Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spise selvplukket sopp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 15:14   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Spise selvplukket sopp?

Det er ikke så mye jeg egentlig er redd for, men selvplukket sopp spiser jeg ikke.
Kom i en diskusjon med en venninne i dag som ville plukke sopp i helgen. Jeg var selvsagt ikke noe gira på det.Samtalen utviklet seg og jeg kom til å si at jeg hadde blitt fornærmet hvis hun eller andre hadde servert sopp uten å fortelle at den var selvplukket. (Da fikk jeg iallefall tatt en risikovurdering Det verste er at jeg elsker sopp som er kjøpt på butikken.
Jeg vil heller ikke at mine håpefulle skal plukke sopp for så å tilberede og spise den på skolen eller med andre.
Andre enn meg som har denne "fobien" ? *vanskelig*

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:16   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg er veldig enig med deg.

Det er sikkert fantastisk matauk, men jeg vil ikke risikere liv/nyrer fordi andre er begeistret og tenker at alle synes det er like stas.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:20   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Det finnes jo idiotsikre sopp som ikke kan forveksles med andre.
Hvis jeg skulle servert hjemmeplukket sopp til gjester, ville jeg være hundre prosent sikker på at den var trygg. Og jeg ville blitt satt ut hvis noen nektet å spise den.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:22   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg har spist selvplukket sopp både hjemme og hos andre, uten å være redd for det. Det er vel ikke så mange som gambler med sånt, og så lenge en holder seg til de sortene en er helt sikker på, så kan det ikke skje så mye galt. Jeg vet det har skjedd forgiftninger, men jeg stoler på de jeg kjenner som serverer sopp.

Hvis de lærer om og plukker sopp på skolen, er jeg ikke redd for det. Da har de garantert noen som kan dette.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:23   #5
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det finnes jo idiotsikre sopp som ikke kan forveksles med andre.
Hvis jeg skulle servert hjemmeplukket sopp til gjester, ville jeg være hundre prosent sikker på at den var trygg. Og jeg ville blitt satt ut hvis noen nektet å spise den.

Men hadde du sagt den var selvplukket før den ble servert?
Da er det helt greitt for meg for da kan jeg bare diskre la være å forsyne meg med soppen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:25   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg både spiser og gir vekk i gave selvplukket sopp. Har sikkert servert det til gjester også - enten som stekt sopp, eller som soppmel i sauser og gryter. Jeg har gått på soppkurs og er 110% sikker på alle soppene jeg plukker. Dersom man er usikker skal man selvfølgelig verken plukke eller servere sopp.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:27   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Men hadde du sagt den var selvplukket før den ble servert?
Da er det helt greitt for meg for da kan jeg bare diskre la være å forsyne meg med soppen.

Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde gjort. Men jeg er jo en skravlebøtte (og en skrytepave ), så det kan jo hende det ville ha blitt nevnt, ja. Antakelig hadde jeg nok allerede før gjestene kom tatt bilde av soppen i soppkurven på soppturen og lagt den ut på FB.

Men jeg tror jeg ville Tenkt Mitt, altså. Tror jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:30   #8
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg er vokst opp med at sopp er fysj og skal ikke plukkes. Men jeg har venner som er ihuga sopplukkere og jeg har tidligere vært med dem på sopptur og også lært litt. Lærdommen har gått i glemmeboka og jeg tørr ikke stole på egen kunnskap selv om de tryggeste soppene, og derfor lar jeg være å plukke. Men jeg har spist sopp plukket av disse vennene og ikke ofret det en bekymret tanke. Jeg stoler på deres kunnskap, men jeg ville nok ikke gjort det i forhold til alle som plukker sopp.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:30   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Det hadde ikke ramlet meg inn og fortelle at soppen var selvplukket. Men så plukker jeg bare kantareller og piggsopp, som jo er temmelig lavrisiko.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:30   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde gjort. Men jeg er jo en skravlebøtte (og en skrytepave ), så det kan jo hende det ville ha blitt nevnt, ja. Antakelig hadde jeg nok allerede før gjestene kom tatt bilde av soppen i soppkurven på soppturen og lagt den ut på FB.

Men jeg tror jeg ville Tenkt Mitt, altså. Tror jeg.

Facebook kan være nyttig i mange tilfeller.
Helt greit at en tenker sitt, det er lov det. Mulig jeg hadde tenkt mitt jeg også.
Altså jeg tror ikke noen med vitende vilje vil prøve å forgifte meg, men det er nok heller det at jeg ikke stoler på folks kunnskap om sopp.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:32   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og jeg ville blitt satt ut hvis noen nektet å spise den.

