ikke tak i billetter gjennom billettservice, så jeg var redd det skulle bli reprise nå.

Jeg fikk dog billetter i fjor også da, ved hjelp av en venn som hadde klart å skaffe billetter.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 17:06   #11
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

YES! Jeg skal også! Gleder meg enormt! Var på konserten i sommer, og var i fullstendig ekstase i flere uker etterpå.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:16   #12
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Jippi - mannen kom nettopp hjem og sa han hadde fått billetter. Gleder meg masse

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:26   #13
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: AC/DC-billetter i boks!

Vi skal også, alle fire!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no