Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-14, 11:26   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

[Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Jeg skal en tur til Oslo i helga, og tenkte selvfølgelig å få shoppet litt. Jeg er som alltid på jakt etter kule retro/vintageinspirerte kjoler (40-70-tall) og innser at jeg definitivt ikke har full oversikt over Fine Kjolebutikker i Oslo lenger siden det er over tre år siden vi flyttet derfra. Jeg vet om de fleste som har vært i noen år (iallefall på Grünerløkka og rundt der), men det har sikkert kommet noen nye.

Hvilke butikker skal jeg innom? Helst på Oslo øst.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 16:16   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Du skal innom Manillusion og Frk Dianas Salonger på Løkka.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 17:10   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Velouria Vintage. I Oslo et sted.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 17:14   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Den ligger i Thorvald Meyersgate, mellom Ryes Plass og Birkelunden. Ved siden av Mette Møller, om det er interessant også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 23:10   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Oslo] Butikker med retro/vintageinpirerte kjoler

Takk!

Fikk bare tittet innom tråden via mobil i helgen og fikk ikke svart. Veldig fine butikker, kjenner godt til dem fra før; jeg fikk kjøpt meg en nydelig kjole fra Manillusion. Det ble langt mindre anledning til shopping enn jeg hadde tenkt (jeg kom meg rett og slett ut for sent på shopping på lørdag, jeg prioriterte løpetur i marka ), men jeg så etter stengetid at Frk Dianas salonger har flyttet til et større lokale, dit gleder jeg meg til å titte innom senere en gang.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no