Verst for dem. Mer på meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:37   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg har vokst opp med en far som kontrollerte sopp for andre, og plukket veldig mye mer enn bare de aller mest kjente. Så jeg har ikke noe angstfylt forhold til sopp. Jeg tar utgangspunkt i at de jeg kjenner som serverer sopp har kunnskap nok til å unngå de farlige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:38   #13
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg skjønner litt hvor du vil hen, amo. Selv har jeg kun blitt servert og forært selvplukket kantarell, og det har jeg forstått er idiotsikkert. Sønnen kom hjem fra skolen med kantarell han hadde plukket i forrige uke. Da sjekket jeg med faren min (som heller ikke er noen soppekspert men som har lært seg å gjenkjenne kantarell) og soppbok før jeg tok sjansen på å tilberede og spise den. Jeg må innrømme at jeg synes det var litt skummelt. Det har med min manglende erfaring med sopp å gjøre. Jeg stoler i grunnen på at de som velger å servere sopp til gjester har erfaringen og kunnskapen som trengs for å gjøre det på en trygg måte.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:38   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg kunne servert selvplukket sopp og det hadde ikke falt meg inn å informere om det av annen grunn enn selvskryt. Og jeg hadde nok ment at hvis noen ble fornærmet av det var de rimelig tette. Jeg syns ikke det er vertens ansvar å tenke på alle merkelige fobier gjestene måtte ha. At de ikke liker sopp er selvsagt helt greit. At de ikke vil spise den fordi de ikke stoler på meg er en fornærmelse mot meg og mine kokekunster.

Nå kan jeg ikke mye om sopp, og ville selvsagt bare servert noe jeg var helt bombesikker på eller hadde fått sjekket.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 21-09-12 kl 15:47.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:41   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kunne servert selvplukket sopp pg det hadde ikke falteg inn å informere om det av annen grunn enn selvskryt. Og jeg hadde nok ment at hvis noen ble fornærmet av det var de rimelig tette. Jeg syns ikke det er vertens ansvar å tenke på alle merkelige fobier gjestene måtte ha. At de ikke liker sopp er selvsagt helt greit. At de ikke vil spise den fordi de ikke stoler på meg er en fornærmelse mot meg og mine kokekunster.

Just precis hva jeg mener også. Bare mye mer velformulert.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:42   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Selvskryt er bra, da vet jeg.
Nå skal det sies at jeg enda ikke har kommet i en situasjon der jeg har fornæmet noen, jeg fisker på forhånd og finner diskre ut om den er selvplukket.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:45   #17
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kunne servert selvplukket sopp og det hadde ikke falt meg inn å informere om det av annen grunn enn selvskryt. Og jeg hadde nok ment at hvis noen ble fornærmet av det var de rimelig tette. Jeg syns ikke det er vertens ansvar å tenke på alle merkelige fobier gjestene måtte ha. At de ikke liker sopp er selvsagt helt greit. At de ikke vil spise den fordi de ikke stoler på meg er en fornærmelse mot meg og mine kokekunster.

Nå kan jeg ikke mye om sopp, og ville selvsagt ikke servert noe jeg var helt bombesikker på eller hadde fått sjekket.

Og nå fikk jeg veldig lyst på sopp!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:49   #18
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kunne servert selvplukket sopp og det hadde ikke falt meg inn å informere om det av annen grunn enn selvskryt. Og jeg hadde nok ment at hvis noen ble fornærmet av det var de rimelig tette. Jeg syns ikke det er vertens ansvar å tenke på alle merkelige fobier gjestene måtte ha. At de ikke liker sopp er selvsagt helt greit. At de ikke vil spise den fordi de ikke stoler på meg er en fornærmelse mot meg og mine kokekunster.

Nå kan jeg ikke mye om sopp, og ville selvsagt bare servert noe jeg var helt bombesikker på eller hadde fått sjekket.

Helt enig. Og jeg tror jeg had meldt meg på et soppkurs, amo, vet det arrangeres rundt forbi i sesongen, hvor man kan lære om å kjenne igjen de sikre soppene, og hvor enkelt det er. Det kan hende det hadde hjulpet på fobien.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:51   #19
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Jeg har bare servert selvplukket kantarell til gjester, det har ikke falt meg inn å informere om at den er selvplukket, det har jeg regnet med at de har skjønt helt av seg selv. Jeg kjøper ikke overpriset dvask kantarell på matbutikken tross alt, noen standarder har jeg da.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:52   #20
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Du kan jo for eksempel spørre om de har vært på soppkontroll med soppen dersom det er selvplukk og ikke de typisk sikre sortene? Så kan du spise uten å være bekymret dersom de har vært det?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no