Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lave vår- og sommersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-14, 20:54   #41
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Enda ett par:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (5,4 KB, 2 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 20:57   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Hva med disse fra Clarks?
http://shoelounge.no/main.aspx?page=...=0114Clark0196

Eller disse?
http://shoelounge.no/main.aspx?page=...=0114Laura0011

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:01   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Hm, de clarksskoene synes jeg hadde litt "mye" såle, mens de du har lagt inn, Erica er litt for ... flimsy.

Er det rart jeg ikke finner sko, jeg vet jo hva jeg ikke skal ha men vet jeg hva jeg skal ha??? Not.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:09   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

De der herreskotypene er i alle fall helt håpløse til kjoler, synes jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:11   #45
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Filfjonka ja, de var fine til en litt mer "formell" stil, men litt for pyntet tror jeg for meg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:12   #46
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Vår og sommersko som ikke er ballerina eller sandaler er kjempevanskelig! Jeg skifter stort sett alltid til pumps på jobb (bruker kjole / skjørt 90 % av tiden), men til og fra jobb bruker jeg stort sett sneakers eller lave skoletter til/fra jobb i denne perioden. Jeg er på mitt andre par av denne typen fra Kmb:



Ellers har jeg krøpet helt ut av min egen komfortsone ( )og kjøpt meg Toms i sølv:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:50   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kom gjerne med forslag!

Ja, det var det, da. Jeg mente ikke å kritisere, det var mer en kommentar til det Filifjonka skrev, så jeg kan ikke skryte på meg å komme med så mange gode ideer. Jeg ser veldig fort når det er sko jeg liker, uten at jeg helt klarer å definere stilen. Men jeg vet om mye jeg ikke liker, og er det noe jeg alltid kommer tilbake til (at jeg ikke liker, mener jeg), så er det svarte småsko. Jeg synes det er så lite sommerlig og det får fort et kjerringpreg eller et dystert preg. Jeg er veldig glad i sandaler. Nå vet jeg at det ikke er det det spørres om her, men jeg nevner det likevel. Jeg liker heller ikke pumps-aktige småsko.

Jeg leter etter blomstrete tøysko fra Asos. Noen jeg så fotballfrue hadde. Lekre til jeans. Ellers liker jeg de fra Vagabond som vist her, helst lysere. I dag har jeg kjøpt lyse, lave boots. Men jeg gleder meg til sandalsesongen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:52   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Ellers liker jeg en del i sneakers-kategorien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 21:55   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Jeg tror Hyacinth og jeg har diametralt forskjellig skosmak. Test: Hva synes vi om gladiatorsandaler?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:24   #50
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Jeg synes også det er kjempebanskelig å finne sko, kan heller ikke ha hæl, men ikke helt flate heller. Og jeg må ha mye demping.

Jeg liker disse fra Clarks sånn littegrann, ihvertfall til fritidsbruk, de finnes i helsvart og dongeriblå også:


http://shoelounge.no/main.aspx?page=...=0114Clark0226
til samme type bruk trenger jeg egentlig mer New Balance sko, og endelig er de lette å få tak i i Norge:
http://shoelounge.no/main.aspx?page=...nce&searchfld=
og Hõgl har mye som er godt å gå i, som disse fritidsskoene



og jeg liker disse til jobbruk- finnes i knallrosa og diskre grå også. De ser litt for flate ut, men de har en type puter inni som gjør at de fungerer for meg:

http://shoelounge.no/main.aspx?page=...=0114Clark0246
H~gl igjen har noen sko som det faktisk er godt å gå med selv om de er bygd opp litt, men jeg vet ikke om det fungerer for deg, m^2?
Som disse røde (jeg har dem i "nude"):
http://www.zalando.no/hoegl-butterfl...1a075-302.html

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:27   #51
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Gladiatorsandaler? Men så kunne jeg sikkert funnet på det sånn på en merkelig dag, iallefall de av den enklere sorten. Men definitivt ikke sånne:



Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg leter etter blomstrete tøysko fra Asos. Noen jeg så fotballfrue hadde.

De synes jeg også er fine. Ellers veldig enig i det du skriver om sorte småsko.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:29   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg tror Hyacinth og jeg har diametralt forskjellig skosmak. Test: Hva synes vi om gladiatorsandaler?

Det tror jeg også.

Gladiatorsandaler er fæle.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:29   #53
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Og hva med disse fra Gabor?



http://www.zalando.no/gabor-ankelboo...1n007-a11.html
()

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:29   #54
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

For en størrelse på bildene mine!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:31   #55
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

De fra clarks der, de oransje, der er vi inne på noe - hvertfall til kjole Jeg må inn på shoelounge og titte litt rundt skjønner jeg, for Tallulah la inn noen fra clarks på shoelounge som var veldig almost there istad!

Ikke boots (vår/sommer), ikke sneakers (ikke meg)

Det er ikke beina det er noe galt med, heldigvis, men bruksområdet som er problemet. Jeg må ha sko som jeg kan løpe fort i (ikke langt, vanligvis), og det går ikke i høye hæler. Har prøvd Og bytte fram og tilbake før og etter jobb/kjøretur/tur i butikken og sånt blir for kjelkete å drive med.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:34   #56
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hjelp!

Jeg trenger sko til å bruke nå utover. Før ville jeg brukt noe høyhæla støvletter eller litt grove høyhæla sko men det kan jeg ikke nå av ymse grunner.

Jeg trenger noe som jeg kan bruke til kjole (mest) og bukse.

HVa med noen litt mer feminine lavhæla støveletter da?
Feks
http://www.zalando.no/gabor-stovlett...1c0b0-802.html
http://www.zalando.no/gerry-weber-de...1c00g-802.html

Eller fotformstøvletter!?!
http://www.brandos.no/green-comfort/...o-brown/a59052

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:35   #57
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

støvletter blir for varme til sesongen nå framover synes jeg

jeg føler meg altså vanskelig

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:35   #58
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Åh, nå så jeg at det ikke var beina det skortet på heldigvis.

JEg syntes støvletter var for varmt også, tenkte bare på det du skrev, m^2.

Shoelounge har mye fint, og når jeg finner sko er de som regel fra Clarks eller Gabor av en eller anne mystisk grunn.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:38   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Og hva med disse fra Gabor?



http://www.zalando.no/gabor-ankelboo...1n007-a11.html
()

Ligner på de jeg kjøpte fra B&CO i dag. Får ikke til å legge ut bilde, mrn her er link:
http://mobilsite.skoringen.no/bco-900225.aspx

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 22:38   #60
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Men apropos boots, hadde jeg hatt litt slankere bein hadde jeg kjøpt sånne sommerboots likevel om de er varme, de er så fiiine:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no