Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lave vår- og sommersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-14, 19:43   #121
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Litt tynne såler igjen, og Fly London pleier å være veldig smale til meg når jeg prøver dem. Men
Nei, de var da litt kjedelige, eller?

Åh! Knallfine!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-14, 19:43   #122
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg tror Toms blir for ... vetikke. Noe. Men de bling-ete var fine da Ruslebiffen! Alt passerer med litt bling

Ja!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 13:59   #123
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Det ble noen helt nøytrale noen i første omgang, jeg har ikke lave sko for har slitt ut de gamle og ikke fant jeg Skoene heller.

Så disse, i en nøytral litt mørk gråblå-farge

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 10:21   #124
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det ble noen helt nøytrale noen i første omgang, jeg har ikke lave sko for har slitt ut de gamle og ikke fant jeg Skoene heller.

Så disse, i en nøytral litt mørk gråblå-farge

Neida, nå i mellomtiden har en medisinbivirkning satt inn så beina mine er så hovne at jeg har ingen sko som passer lengre Kan ikke gå i høye hæler en gang.
Så disse, nye, ble altfor trange nederst der hvor de to nederste hullene er og det går en søm ned på tvers

Jeg kjøpte meg sånne hos Ecco sko istedet:


og sånne


Det var de to parene de hadde hos Ecco som passet med unntak av joggesko. Jaja.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:23   #125
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Huff. håper det er midlertidig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no