Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-18, 15:17   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Spin-off-portalen ...

Jeg kom til å tenke på den gangen jeg var på kino og så Livet er herlig/La vita e bella (http://www.imdb.com/title/tt0118799/).
Det er første filmen som virkelig gjorde inntrykk på meg. Ikke sikker på om jeg husker alt om hvorfor den satte spor, det hadde nok litt med å gjøre at jeg frem til da bare hadde sett "lette" filmer om man kan kalle det det, mens denne plutselig traff meg rett i sjelen og hjertet.

Jeg tror ikke jeg har sett den igjen og jeg tror ikke jeg noen sinne skal - selv om det er en god film, jeg er redd for å ødelegge det den filmen betyr for meg på et vis?


(Herlighet, jeg aner et mønster her - det er tydeligvis bøker og filmer fra krig og elendighet som treffer noe i meg. Samtidig er det ikke helt unaturlig. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no