Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kva er høstens must da AnneM?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-06, 14:24   #21
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Høyt liv? Flott!

Her kan jeg bare signere! GLEDER meg til å kunne velge i et utvalg av bukser med høyt liv!

amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 15:27   #22
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Her kan jeg bare signere! GLEDER meg til å kunne velge i et utvalg av bukser med høyt liv!


Kule jeans som er mer moderate i livet:

Prøv Marion fra Lee eller 572 fra Levis, begge med bootcut, dvs ikke helt rett i bena, men går litt ut nede.

Smale nede: 571 fra Levis er rålekker!!!
Flott oppi støvletter til vinteren

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 16:55   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Sånn, da var skinnjakken i boks. Bilde kommer

Kult!!

Har du lyst å dele kva kjede du jobbar for?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 17:11   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig glad for det høye livet, men smale bukser blir litt verre. Skjønt, jeg har funnet en moderat høy, smale ben - Acne Jeans. Utrolig god siden det er stretch i den.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 17:34   #25
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Er haremsbukser fortsatt hot? Eller hot nok, liksom? For det holder for meg, assa.
Det blir ikke som om jeg skulle kommet med superloose-bukser i 2000?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:30   #26
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilla er visst in nå, ja. Jeg kjøpte en lilla høyhalset, langermet lilla kjole/tunika med mange små knapper i nakken på H&M på lørdag. Kombinerer enten med sorte, blanke og tette strømper eller jeans.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:43   #27
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Lilla er visst in nå, ja. Jeg kjøpte en lilla høyhalset, langermet lilla kjole/tunika med mange små knapper i nakken på H&M på lørdag. Kombinerer enten med sorte, blanke og tette strømper eller jeans.

Det kommer masse lilla, i form av bukser og topper, men er også fint som det lille ekstra til feks svarte klær

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:45   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker lilla, og har mer adventspynt enn noen andre jeg kjenner. Blir alltid lykkelig når lilla er i motebildet, og driver med å lage meg en fin samlig lilla i garderoben.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:50   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Cityshorts er ut

Det er en ufattelig kul shortslignende sak i bronsje i denne ukens KK!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:55   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, da ser det ut til at denne sesongen blir en av dem der min ganske jevne stil treffer innertier. Svart, hvitt, smalt, brunt, lilla. Ja, det er vel garderoben min, det!

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:19   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer også godt ut denne motesesongen.
Takk gud for det- så slipper jeg å dra på shopping. Jeg finner jo aldri noe!!! (Les: Anne M er jo aaaaldri på jobb!)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:29   #32
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kommer også godt ut denne motesesongen.
Takk gud for det- så slipper jeg å dra på shopping. Jeg finner jo aldri noe!!! (Les: Anne M er jo aaaaldri på jobb!)

Joda snuppa, når jeg klarer komme meg fra pc-en her og i dusjen og på jobb, så skal jeg være der helt til 21 ikveld :svett:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:30   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er en ufattelig kul shortslignende sak i bronsje i denne ukens KK!

må sjekke, syns iallfall de sorte er litt ut, men det er kanskje fordi jeg generelt ikke liker dem

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:17   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så en nydelig svart skinnjakke med avtagbar pelskrage på Ricco Vero :sikle:. Og en nydelig gråsvart strikkejakke på samme butikk.

Mørk lilla er en deilig farge, mørk grå liker jeg godt, mørkeblått likeså.

Cityshorts er hel uaktuelt. Omslagskjole i myk viscose, nettingstrømper og høye boots, derimot.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:52   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Så en nydelig svart skinnjakke med avtagbar pelskrage på Ricco Vero :sikle:. Og en nydelig gråsvart strikkejakke på samme butikk.

Mørk lilla er en deilig farge, mørk grå liker jeg godt, mørkeblått likeså.

Cityshorts er hel uaktuelt. Omslagskjole i myk viscose, nettingstrømper og høye boots, derimot.



Jeg klarer virkelig ikke for mitt bare liv å se for meg deg i city shorts. I hvert fall ikke uten å rofle litt.

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:58   #36
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns cityshorts ser latterlig ut på de aller fleste. Særlig med strømpebukser og høye støvletter.

Ja, SELVSAGT bortsett fra dere her inne som bruker det . Men dere ser fantastiske ut uansett hva dere har på .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:59   #37
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Babybæring!! Jeg er en trendsetter, må vite.

Dette sakser jeg fra tettinntil:

Sitat:

http://www.shopintuition.com/ (hvis den ikke kommer frem her, er det fordi plakaten roterer, se da her http://www.shopintuition.com/img/swi...m1-slingit.jpg )

Dette er en nettside som visstnok er litt "fashionguru". Hver uke eller måned eller hva det no er, legger de ut slike collager eller hva jeg skal kalle det over hva som er hot. Times har kåret Shopintuition til det beste nettstedet for moteinteresserte. Det ser ut som at bæring kommer til å gå fra "noe for spesielt interesserte freaker" til "moteslavens must for høsten" .

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:11   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



Jeg klarer virkelig ikke for mitt bare liv å se for meg deg i city shorts. I hvert fall ikke uten å rofle litt.

Nå synes jeg du er frekk. Jeg vurderte nesten å moderere deg litt. Kler ikke alt den smukke? Er jeg ikke smukk? Kaller du meg en dårlig mor?

(Jeg rofler av alle som bruker cityshorts, men allikevel. Ingen får rofle av meg uten videre)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:46   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, da ser det ut til at denne sesongen blir en av dem der min ganske jevne stil treffer innertier. Svart, hvitt, smalt, brunt, lilla. Ja, det er vel garderoben min, det!

Trekk fra lilla, så er det min også. Med noen små innslag av andre farger.
Jeg kler ikke lilla, så det har jeg lært meg å unngå uansett mote. Cityshorts har jeg heller ingen planer om å iføre meg.
Grått derimot liker jeg godt. Masse fint i koksgrått og lysegrått nå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 14:39   #40
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nå synes jeg du er frekk. Jeg vurderte nesten å moderere deg litt. Kler ikke alt den smukke? Er jeg ikke smukk? Kaller du meg en dårlig mor?

(Jeg rofler av alle som bruker cityshorts, men allikevel. Ingen får rofle av meg uten videre)




Men du er nok smukk uansett, eller snygg, som våre naboer sier!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no